timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2004. június 20. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Sajnos az autóm legnagyobb problémáját nem sikerült orvosolni,
még most is nagyon elszegényedik a keverék magas fordulaton.
Épp ezért a technika kimélésének céljából csak 1 időmérőt akartam menni,
arra gondolván a 8 közé csak bejutok valahogy,
ott meg majd szükség szerint nyomom. Hát lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.19 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.53 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.190
136.417
13.970
164.052
hivatalos
4.887
2.335
9.107
129.960
14.097
155.930
ellenfél hiv.
0.604
2.799
12.263
88.370
19.481
107.990

Régen játszottam már macska-egeret, hát most adódott egy jó lehetőség, hogy egy szintén 1.4-es 8 szelepes motorral szerelt Renault ellen versenyezhettem. Igaz, turbó hiányában ez csak 68 Le, de ugyanaz a motor!
Az az igazság, kicsit elszámoltam magam, túl hamar indultam meg. Na mindegy. Szerintem azért a belsőkamerás videófelvétel így is látványos. A számításom szerint kb. 33 méterrel kapott ki az R11.

Hopp! Nincs több futam! Sajnos az eső elmosta a döntőt, a berendezés tönkrement,
így az edzésidők alapján hirdettek eredményt.
Szerencsémre a 14.097-es időt megközelíteni sem tudták most a versenytársak, így
ismét sikerült nyernem, de azért ez így nem nagy győzelem.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI RS2
CHEVROLET CORVETTE
VW CHARMANN GHIA
OPEL ASTRA TURBO
OPEL KADETT TURBO
FORD COBRA
AUDI 80 QUATTRO
OPEL CALIBRA TURBO
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
OPEL KADETT GSI 16V nitró
RENAULT 5 GT TURBO
CHEVROLET CORVETTE
LANCIA DELTA INTEGRALE
HONDA INTEGRA TYPE-R
TRABANT 601 bimoto
MERCEDES 124 E 500
SEAT IBIZA

AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
11.942
11.973
12.177
12.908
12.948
13.051
13.201
13.282
13.323
13.555
13.710
13.971
14.003
14.097
14.233
14.305
14.511
14.702
14.713
14.745
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
VW CHARMANN GHIA
FORD COBRA
LANCIA DELTA
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT TURBO
CHEVROLET CORVETTE
AUDI RS2
OPEL ASTRA TURBO
LANCIA DELTA INTEGRALE
OPEL GSI 16V nitró
AUDI 80 QUATTRO
OPEL CALIBRA TURBO
BMW E36 M3
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
RENAULT 5 GT TURBO
TRABANT 601 bimoto
MERCEDES 124 E 500
HONDA INTEGRA TYPE-R

AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
FWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
198.35
189.97
182.39
179.78
178.33
176.58
175.40
172.66
171.94
171.43
168.13
167.15
166.09
162.07
160.36
156.44
155.93
154.34
154.26
153.44

(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések