timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2004. július 25. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A nagy angliai kirándulás után ismét hazai pályán.
Szombaton kicsit probáltam javítani az üzemanyagellátáson úgy tünt picit jobb is lett. Aztán mikor vasárnap átcseréltem a gumikat és elindultam a rajt felé hallom, hogy megállt az üzemanyagpumpa. Bravo. (1) Egy órámba telt mire megjavítottam, ez az egy óra pont elég volt arra, hogy már ne tudjak időmérőt menni, mert újra a motorosok következtek. Bravo. (2)
És itt még nincs vége a szívásnak...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.722
2.617
10.071
120.860
15.462
146.490
ellenfél hiv.
0.063
2.542
9.619
121.720
14.812
153.190

Elsőnek a nagy ellenfél Civic Coupe Hybrid ellen.
Már beálltam a rajthoz és próbáltam indítani a műszert, amikor kiderült, hogy annak memóriája már tele van. Nagyon nem volt kedvem egy jó futamot mérés nélkül futni, így elég kedvetlenül, lazán mentem végig.
Kicsit túl lazán, hiszen ezzel csak a 8. időm lett.
Álhattam soba megint. Bravo. (3)


1/8 mile: 9.25 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.50 mp
2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.250
133.535
14.090
162.446
hivatalos
0.517
2.334
8.965
128.860
13.944
156.010
ellenfél hiv.
0.244
2.667
9.799
122.030
14.973
153.270

Egy Alfa Romeo 147 GTA ellen. Végre tudtam menni egy értelmeset, végülis egész jó időt sikerült futni, pedig inkább biztonságra mentem a váltásokkal. Ráadásul itt még nem az optimális guminyomással mentem és nem is melegítettem gumit. (minek koptatni, ha nem muszáj)


1/8 mile: 9.30 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.56 mp
3. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.300
133.595
14.130
160.219
hivatalos
0.414
2.517
9.215
127.150
14.270
151.580
ellenfél hiv.
0.290
2.315
9.356
123.020
14.574
151.900

Az osztrák Honda ITR ellen. Jóval ügyesebben kapta el a rajtot és még az első hatvan lábat is gyorsabban tette meg. Szépen lemaradtam. Bravo. (4)
Szerencsére izomból sikerült magam visszaküzdeni és nem sokkal a cél előtt elhúzni mellette. A célvonali sebességünk azért azonos, mert már a cél előtt kiengedtem. (lásd a videón egy új kameraszögből)


1/8 mile: 10.37 mp 126 km/h    0-100 km/h: 7.57 mp
4. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
10.370
126.394
15.330
160.719
hivatalos
0.296
2.344
10.102
120.600
15.270
154.180
ellenfél hiv.
0.180
2.639
9.963
117.500
15.358
146.420

Hát ilyen se volt még, köhögött az autóm. Bravo. (5)
Egyest szépen lehúztam, ezzel már vissza is előztem a gyorsabban elrajtoló Visa-t. (lásd a videón) Váltás után azonban hiába nyomtam a gázt, nem akart menni. Ráadásul sajnos nem sikerült kideríteni a logokból sem, hogy mi okozta ezt, de valószinüleg üzemanyagellátási rendellenesség lehetett, mert a verseny előtt ugye csak ezen változtattam.
Amint magára talált az autó, azért üldözőbe vettem a kis Citroen Visa-t, de sajnos nem sikerült utólérni, kb. 1 méter előnye maradt a célvonalon, pedig a sebességkülönbség nem volt kevés. Még 0.55 mp kellett volna, hogy megelőzzem, méterben kifejezve 24 méterrel hosszabb pálya kellett volna. De inkább egy egészséges autó.
Amint látható ezúttal nem kellett negyedik fokozatot váltanom. Illetve kellett volna, csak nem váltottam, tiltásig huzattam hármasban. Amint látható, még 7300-as fordulatnál is egész szépen húz az autó. (de természetesen ezt nem fogom erőltetni a jövőben)


1/8 mile: 9.08 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.61 mp
5. futam (kisdöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.560
9.080
136.156
13.85
164.878
hivatalos
0.093
2.276
8.836
130.320
13.798
157.120
ellenfél hiv.
0.273
2.412
9.120
127.490
14.085
159.470

És végül egy régebbi tipusú osztrák Civic ellen. Elég szükre vettem a reakcióidőt, tartva egy esetleges újabb fulladozástól. Szerencsére nem volt gond, keményen toltam végig, így sikerült egy egész kitünő időt mennem, alig 2 századra közelítettem meg a korábbi Rábaringes csúcsomat. Szükség is volt a jó időre, hiszen a Civic az A3 kategória második legjobb idejét futotta ebben az összecsapásban. (Ha a Mazda RX-7-et nem számítom)

Hát ez van, ezúttal harmadik lettem. Van ilyen. Nem voltam jó passzban egész nap,
főleg az egy óra szerelés nem hiányzott reggel, no persze a további 4 "bravo" sem.

bővebb infó: www.gyorsulas.com


A 20 legjobb időt teljesítő autó:

A szokásosnál kicsit erősebb mezőny jelent meg, a sebesség táblázata nem is kerültem fel.

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek*
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
JEEP CJ7
DODGE CHALLENGER
CHEVROLET CAMARO
AUDI S2
MITSUBISHI EVO6
CHEVROLET CORVETTE
BRABUS S 600
CHEVROLET CORVETTE
JENSEN INTERCEPTOR
PONTIAC FIREBIRD
SUBARU IMPREZA
MAZDA RX7
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT GSI TURBO
OPEL KADETT GSI NITRO
AUDI RSR
OPEL ASTRA TURBO
OPEL CALIBRA TURBO
RENAULT 5 GT TURBO
BMW E36 M3
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
FWD
FWD
AWD
FWD
RWD
10.198
11.665
11.967
11.977
12.450
12.587
12.735
12.908
13.036
13.085
13.137
13.190
13.290
13.345
13.382
13.465
13.553
13.697
13.798
13.832
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
JEEP CJ7
DODGE CHALLENGER
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
BRABUS S 600
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
MITSUBISHI EVO6
OPEL KADETT GSI TURBO
JENSEN INTERCEPTOR
AUDI RS2
OPEL KADETT GSI NITRO
MAZDA RX7
OPEL ASTRA TURBO
CHEVROLET CORVETTE
PONTIAC FIREBIRD
SUBARU IMPREZA
OPEL CALIBRA
OPEL ASTRA TURBO
BMW E36 M3
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD

FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD
RWD
FWD
RWD
213
197
192
188
186
180
180
175
175
175
172
170
169
169
167
166
164
162
162
162


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések