timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Fertőszentmiklós 2005. július 24. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Mivel előző nap még az ország másik felében versenyeztem, mondhatjuk, hogy igen hardcore gyorsuló vagyok, mert a magyar mezőnyből senki más nem indult mindkét versenyen. Legalábbis én nem vettem észre senkit.
Számítottam rá, hogy jobb mezőny lesz, mint júniusban, mivel két napos tuning rendezvény keretén belül tartották a versenyt. De azért arra, hogy a kategóriámban 3 igen könnyű Lotus is döntős lesz, nem számítottam...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.36 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.72 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.360
135.991
14.100
167.280
hivatalos
0.686
2.375
9.038
133.030
13.776
166.260
ellenfél hiv.
0.500
2.284
9.059
137.02
13.779
158.820

Ismerkedés a pályával. Az ellenfél Kadettjét 2 literes nitrós motor hajtja. Nagyon befulladtam, így szerzett nem kis előnyt, aztán némileg meglepő módon egy picit még hozok is vissza rajta, majd elmegy megint, a vége előtt megint közelítek. Persze tudja a fene, hogy mikor nyomta a nitrót, 3 fázis közül választhat, kb. 30 ló, 50 ló vagy mindkettő egyszerre.
Kb. 150 méter környékén elvesztettem az ékszíjjat. A vízhőfok az egekbe csapott, bár ezt csak a cél után realizáltam. Szerencsére megúsztam komolyabb problémák nélkül és volt tartalék szíj is nálam.
Öröm a szerencsétlenségben, hogy a motor erejéből nem vett el a vízpumpa és a generátor hajtása egyetlen lóerőt sem, így a célvonali sebesség jóval magasabb lett, mint általában, és amit a többi futamomban tudtam menni.
Bár nem volt egy tökéletes futam, de így is jobbat mentem, mint a múltkori versenyen (új rekord), így ezzel már elégedett is lettem volna, ha ez is marad a legjobb idő...


1/8 mile: 9.22 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.52 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.220
135.116
14.030
164.194
hivatalos
0.989
2.302
8.873
133.360
13.649
164.450
ellenfél hiv.
0.967
2.201
9.408
116.140
14.664
149.710

Az eredménykijelzőt nézegetve láttam, hogy nem lesz egyszerű dolgom, Yasec Lotus Elise-je 13.8-as időt ment, gondoltam, csak legyen egy 100%-os futamom, kellhet az! Jól kinéztem magamnak ezt az ellenfelet, egy vadiúj Lotus Exige-t, 1.8-as Toyota VVTL-i motorral, kb. 190 lóerő, kevesebb, mint 900 kg, hátsókerékhajtás. Papíron 5.2 mp körüli 0-100-as sprintet nyom. Elég nehéz ellenfélnek gondoltam. Le is rajtolt, ahogy ez el is várható, de utána olyan gyorsan tünt el hátrafelé, hogy én is csodálkoztam. A 13.6-os idővel egészen elégedett voltam...


1/8 mile: 9.15 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.68 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.150
136.122
13.950
163.561
hivatalos
0.824
2.279
8.800
134.300
13.566
163.940
ellenfél hiv.
0.306
2.161
8.403
138.950
12.813
178.650

... Amíg meg nem néztem ismét az eredménytáblát. A Lotus Elise is javított, ráadásul 0.02 mp-vel jobbat ment nállam. Ez tarthatatlan, gondoltam és újból rajthoz álltam, ezúttal a fülrepesztő Karmann Ghia ellen. Kicsit elaludtam a rajtot, de legalább a videóanyag egész jó lett. A Karmann egy váltást elrontott hármas helyett ötödikbe kapcsolt, ezt persze hamar korrigálta is.
Az én 13.56-os időm már igen jónak számít ezen a pályán, ráadásul jobb is lett, mint a Lotus 13.62-es ideje. Reméltem ennél ő már nem megy jobbat. Hát ment, meghozzá egy 13.53-at, 0.03 mp-vel lett gyorsabb. A lenti toplistákon is látszik, hogy nagyon közel volt a két autó egymáshoz, a Lotus sokkal jobban rajtolt, az R5 kicsit jobban ment felül. Még próbálhattam volna ezt az időmet is megjavítani, de eléggé lehetetlennek tünt, meg aztán úgy gondoltam a döntőben úgysem ez a 0.03 mp fog dönteni.

Az elődöntőben az ellenfelem egy első generációs Lotus Elise lett volna, de mivel nem jelent meg,
szépen végigcsoszogtam a pályán egyedül. Nem is mértem.


1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.67 mp
5. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.580
9.130
135.067
13.960
162.967
hivatalos
0.376
2.272
8.813
133.430
13.601
163.550
ellenfél hiv.
0.080
2.333
9.002
129.200
13.876
161.120

Az oszták jobbkormányos JDM Integra ellen. Nagyon bátor rajtot vett, én sajnos elaludtam a rajtot. Elég érdekes volt, mert megálltam direkt a stage előtt, álltam a féken, izélgettem a kapcsolókat a műszerfalon, majd amikor felnézem már azt láttam, hogy ég a stage lámpám is, sőt rögtön jöttek a sárgák is. Sajnos videó nincs erről a futamról. Ez is eléggé felhúzott a rajt előtt, pont akkor makacsolta meg magát mind a kamera, mind a notebook. Pedig nagyon érdekes felvétel lett volna, a rajtban szerzett előnyét a célig majdnem teljesen ledolgoztam, sőt, én azt hittem én nyertem. Mint kiderült 0.02 mp előnye maradt még a célban is, ez kb. 90 centinek felel meg. :(

Így ezúttal 3. lettem. De ismét nagyon erős mezőnyben!
A legjobb időmmel a felsőbb kategóriákban is dobogós lehettem volna,
A3-ban 2., A4-ben 4. A5-ben 2., az A6-os speciál kategóriában pedig 3. legjobb időm lett volna.
Yasec Lotus Elise-je viszont igen kemény ellenfél lesz a jövőben. Remélem azért csak
sikerül majd megszorítani. :)

További információk, fotók a http://dragrace.atw.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Jeep CJ7
VW Karmann Ghia nitró
Opel Kadett GSI nitró
Hot Rod
Opel Kadett GSI nitró
Audi S2
Subaru Impreza WRX STI
Lotus Elise
Renault 5GT turbo
Chevrolet Corvette
BMW M3
Mitsubishi Evo III
Nissan Sunny GTI-R
Chevrolet Corvette
? (#306)
BMW 325i
Honda Integra Type-R (JDM)
BMW M3
Lotus Exige
? (#307)
RWD
RWD
FWD
RWD
FWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
   ?
RWD
FWD
RWD
RWD
   ?
10,112
12,571
12,781
12,799
12,957
13,029
13,518
13,531
13,566
13,650
13,655
13,670
13,707
13,804
13,811
13,813
13,854
13,945
14,030
14,038
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Jeep CJ7
Opel Kadett GSI nitró
Opel Kadett GSI nitró
VW Karmann Ghia nitró
Hot rod
? (#307)
Audi S2
Chevrolet Corvette
Renault 5GT turbo
BMW M3
Subaru Impreza WRX STI
BMW M3
Honda Integra Type-R
BMW M3
Mitsubishi Evo III
? (#306)
Lotus Elise
VW Golf TDI
Opel Kadett GSI
Nissan Sunny GTI-R

RWD
FWD
FWD
RWD
RWD
   ?
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
   ?
RWD
FWD
FWD
AWD

218,32
185,83
183,92
178,65
174,83
171,53
169,48
166,48
166,26
165,48
164,04
163,72
162,20
162,12
161,55
161,11
160,53
160,04
158,49
158,05

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések