timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2002. május 19. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Ez a verseny már igazán ideális körülmények között zajlott.
Elképesztő gépek indultak, ilyeneket ritkán látni az utcán is, nemhogy gyorsulni!
Én is igyekeztem, nem is hiába, elég jelentősen sikerült javítanom a legjobb időmön.

A kis X jelöli a hivatalos mérési pontokon rögzített adatokat.
Ha teljesen pontos lenne a műszer, akkor a keresztek a vonalon lennének.


Lássuk sorban a futamokat:

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.12 mp 122 km/h    0-100 km/h: 7.12 mp
1. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.940
10.120
122.300
hivatalos
0.372
2.867
9.964
130.870
ellenfél hiv.
0.491
2.981
10.776
118.01

Bemelegítő futam. Az ellenfél ismét ugyanaz a VW Scirocco 1.8 GTI volt, mint múltkor, de ezúttal ő slick gumikkal indult. (Javult is az ideje!)
Ezúttal kevés gázzal indultam, nem pörgött el a kerék, ezért 20 km/h sebesség alatt nem húzott annyira az autó, mint szokott. A 3. fokozat váltásakor nagyon leesett a teljesítmény, és csak nehezen kúszott vissza.



1/8 mile: 10.30 mp 113 km/h    0-100 km/h: 7.65 mp
2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.840
10.570
116.400
hivatalos
0.260
2.696
10.032
120.900
ellenfél hiv.
0.294
2.858
11.203
106.423

Ez egy érdekes futam. A 2. és 3. fokozatban is végig csúszott a kuplung. Ezt valószínüleg a váltóból a kuplungházba átszivárgott olaj okozta. (sajnos a váltó szerelésekor tönkrement egy szimering)
Az ellenfél egy 900 ccm-es négyütemü motoros Trabant volt.


1/8 mile: 10.01 mp 123 km/h    0-100 km/h: 6.93 mp
3. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.830
10.010
123.500
hivatalos
0.338
2.701
9.781
130.975
ellenfél hiv.
0.808
3.507
11.586
121.743

Az ellenfél egy oszrák Ford Mustang volt, slick gumikkal, de valamiért kissé visszafogottan ment ellenem. (A legjobb futamjában az 1/8 ideje 9.921 volt)

A saját korábbi rekordom megdöntöttem ebben a futamban.


1/8 mile: 9.91 mp 123 km/h    0-100 km/h: 6.82 mp
4. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.730
9.910
122.900
hivatalos
0.194
2.579
9.659
132.754
ellenfél hiv.
0.300
2.496
10.128
135.028

Az ellenfél egy Golf 1.8 GTI motoros Skoda Rapid volt, ami valóban meglehetősen "rapid" volt.
Annak ellenére, hogy az én reakcióidőm kisebb, mégis ő ért hamarabb a 60 lábas időmérő ponthoz. Kb. 2 méter előnyt tudott szerezni a rajt után, amit sikerült ledolgoznom. Ismét sikerült megjavítanom a legjobb időmet.


1/8 mile: 9.80 mp 124 km/h    0-100 km/h: 6.61 mp
5. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.740
9.800
123.700
hivatalos
0.179
2.568
9.523
131.894
ellenfél hiv.
0.178
2.687
9.412
147.897

Na itt kifogtam egy kemény ellenfelet. Én BMW E30 M3-nak néztem, ezért is mertem kihívni. Mint kiderült az M3 kasztniban egy 6 hengeres, 3.3 literes turbós motor dolgozott. Hoppá.
Majdnem egyszerre indultunk el, és rajt után sikerült némi előnyre szert tennem, de kb. 150 méter után utólért, és úgy húzott el, hogy leesett az állam. (sebességkülönbség több mint 15 km/h!)
De sebaj, ismét megjavítottam a legjobb időmet!
Sőt, tessék nézni a 0-100 km/h időt! 6.61 mp!


1/8 mile: 10.14 mp 116 km/h    0-100 km/h: 7.16 mp
6. futam (Elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.850
10.140
116.300
hivatalos *
0.377
2.844
10.063
123.372
ellenfél hiv. *
0.606
2.802
10.402
120.543

Elődöntő a döntőbe jutásért. Ismét a Skoda Rapid ellen kellett küzdenem.
A figyelmes szemlélő észreveheti, hogy kb. 10 Le-vel gyengébb az autóm, mint a korábbi futamokon. (Talán túl meleg volt a motor?) Az elért sebesség is kb. 7-8 km/h-val kevesebb a korábbiaknál.

Szerencsére vezetéstechnikai hibát nem vétettem, mert a Skoda is nagyon jó időt ment.

* Az itt feltüntetett 1/8 idők eltérnek a hivatalos honlapon szereplőtől. Valamilyen szabály miatt a döntőkben a reakcióidőt nem számítják bele az 1/8 időbe, csak az időmérő edzésen. Hogy összemérhetőek legyenek az edzéseken elért időkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos 1/8 időt és a reakcióidőt.


1/8 mile: 10.39 mp 116 km/h    0-100 km/h: 7.68 mp
7. futam (Döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.920
10.390
115.600
hivatalos *
0.176
2.654
10.006
123.279
ellenfél hiv.*
0.436
2.439
9.156
131.646

Ismét a Turbós Lada ellen. Hozzám hasonlóan ő is megtáltosodott a jó időjárástól, 9.0 körüli időket tudott menni egész nap.
Nálam a teljesítmény hiány ismét jelentkezett, ráadásul mikor láttam, hogy mennyire elhúzott a Lada, zavaromban elfelejtettem váltani :)
Így kb. 30 méter hátránnyal értem be. :(
De ha hoztam volna a legjobb időmet (9.523) akkor is legalább 13-15 méterrel kikaptam volna.
Van még hova fejlődni.

* Az itt feltüntetett 1/8 idők eltérnek a hivatalos honlapon szereplőtől. Valamilyen szabály miatt a döntőkben a reakcióidőt nem számítják bele az 1/8 időbe, csak az időmérő edzésen. Hogy összemérhetőek legyenek az edzéseken elért időkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos 1/8 időt és a reakcióidőt.

Szóval ismét második lettem. Bővebb információk a http://www.dragbike.hu oldalon.

Sajnálatos okokból most meglehetősen nagy lett a különbség a műszeresen
és a fotócellák által mért idők és sebességek között.
Ezt valószínüleg a műszer hibás kalibrációja okozta, ezért a következő versenyen
az első futam után egyből összehasonlítom a két időt, és ha szükséges, állítok a műszeren.

 

(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések