timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Hungaroring 2005. augusztus 19. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A Hungaroringen a szokásos tolongás, hatalamas tömeg várt, mint mindig.
Videó ezúttal nincs, sajnos nem volt rendes kamerám.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.54 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.13 mp
1. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.880
9.540
134.106
hivatalos
1.307
-
9.140
130.000
ellenfél hiv.


-

Ellenfél nélkül, első próba, hát ez kérem egy siralmas rajt. Ennek tükrében érdekes a hivatalos eredmény. Akárhogy is, ennél tudtam, hogy sokkal jobbat is tudok.
Persze már ezzel is döntős lettem volna, de nagyon nem mindegy hányadikként jut be az ember...


1/8 mile: 9.21 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.56 mp

2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.210
134.724
hivatalos
0.687
-
8.893
130.000
ellenfél hiv.


?

Azt hiszem egy Skoda volt az ellenfél, de nem figyeltem igazán rá, a nagy zűrzavarban épp elég a saját futamommal foglalkozni. (nem volt előre megbeszélt pár)
Ez már elfogadható futam, nem tökéletes, de a Hungaroringen valahogy sosincs kedvem a tömegben küzdeni a jobb időkért. Annyit megyek, amennyit muszáj. Ezzel az idővel sokáig vezettem a kategoriát, de tudtam, hogy a Lotus hamarosan megérkezik és biztos voltam benne, hogy 1/8 mérföldön még inkább esélyes, mint 1/4-en, és ugye ott is jobb nálam. Nem is cáfolt rá a várakozásomra, ment egy laza 8.76-ot, ami nem is különösebben jó eredmény, hiszen pl. egy héttel korábban már 8.58-at is ment.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

3. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.598
-
26.477
-

ellenfél hiv.


?

Féltem a döntőtől, már eddig is két versenyen buktam el a valamilyen malőr miatt. Hát most is elbuktam.
A rajtvonalra állás után nem kevesebb, mint 2 percig kellett bámulnom a lámpát (amit alig láttam az A oszloptól), mire végre elindítottak minket. Ezen a várakozáson már nagyon felhúztam magam, 2 percig álltam a kuplungon és hiába váltottam korábban a szokásosnál nem emelt ki eléggé. Persze ez technikai hibának is felfogható, de hát nem erre van tervezve, hogy 2 percig "égessem". Na mindegy, nem vette be a kettest, szépen végiggurultam. A piros Punto GT egyáltalán nem lassú, így nem sok esélyem lett volna utólérni. De legalább ő 3. lett a végén.

Hiába, nem voltam "jéghideg". Talán majd vasárnap a Rábaringen! Mindenesetre viszek hűtőtáskát. :)

Tehát ezúttal se lettem dobogós. Kezd elegem lenni ebből a Hungaroringes átokból. :|

A 20 legjobb időt teljesítő autó:
az időeredmények nem reális sorrendet mutatnak, mert van amelyik idő nettó és
van amelyik bruttó, de azt nem lehet tudni melyik milyen... (sóhaj)


Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Szöcske Mitsubishi EVO motor
AUDI S2
GMC SYCLONE
AUDI S2
DODGE VIPER
LANCIA DELTA HF INTEGRALE
CHEVROLET CAMARO nitró
LANCIA DELTA HF INTEGRALE
CHEVROLET CORVETTE
DRAG POLSKI
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
PONTIAC TRANS AM
?
BMW E30 M5 motor
OPEL KADETT turbo
CHEVROLET CORVETTE
AUDI S?
SUBARU IMPREZA
AUDI ?
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD

RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
?
RWD
FWD
RWD
RWD
AWD
AWD
145
159
147
163
152
145
145
140
138
133
134
126
133
124
136
141
130
130
129
131
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
AUDI S2
GMC SYCLONE
DODGE VIPER
LANCIA DELTA HF INTEGRALE
Szöcske Mitsubishi EVO motor
CHEVROLET CAMARO nitró
LANCIA DELTA HF INTEGRALE
OPEL KADETT TURBO
BMW E60 M5
TRASBANT bimotó
CHEVROLET CORVETTE
TOYOTA ?
BMW E30 M5 motor
SUBARU IMPREZA
PONTIAC TRANS AM
FIAT UNO TURBO
DRAG POLSKI
SUBARU IMPREZA
TOYOTA MR2
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
RWD
?
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
RWD
163
159
153
152
151
148
147
141
141
141
141
140
137
136
135
134
134
133
133
132


(M) Majicright 2005




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések