timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2002. június 23. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Hatalmas hõségben zajlott a verseny. Ez egyrészrõl növelte a gumik tapadását,
másrészt csökkentette az autók teljesítményét. (Meleg levegõ)
A turbófeltöltõm most már elképesztõen rossz állapotban volt, ez is közrejátszott
az eredményekben. Ezúttal speciális, puha gumikkal indultam, nem is tudott elpörögni a kerék.
Sikerült lecserélni az gyujtáselektronikát is, így már nem korlátoz le 5500-as fordulatnál a gép.
A legtöbb futamban nem is kapcsoltam 4. fokozatot a célig. :)

A kis X jelöli a hivatalos mérési pontokon rögzített adatokat.
Ha teljesen pontos lenne a mûszer, akkor a keresztek a vonalon lennének.


Lássuk sorban a futamokat:

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.78 mp 114 km/h    0-100 km/h: 8.70 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
3.050
10.780
114.300
hivatalos
0.249
2.976
10.729
116.075
ellenfél hiv.
6.531
11.332
20.657
79.064

A barátnõmnek is megmutattam milyen is igazi dragpályán gyorsulni, ketten ültünk a kocsiban. Nagyon élvezte, pedig itt még utcai konfigurációval mentem. (Lásd teljesítmény vonal a késõbbi futamokkal összevetve)
Az ellenfél Biró Gézának köszönhetõen nem az elõre megbeszélt Scirocco volt, hanem egy Trabant, aki valamiért nem is indult el zöldre, csak 6 mp-vel késõbb.



1/8 mile: 9.80 mp 123 km/h    0-100 km/h: 6.93 mp
2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.800
123.400
hivatalos
0.248
3.643
9.813
126.193
ellenfél hiv.
0.563
3.019
10.990
111.929

Azért csak sikerült a Scirocco-val összekerülni.
Jól látható, hogy a fotócellás 60 lábas idõ nagyon nem stimmel. Sajnos ez a késõbbi méréseknél is így van. Igaz állítólag csak a baloldali pályán volt gond a fotócellával, de sajnos én csak az elsõ futamban indultam a jobb pályán, a többi esetben már csak a balon.


1/8 mile: 9.77 mp 124 km/h    0-100 km/h: 6.92 mp
3. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.770
123.500
hivatalos
0.077
3.594
9.707
126.089
ellenfél hiv.
0.449
3.158
11.333
109.117

Az ellenfél egy Suzuki Swift GTI volt. Nem nagyon értem miért, de õ mindig "ballaszt" tömeggel gyorsul. Ha egyszer megpróbálná a csinos hölgy nélkül, biztos sokkal jobb idõt tudna menni.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:

saját mérés
-
-
-
-

hivatalos
0.132
2.347
16.676
40.680
ellenfél hiv.
0.101
2.303
9.350
127.677

Kihívtam az osztrák sárga Audi S3-at. (Két sárga S3 volt a versenyen, a másik magyar) Sajnos az elsõ váltást nagyon elrontottam, így fel is adtam. Valamiért egyáltalán nem tudtam a 2. fokozatot kapcsolni, 2-3 másodpercig csak gurultam.
Meglehetõsen dühös voltam, emiatt nincs meg a diagram.


1/8 mile: 9.98 mp 122 km/h    0-100 km/h: 7.20 mp
5. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.780
9.980
121.500
hivatalos
0.075
3.604
9.762
125.464
ellenfél hiv.
0.173
2.796
10.648
115.326

Ezúttal egy BMW E30 325i-vel meccseltem.
Mivel ugyanebben az órában 2 másik autót is mértem, nem sikerült igazán jól bemelegíteni az autót ehhez a futamhoz, éppen csak sikerült a edzések zárása elõtt még becsúsznom az indulásra várok sorbába.


1/8 mile: 10.18 mp 114 km/h    0-100 km/h: 7.37 mp
6. futam (Elõdöntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.690
10.180
113.800
hivatalos *
0.167
2.222
10.04
116.564
ellenfél hiv. *
0.432
2.828
10.145
124.488

Az ellenfél egy Citroen Visa, 1.9-es BX motorral.
Igen szoros lett a vége, mivel túl hamar kiengedtem. Kimélni akartam az autót. Jobb lesz ezzel vigyázni, azt hiszem. :)

* Az itt feltüntetett 1/8 idõk eltérnek a hivatalos honlapon szereplõtõl. Valamilyen szabály miatt a döntõkben a reakcióidõt nem számítják bele az 1/8 idõbe, csak az idõmérõ edzésen. Hogy összemérhetõek legyenek az edzéseken elért idõkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos 1/8 idõt és a reakcióidõt.


1/8 mile: 10.39 mp 116 km/h    0-100 km/h: 7.68 mp
7. futam (Döntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.920
10.390
115.600
hivatalos *
0.275
2.220
10.379
101.808
ellenfél hiv.*
0.130
2.362
9.315
129.032

És ismét a Turbós Lada ellen. Már az elsõ fokozat végén egyértelmû volt a végkifejlet, nem is erõltettem utána.
Ez van, egyelõre Turbo Lada ellen nem vagyok versenyképes.

* Az itt feltüntetett 1/8 idõk eltérnek a hivatalos honlapon szereplõtõl. Valamilyen szabály miatt a döntõkben a reakcióidõt nem számítják bele az 1/8 idõbe, csak az idõmérõ edzésen. Hogy összemérhetõek legyenek az edzéseken elért idõkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos 1/8 idõt és a reakcióidõt.

Megint második lettem. Bõvebb információk a http://www.dragbike.hu oldalon.

 

(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!