timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Fertőszentmiklós 2006. szeptember 3. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Nyár végére sikerült végre ismét összeraknom az autót, sikerült pár
könnyítést is véghezvinnem, kb. 20-30 kg-t sikerült kirámolni.
Titkon reméltem, hogy ez már elég lesz ahhoz, hogy végre sikerüljön egy
12 másodperces futamot produkálni. Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 12.40 mp 125 km/h    0-100 km/h: 10.43 mp
1. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.430
12.400
125.149
17.360
162.726
hivatalos
1.040
3.008
11.965
121.520
16.906
162.950
ellenfél hiv.
0.125
2.182
9.016
126.610
13.796
167.790

Az első futam még az utcai gumikkal, nem is eröltettem hármas előtt. Ez még kevesebb mint 1 bar töltőnyomással ment, a célom az volt, megnézzem ezzel mire képes, majd a következő futamokban kis lépésekben húzzunk a nyomáson.
A párom egy Subaru Impreza GT volt.


1/8 mile: 10.94 mp 118 km/h    0-100 km/h: 8.29 mp
2. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.100
10.940
117.869
17.810
97.803
hivatalos
0.775
2.672
10.484
119.730
17.311
98.180
ellenfél hiv.
0.719
2.309
9.506
123.500
14.676
152.250

Látható, hogy jóval magasabb teljesítményt adott le az autó, mint az előző futamban, itt már 1.2 bar a töltőnyomás, de a műszerek hibát jeleztek, így hamar el is vettem a gázt.
A párom egy Lotus Elise volt.


1/8 mile: 11.83 mp 133 km/h    0-100 km/h: 9.65 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.370
11.830
132.655
16.490
174.006
hivatalos
0.929
3.007
11.459
129.610
16.102
174.200
ellenfél hiv.
1.388
2.514
10.478
107.180
16.397
133.120

Muszáj volt ellenőrizni, hogy valóban gond merült fel az előző futamban, vagy csak tévedett a műszer. Szerencsére nem volt hiba, így felraktam a slick gumikat és beálltam a sorba ismét.
A párom itt egy Suzuki Swift volt.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.340
2.574
9.351
140.910
13.764
178.380
ellenfél hiv.
0.307
2.366
9.247
131.780
14.151
159.650

Sajnos erről a futamról nincs mérésem, pedig a valaha ment megmagasabb célvonali sebességem itt értem el.
Maga a futam egy elég béna rajttal indul, a videón hallható is, hogy csak a kettes közepén kezdem tolni igazán, amikor láttam, hogy a E21-es BMW-nek már jókora előnye van. :)


1/8 mile: 8.88 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.24 mp
5. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
8.880
142.003
13.370
177.128
hivatalos
0.259
2.326
8.583
140.610
13.076
176.430

ellenfél hiv.
0.440
2.688
11.133
102.830
17.138
132.920

Egy Honda Civic ellen. Tulajdonképpen az volt az első kisérlet megfutni a "nap eredményét". Sajnos a negyedik fokozat kapcsolását kicsit elbánáztam, de így is sikerült új egyéni csúcsot futni az eddigi 13.10 helyett.


1/8 mile: 8.87 mp 148 km/h    0-100 km/h: 5.22 mp
6. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
8.870
147.767
13.260
175.080
hivatalos
1.125
2.324
8.535
145.210
12.914
175.380
ellenfél hiv.
0.748
1.931
8.127
144.400
12.511
182.090

A nap leggyorsabb utcai autója, egy húzott 2.2 literes turbós Audi S6 ellen. Erős, de meglehetősen nehéz is.
Mindenesetre "húzott" magával rendesen, végre sikerült egy 12 másodperces futamot produkálnom!
Pedig amint látható, sajnos gondok merültek fel 300 méter körül, elment az erő, így a célvonali sebesség bizony 3 km/h-val rosszabb lett mint a 4. futamban.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
7. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.234
2.382
10.095
113.660
15.640
125.650
ellenfél hiv.
0.273
2.664
10.358
113.340
15.929
139.660

Sajnos amikor a döntőbe hívtak, akkor lettem figyelmes egy elég érdekes hangra, ami utólag kiderült egy a hengerfejből kiszakadt menetű, a szelephimbasort rögzítő csavar okozott. Tanakodtam, hogy most mi legyen, de aztán úgy döntöttem megpróbálom minimál programon végignyomni a futamot, meglátjuk mire elég. Az ellenfél egy VW Golf II GTI volt, nem tudom milyen motorral.
Sajnos a nagy izgalomban a futamot nem mértem, és nem is filmeztem.


1/8 mile: 9.90 mp 120 km/h    0-100 km/h: 7.07 mp
8. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.900
119.890
15.840
116.273
hivatalos
0.279
2.345
9.577
118.430
15.508
115.470
ellenfél hiv.
0.528
2.620
10.171
117.600
15.533
143.310

Az elődöntőben egy Fiat Uno turbo ellen mentem. Elrajtoltam rendesen, de a váltások már nagyon biztonságiak, 250 métertől pedig már csak gurultam.


1/8 mile: 9.34 mp 133 km/h    0-100 km/h: 6.08 mp
9. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.340
132.791
14.540
131.905
hivatalos
0.296
2.323
9.010
129.710
14.210
134.310
ellenfél hiv.
0.596
2.488
9.386
127.540
14.262
161.170

A döntőben a kék 2 literes oszrák Integra Type-R ellen versenyeztem.
Továbbra is hallható kimélő programon mentem. A visszafogottságban persze segített az is, hogy már reakcióidőben is sikerült megfogni, onnan csak az előny megtartása volt a célom, finom, biztos váltások, 250 métertől pedig már nem gyorsítottam tovább, csak tartottam a sebességet.

Sikerült tehát idén is nyerni egy versenyt, persze az ászok távolmaradása
nélkül ez nem sikerült volna. Viszont a 12 másodperces futam akkor is megvan,
egy régi célt sikerült végre elérni.  Itt kéne abbahagyni... :|

További információk, fotók a http://dragrace.atw.hu oldalon.

A 10 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.

Opel Corsa RWD nitró
Audi S6
Subaru Impreza GT
BMW E30 (M5 motor)
Renault 5 GT turbo
BMW E60 M5 (5.0 V10)
BMW E30 (4.0 V8)
Subaru Impreza WRX
BMW E36 M3
BMW E30 (M5 motor)

RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
12.057
12.306
12.755
12.861
12.914
13.002
13.281
13.300
13.339
13.708
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.

Opel Corsa RWD nitró
Audi S6
?
BMW E60 M5 (5.0 V10)
Renault 5 GT turbo
Subaru Impreza GT
BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 (4.0 V8)
BMW E36 M3

RWD
AWD
   ?
RWD
FWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD

194.39
183.58
183.36
182.75
178.38
176.21
175.61
172.41
170.75
169.09

 


(M) Majicright 2006 by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések