timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2005. május 15. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Szombaton értünk haza a nászutunkról, a vasárnapot átaludtam, majd irány a Hungaroring. Bíztam az autóban. :)

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.34 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.69 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.340
134.679
hivatalos
0.615
-
9.149
135.000
ellenfél hiv.


nem mérték
130.000

Utoljára 2 éve próbáltam ki, hogy ugyan mennyit számít az, ha hidegebb levegőt szív a motor. Gondoltam kipróbálom újra. Így fest a mindennapi konfigom, jól látható, hogy közvetlenül a turbó mellől szív, ráadásul az intercooler mögött van az egész. Ez pedig a vasárnapi sufni tuning. A feleségem egyik felfutott harisnyája, meglehetősen szellős szövésű szűrő lett belőle! :)
Az eredményt mindenki láthatja. Elég összemérni ezt a futamot pl. a március 27-i versenyen ment futamjaimmal. Jól látható a plusz 0 lóerő. :) Na mindegy.
Ez az egy időmérő is elég volt a kategóriában első időre, pedig a rajt hát nem valami fényes, több mint fél másodperc is eltelt, mire 0.5 g fölé ment a gyorsulás. Mondjuk nem is melegítettem gumikat, nagyon nem akartam forszírozni a dolgot. Sajnos most új gumikat biztos nem tudnék venni, vigyáznom kell rá.
A rajtnál a sok beugrásnak titulált futam miatt nagyon óvatos voltam, csak jóval a zöld észlelése után indultam neki, így a Corvette nem csoda, hogy elment. Ezúttal annyira, hogy nem is tudtam közelíteni rá, bár a célvonali sebességem magasabb. Igaz neki gondjai voltak a váltójával.


1/8 mile: 9.27 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.81 mp

2. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.270
136.145
hivatalos
1.189
-
9.081
137.000
ellenfél hiv.
0.572
-
9.603
122.000

Már megint nem sikerült nyugodtan odakerülnöm a rajthoz. Már majdnem elengedték a Corsát gyedül, mert nem sikerült odajutnom. Na persze jól felhúztam magam ezen, így aztán nem csoda, hogy a rajtprocedúrám el is csesztem megint. (Mint legutóbb Tökölön is.)
Na mindegy, ez van, legalább lett egy viszonylag jó videó a futamról, és megint tanultam valamit.
Szóval hajtottak, hogy álljak már be, nekem meg van két kamerám, két műszerem, no meg az autón vagy 3 kapcsoló amit buzerálni kell indulás előtt, a kissé kehes váltóról nem is beszélve. Azt csesztem el, hogy nem a rajtgépbe beállás előtt indítottam mindent, így amikor épp másra figyeltem, akkor indították a szuper 0.3 mp-s lámpát... Élből adtam 0.617 előnyt a Corsának, amiből a futam alatt csak 0.522-t tudtam ledolgozni, vagyis kb. 3.6 méterrel kaptam ki.

Utoljára pont egy éve, hogy nem lettem legalább dobogós egy versenyen, talán ez is belefér.
A pontversenyt így most már nem is én vezetem, hanem CCH a piros Civic-kel 9 ponttal,
mögötte Gordi a szürke S2000-rel velem együtt holtversenyben második 8 ponttal.
Még nem nagy a baj, de jobban kell koncentrálnom!
Sajnos kissé demotivált is lettem különböző okokból, ezen is remélem sikerül változtatnom.

További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

Íme a 20 legjobb időt teljesítő autó, a sebesség listára végre ismét felfértem. :)

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
BMW ?
CHEVROLET CAMARO nitro
DODGE VIPER
TOYOTA ?
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA nitro
LANCIA DELTA
BMW ?
PONTIAC
POLSKI FIAT 126 TDI
AUDI RS2
BRABUS S600
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT turbo
OPEL CALIBRA turbo
MERCEDES ?
AUDI S2
SUBARU IMPREZA WRX STI
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
RWD
AWD
AWD
7.445
7.575
7.756
7.759
7.815
7.817
7.848
7.877
7.979
8.032
8.244
8.305
8.352
8.487
8.543
8.557
8.587
8.596
8.831
8.856
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
DODGE VIPER
SUBARU IMPREZA
BRABUS
CHEVROLET CAMARO nitro
LANCIA DELTA nitro
LANCIA DELTA
AUDI RS2
MERCEDES ?
OPEL KADETT turbo
PONTIAC TRANS AM
SUBARU IMPREZA WRX STI
OPEL CALIBRA TURBO
POLSKI FIAT 126 TDI
RENAULT 5 GT TURBO
BMW ?
CHEVROLET CORVETTE
SEAT INCA TDI
ALFA ROMEO 155 Q4

AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD
AWD

173
163
156
153
151
150
150
148
147
146
144
142
140
139
138
137
137
137
136
136

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!