timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Fertőszentmiklós 2005. augusztus 14. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Meglehetősen erős szembeszél fogadott a reptéren, ami főleg a célvonali sebességeken látszott meg, de az ügyes megfigyelő a görbéken is láthatja.
Ismét a Yokohama gumikban biztam, és bár lassan ezek is teljesen elkopnak, még tudják a dolgukat. Lássuk mennyire...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.17 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.40 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.170
135.457
13.980
163.835
hivatalos
0.466
2.311
8.861
134.430
13.646
163.070
ellenfél hiv.
0.322
2.123
8.931
126.720
13.990
154.150

Elsőnek egy visszavágó futam az osztrák üvöltő Karmann Ghia ellen. Miután a tulaj állítása szerint 210 lóerős szívó módban gondoltam teljesen fair kis verseny lesz részéről, ha nem nyom nitrót. Nem nehezebb nálam, hátsókerékhajtású és szerinte erősebb is mint én, a papírforma nagyon neki állt.
A valóság viszont meglehetősen más. :)
Tetszik a videó, elszőr balra megy ki a képből, aztán jobbra. :)
Elsőre nem egy rossz futam részemről, egész jól tapadt a pálya, 5.4 mp 100-ra. Not bad.


1/8 mile: 9.36 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.76 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.360
134.169
14.210
162.210
hivatalos
0.833
2.345
9.062
133.340
13.878
161.970
ellenfél hiv.
0.727
2.308
9.126
131.130
13.937
163.430

Második körben egy Subaru Impreza GT-t néztem ki, aki kuplungproblémákkal küzdött, ezért az összkerékhajtás előnyét nem igazán tudta kiaknázni. Elmondása szerint kb. 280 lóerős, nagyobb turbót kapott, meg hozzáigazított motorvezérlést. Ez az egyik kedvenc videóm, igazi szoros, utólérem, nem érem utól verseny. Ő nyerte a futamot, de a jobb időt én futottam. Cool.
Kicsit befulladtam a rajtnál, mint látható a diagramon is.


1/8 mile: 9.09 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.37 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.090
136.200
13.910
162.268
hivatalos
0.577
2.283
8.755
135.550
13.539
162.180
ellenfél hiv.
0.591
2.377
9.614
117.010
15.008
144.830

Muszáj volt egy harmadikat is mennem, mert tudtam, hogy az elsőnél azért tudok jobbat ha ennyire tapad az aszfalt. Tapadt is megint, így sikerült 13.5-ös időt mennem ismét, ráadásul 3 századdal jobbat, mint júliusban ugyanitt. Persze akadt, aki még ennél is jobbat ment. Nem először fordul ez elő, nem estem be a csapdába, a további javításokat nem erőltettem.
Ezúttal az ellenfél egy osztrák Civic volt, aki mint afféle nyulat* szeretett volna használni, hogy jobb időt menjen.
Fordítva sült el, én mentem jobbat mint az addigi legjobbam, ő viszont 5 századdal elmaradt az aznapi legjobb eredményétől. 5.37 százra. Very Cool.

*: azt hiszem atlétikából ered ez a fogalom, egy gyorsabb futó húzza maga után a többieket is.


1/8 mile: 11.04 mp 94 km/h    0-100 km/h: 8.94 mp
4. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.740
11.040
93.822
20.480
41.062
hivatalos
0.656
2.368
10.620
96.120
20.031
49.750
ellenfél hiv.
beugrott
2.388
10.091
110.000
17.274
79.480

Az elődöntős ellenfelem egy Civic elég rendesen beugrott, így a nézők kedvéért nyomtam egy lightos effekt futamot. Láng és tüsszögés, ahogy kell. :)
I'm on.


1/8 mile: 9.24 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.76 mp
5. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.240
134.353
14.110
157.434
hivatalos
0.230
2.339
8.909
133.630
13.751
159.270
ellenfél hiv.
0.176
2.217
8.842
130.980
14.267
118.720

Az előző fertőszentmiklósi versenyen is meggyült a bajom ezzel a JDM Integrával, hát ezúttal sem tudtam magam alá gyűrni. Illetve mégis, de erről inkább a japán csúcstechnika tehet. Tessék megnézni a videót, elég látványos. :)


1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.62 mp
6. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.130
134.885
13.970
162.235
hivatalos
0.106
2.290
8.827
134.060
13.637
161.850
ellenfél hiv.
0.454
2.061
8.582
131.410
13.407
160.510

A döntőben ki más, mint a félelmetes soproni Ferrari, Yasec Lotus Elise-je került ellenfélnek. 13.48-at ment már az időmérők alatt, ez nem sok jóval biztatott, de azért reménykedtem, hogy talán tudok egy 13.5-öt húzni, és hátha neki sem jön össze a nap legjobb futama. De neki összejött, 13.407 a legjobb Magyarországon futott idő a kategóriánkban. Viszont ez sem volt elég, mert nekem sikerült 0.348 másodperccel hamarabb elindulnom és ebből az előnyből 0.118 mp-t meg is tartottam, vagyis kb. 5 méter előnnyel értem a célba. I'm cool as ice!

Nyertem! Ezúttal nem kis szerencsére is szükség volt ehhez, de hát ez is benne van.
Ez a hétvége fényes volt a Renault 5-ök sz
ámára, a szegény Lotusok kárára,
ugyanis egy angol barátom is nyert ezen a hétvégen, három Lotus Elise ellen,
egy sprint versenyen! (röviden: egyenkénti indítás rendes versenypályán)

Visszatérve a gyorsulási versenyhez, az ezúttal nem túl erős mezőnyben kifejezetten
jó abszolút eredményeket értem el, nagyon előkelő helyre kerültem a listákon.

További információk, fotók a http://dragrace.atw.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

VW Karmann Ghia nitró
Audi S2
Opel Kadett GSI nitró
Opel Kadett GSI nitró
Lotus Elise S2
Subaru Impreza GT
Renault 5 GT turbo
Chevrolet Corvette C5
Honda Integra Type-R JDM
VW Golf TDI
Honda Civic VTI
? (#469)
Seat Leon 1.8T nitró
Ford Fiesta RS turbo
VW Golf TDI
Mini Morris turbo
GMC Syclone
Honda Civic VTI
Lancia Delta HF Integrale
Honda Civic VTI
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
   ?
AWD
FWD
FWD
FWD
AWD
FWD
AWD
FWD
12.4060
12.7665
12.8675
12.9425
13.4070
13.4311
13.5393
13.6192
13.7843
13.9524
14.2390
14.2706
14.5449
14.5957
14.8264
14.8541
14.8894
14.9498
14.9802
15.0156
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Opel Kadett GSI nitró
VW Karmann Ghia nitró
Opel Kadett GSI nitró
Audi S2
Chevrolet Corvette C5
Subaru Impreza GT
? (#469)
Renault 5 GT turbo
Honda Integra Type-R JDM
Lotus Elise S2
VW Golf TDI
Honda Civic VTI
Ford Fiesta RS turbo
Mini Morris turbo
Seat Leon 1.8T nitró
VW Golf TDI
GMC Syclone
Opel Kadett GSI
Honda CRX
Renault Clio 2.0 RS

FWD
RWD
FWD
AWD
RWD
AWD
   ?
FWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
FWD
AWD
FWD
AWD
FWD
FWD
FWD

186.81
185.45
183.60
173.46
164.83
164.10
163.89
163.07
161.23
160.51
156.30
155.97
151.86
151.41
150.40
150.35
149.95
149.12
148.89
147.00

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések