timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2003. szeptember 30. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Amilyen jó újítások voltak a Hungaroringen a múltkor, annyira sikerült visszrontani a rendezvényt. Sajnos. Az idõmérés ismét a korábbról ismert digitális saccolás (tm), az idõkijelzés maradt, csak sajnos olyan rosszul sikerült elhelyezni a kijelzõket, hogy nem lehetett õket látni.
Szerencsére az idõeredmény kivetítés az elsõ depóban maradt, ez jó.

A verseny elõtt 1 órával próbáltam egy kicsit feljebb tornászni a töltõnyomást.
Lássuk, hogy ez mire volt elég...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.65 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.540
9.270
135.376
hivatalos
-
-
9.518
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Elsõ futamom ezúttal egy Honda Civic VTI ellen.
Elsõre nem rossz rajt, de túl hamar váltottam a kettest, ott még nem volt teljesítmény. Aztán vártam a csodát, ami valamiért sajnos elmaradt.
Azért nem rossz idõeredmény, kár, hogy egy kicsit bealudtam a rajtot.
Sajnos az ellenfél idõeredményét nem tudom.


1/8 mile: 8.93 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.14 mp

2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.410
8.930
132.024
hivatalos
-
-
9.024
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Whoo, no ez már rajt! Nem rossz még a kettes sem, de sajnos hármasban már gondok vannak. Most úgy gondolom, hogy a nagy gyorsulás miatt a meglehetõsen üres tankban a benzinpumpa elõl elfolyt hátra a benzin.
Ezt megerõsíti, hogy a végén újra erõre kapott az autó.
No mindegy, az idõeredmény így is jó, csak a végsebességem csökkent emiatt. (kb. 137 km/h elérhetõ lett volna) A 0-100 ismét javult, most már 4.9 a cél!
Az ellenfél egy turbó nélküli Alpine motoros Renault 4 volt, sajnos nem látszik a videón, sõt a videó vége sincs meg. :(
Amit még sajnálok az a 0.03 mp, amivel késõbb indultam a kelleténél.


1/8 mile: 10.12 mp 124 km/h    0-100 km/h: 7.25 mp
3. futam (elõdöntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.800
10.120
124.031
hivatalos
-
-
10.452
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Ismét egy Honda Civic VTI ellen.
Kivülrõl eléggé hasonlít arra, aki ellen az elsõ futamban mentem, de ez egy másik autó.
Ez egy igen visszafogott futam részemrõl minden tekintetben: pocsék rajt, nagyon hamar kapcsolt kettes, (alig akart erõre kapni az autó) és a cél elõtt 20 méterrel már visszavettem a gázt.


1/8 mile: 9.37 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.65 mp
4. futam (döntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.370
133.122
hivatalos
-
-
9.484
-
ellenfél hiv.
-
-
9.570
-

A piros Astra GSI ellen. Tényleg jól megy, amint ez a videón is látható elég szoros futam volt.
Egy egész picit indul el hamarabb, az így szerzett elõnyt a meglehetõsen rossz rajtom miatt megtartotta, és éppen hogy meg tudtam elõzni. 6 mp környékén egy kicsit kiengedtem, azt hittem, már biztosan vezetek. Hát majdnem a gyõzelmembe került ez a lazaság.
Ráadásul a hármas váltása miatt is izgulhattam, mert ha nem sikerült volna elsõre, akkor tutira elbukom a futamot.
Az idõeredménybõl számítva kb. 3 méterrel nyertem.

Szóval ezúttal elsõ lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:

Autók abszolút
idõ
  Kétkerékhajtású autók FWD
idõ

1. Chevrolet Camaro nitró
2. AUDI S2
3. AUDI V8 váz nitró
4. GMC Syclone
5. BMW 345i (turbós)
6. MITSUBISHI EVO
7. SUBARU Impreza
8. AUDI 80Q
9. AUDI 90Q
10. VOLVO S60 R nitró
11. MITSUBISHI EVO VI
12. Pontiac Trans Am
13. Renault 5 GT turbo
14. Ford Sierra Cosworth
15. Audi RS2
16. LANCIA Delta Integrale
17. AUDI S2
18. SUBARU Impreza
19. PEUGEOT 406 nitró
20. SUBARU Impreza

8.023
8.090
8.354
8.465
8.544
8.660
8.678
8.725
8.773
8.811
8.893
8.990
9.024
9.052
9.091
9.174
9.182
9.276
9.303
9.392
 

1. Chevrolet Camaro
2. BMW 345i (turbós)
3. Pontiac Trans Am
4. Renault 5 GT turbo
5. PEUGEOT
6. BMW M3
7. VW GOLF (dízel)
8. OPEL Astra GSI
9. SKODA S100 nitró
10. HONDA CIVIC
11. BOGÁR váz
12. ALFA ?
13. HONDA
14. SKODA
15. FIAT X1/9


Nem kizárt hogy összkerekes jármû is került ide, vagy a tipusok is keveredhettek.




FWD
FWD

FWD
FWD

FWD

FWD ?
FWD


8.023
8.544
8.990
9.024
9.303
9.424
9.538
9.570
9.592
9.596
9.813
9.851
9.984
10.091
10.106

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!