timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Hungaroring 2003. szeptember 30. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Amilyen jó újítások voltak a Hungaroringen a múltkor, annyira sikerült visszrontani a rendezvényt. Sajnos. Az időmérés ismét a korábbról ismert digitális saccolás (tm), az időkijelzés maradt, csak sajnos olyan rosszul sikerült elhelyezni a kijelzőket, hogy nem lehetett őket látni.
Szerencsére az időeredmény kivetítés az első depóban maradt, ez jó.

A verseny előtt 1 órával próbáltam egy kicsit feljebb tornászni a töltőnyomást.
Lássuk, hogy ez mire volt elég...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.65 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.540
9.270
135.376
hivatalos
-
-
9.518
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Első futamom ezúttal egy Honda Civic VTI ellen.
Elsőre nem rossz rajt, de túl hamar váltottam a kettest, ott még nem volt teljesítmény. Aztán vártam a csodát, ami valamiért sajnos elmaradt.
Azért nem rossz időeredmény, kár, hogy egy kicsit bealudtam a rajtot.
Sajnos az ellenfél időeredményét nem tudom.


1/8 mile: 8.93 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.14 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.410
8.930
132.024
hivatalos
-
-
9.024
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Whoo, no ez már rajt! Nem rossz még a kettes sem, de sajnos hármasban már gondok vannak. Most úgy gondolom, hogy a nagy gyorsulás miatt a meglehetősen üres tankban a benzinpumpa elől elfolyt hátra a benzin.
Ezt megerősíti, hogy a végén újra erőre kapott az autó.
No mindegy, az időeredmény így is jó, csak a végsebességem csökkent emiatt. (kb. 137 km/h elérhető lett volna) A 0-100 ismét javult, most már 4.9 a cél!
Az ellenfél egy turbó nélküli Alpine motoros Renault 4 volt, sajnos nem látszik a videón, sőt a videó vége sincs meg. :(
Amit még sajnálok az a 0.03 mp, amivel később indultam a kelleténél.


1/8 mile: 10.12 mp 124 km/h    0-100 km/h: 7.25 mp
3. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.800
10.120
124.031
hivatalos
-
-
10.452
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Ismét egy Honda Civic VTI ellen.
Kivülről eléggé hasonlít arra, aki ellen az első futamban mentem, de ez egy másik autó.
Ez egy igen visszafogott futam részemről minden tekintetben: pocsék rajt, nagyon hamar kapcsolt kettes, (alig akart erőre kapni az autó) és a cél előtt 20 méterrel már visszavettem a gázt.


1/8 mile: 9.37 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.65 mp
4. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.370
133.122
hivatalos
-
-
9.484
-
ellenfél hiv.
-
-
9.570
-

A piros Astra GSI ellen. Tényleg jól megy, amint ez a videón is látható elég szoros futam volt.
Egy egész picit indul el hamarabb, az így szerzett előnyt a meglehetősen rossz rajtom miatt megtartotta, és éppen hogy meg tudtam előzni. 6 mp környékén egy kicsit kiengedtem, azt hittem, már biztosan vezetek. Hát majdnem a győzelmembe került ez a lazaság.
Ráadásul a hármas váltása miatt is izgulhattam, mert ha nem sikerült volna elsőre, akkor tutira elbukom a futamot.
Az időeredményből számítva kb. 3 méterrel nyertem.

Szóval ezúttal első lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút
idő
  Kétkerékhajtású autók FWD
idő

1. Chevrolet Camaro nitró
2. AUDI S2
3. AUDI V8 váz nitró
4. GMC Syclone
5. BMW 345i (turbós)
6. MITSUBISHI EVO
7. SUBARU Impreza
8. AUDI 80Q
9. AUDI 90Q
10. VOLVO S60 R nitró
11. MITSUBISHI EVO VI
12. Pontiac Trans Am
13. Renault 5 GT turbo
14. Ford Sierra Cosworth
15. Audi RS2
16. LANCIA Delta Integrale
17. AUDI S2
18. SUBARU Impreza
19. PEUGEOT 406 nitró
20. SUBARU Impreza

8.023
8.090
8.354
8.465
8.544
8.660
8.678
8.725
8.773
8.811
8.893
8.990
9.024
9.052
9.091
9.174
9.182
9.276
9.303
9.392
 

1. Chevrolet Camaro
2. BMW 345i (turbós)
3. Pontiac Trans Am
4. Renault 5 GT turbo
5. PEUGEOT
6. BMW M3
7. VW GOLF (dízel)
8. OPEL Astra GSI
9. SKODA S100 nitró
10. HONDA CIVIC
11. BOGÁR váz
12. ALFA ?
13. HONDA
14. SKODA
15. FIAT X1/9


Nem kizárt hogy összkerekes jármű is került ide, vagy a tipusok is keveredhettek.




FWD
FWD

FWD
FWD

FWD

FWD ?
FWD


8.023
8.544
8.990
9.024
9.303
9.424
9.538
9.570
9.592
9.596
9.813
9.851
9.984
10.091
10.106

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések