timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fertőszentmiklós 2005. június 26. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Egy rövid szabadság után indultunk a versenyre, de sajnos a műszeremet otthon hagytam, így egyetlen futamról sincs saját mérésem, de azért amire emlékszem fejből, vagy a videók alapján, azt gondoltam, megírom.
Nem sokkal az indulás után nagyon melegedni kezdett az autó,
mint kiderült egy 20 éves gumicső adta meg magát, gyakrolatilag elfolyt az összes hűtővíz. Szerencsére sikerült orvosolni a problémát, kb. 3 liter hűtőfolyadék betöltése után folytatni tudtuk utunkat.
Fertőszentmiklós egy nagyon jó pálya, tulajdonképpen a legjobb aszfaltos pálya. Az időmérés profi, a mezőnyt oszták indulók szinesítik. Mint kiderült nélkülük kissé röhelyes lett volna a mezőny, főleg létszám tekintetében.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
1.441
2.325
9.026
131.910
13.862
161.890
ellenfél hiv.
0.298
2.517
10.576
115.250
15.971
149.390

A meteorológusok által beígért zivatartól féve igyekeztem egy jó időt menni hamar, a megérkezésem utáni autós edzés első futamjában egy Kadett GSI ellen mentem egy hevenyészett hendikep versenyt. Kicsit elsiettem a rajtot, így már féltáv előtt én vezettem. Átlagos idõ, nem különösebben volt jó a rajt sem.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.597
2.296
9.548
127.700
14.476
159.760
ellenfél hiv.
0.229
2.355
9.339
123.340
14.478
151.320

Miután megvolt a mért időm, és túléltem a meglehetősen durva záport is, kerestem egy érdekes ellenfelet. Először a két kék osztrák Impreza egyikével akartam menni (mindkettõ 13.7 körül szórt, szoros lett volna), de valahogy menet közben meggondoltam és a -szintén oszrák- GMC Syclone ellen álltam rajthoz. Sajnos nem volt a váltó üzemmeleg, így a kettes kapcsolását jól elbénáztam. Vesztettem is vagy 4-5 tizedet. Mivel a reakcióidőm is sokkal rosszabb volt, nem tudtam utólérni a "teherautót". Pedig ha a reakcióidőm legalább hasonló az övéhez, nagyon szoros lett volna, a nettó idők között alig 0.002 mp különbség volt! Azonos reakcióidők esetén ez alig 8 centiméter különbséget jelentett volna!


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
3. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.366
2.435
9.775
116.040
15.682
111.160
ellenfél hiv.
0.470
2.601
10.579
116.700
15.944
149.150

Ugyanaz az Kadett GSI volt az ellenfél, aki az első futamban is a párom volt, csak ezúttal nem adtam előnyt. Már jóval a cél elõtt visszavettem a gázt, a videó sem teljes emiatt.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.355
2.429
9.316
128.890
14.929
115.130
ellenfél hiv.
0.428
2.653
10.321
117.440
16.031
116.170

A versenysorozat első, májusi fordulójának győztese, egy Honda Integra Type-R ellen. Lerajtoltam és amint az eredményekből jól látható, a cél előtt már ő is elvette a gázt, csakúgy mint én. A közönség úgyis csak az első 100 métert látja, nemigaz? :)


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.284
2.408
9.157
131.230
14.015
159.330
ellenfél hiv.
0.527
2.307
9.054
128.950
13.920
161.360

Hú, az első futamban elért sebességrekordomat majdnem megdöntötte az osztrák CRX. (161.89 vs. 161.36) No és persze majdnem meg is vert. Ezt a győzelmet főleg a jobb reakcióidőmnek köszönhetem. Elég gyenge rajtot vettem, talán túl lazára vettem a figurát, nem tudom. Kár, hogy nem mértem. De a videó azért jó lett szerintem.
A célvonal előtt ismét elvettem a gázt, igaz csak akkor, amikor már tényleg nem számított, nem is lett sokkal kisebb, mint az első futamnál volt.

Ismét nyertem, ráadásul a döntő egészen szoros versenyben dőlt el, ezzel elégedett lehetek.
Sajnos a magyar élmezőny gyakorlatilag teljesen távol maradt a versenytől. Kár.

A toplistán elfoglalt pozicióm, ismét nagyon előkelő, pedig egyetlen futamom sem sikerült
igazán jól. Sajnos nagyon sok autót nem tudtam beazonosítani a toplistán, aki tud
segíteni a javításán, az ne tartsa magában az információt. :)

További információk a http://dragrace.atw.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

VW Karmann Ghia nitro
Opel Kadett GSI nitro
Subaru Impreza WRX STI
VW Golf 1.9 TDI
Subaru Impreza WRX STI
Opel Kadett GSI nitro
Renault 5 GT turbo
Honda CRX ITR
Opel Astra GSI
GMC Syclone
Toyota Celica GT4
Seat Ibiza Cupra
? (#26)
? (#157)
? (#22)
Honda CRX
Honda Integra Type-R
? (#136)
? (#112)
? (#203)
RWD
FWD
AWD
FWD
AWD
FWD
FWD
FWD
FWD
AWD
AWD
FWD
   ?
   ?
   ?
FWD
FWD
   ?
   ?
   ?
12.186
13.177
13.214
13.740
13.751
13.828
13.862
13.920
14.049
14.128
14.316
14.474
14.618
14.968
15.041
15.103
15.337
15.367
15.373
15.382
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Opel Kadett GSI nitro
VW Karmann Ghia nitro
Subaru Impreza WRX STI
Opel Kadett GSI nitro
VW Golf 1.9 TDI
Subaru Impreza WRX STI
Renault 5 GT turbo
Honda CRX
Opel Astra GSI
GMC Syclone
Toyota Celica GT4
? (#26)
Seat Ibiza Cupra
? (#157)
Opel Astra GSI
Honda Integra Type-R
? (#170)
? (#22)
Honda CRX
? (#203)

FWD
RWD
AWD
FWD
FWD
AWD
FWD
FWD
FWD
AWD
AWD
   ?
FWD
   ?
FWD
FWD
   ?
   ?
FWD
   ?

186.35
181.51
170.75
166.76
165.54
165.27
161.89
161.36
159.51
158.90
156.71
156.23
155.93
153.43
150.37
149.33
148.55
148.18
147.08
146.96

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!