timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2004. szeptember 12. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Hát eljött a Rábaringes évad utolsó versenye is.
Szomorú dolog ez, hisz azt jelenti vége a nyárnak. :(
A kissé bolond pontrendszer miatt még sok kategóriában eldöntetlen volt a bajnokság sorsa, izgalmas verseny elé néztünk.
Én is komolyan készültem, szereztem egy újabb versenygumit, egy Pirelli Intermediate-t 15"-os felnikre szerelve.
Nagyon kiváncsi voltam, beváltja-e a hozzá füzőtt reményeimet. Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.69 mp 137 km/h    0-100 km/h: 6.17 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.970
9.690
137.289
14.390
168.340
hivatalos
2.457
2.707
9.489
132.410
nem mérték
nem mérték
ellenfél hiv.
1.644
2.799
8.751
144.870
12.853
154.650

Hát kérem, mondhatni nem vált be az új gumi! :D
Ilyen rossz rajtot még utcai gumival sem tudok, siralmas 60 láb, 1/8 mérföld ET, aztán 1/4-en már le mérték. Pedig nekem csak egy döntős idő kellett volna, 14.8 vagy ilyesmi, ez simán meglett volna. Na mindegy, gondoltam, menjünk hamar gumit cserélni. :)
Ellenfél a sokat mért GMC Syclone volt. Itt a hivatalos eredmények nem mutatják mennyire volt gyors, mert belecsorgott a zöldbe. A videón látható, hogy szépen megvártuk a zöldet, nehogy piros lámpás legyen a rajt.
Az 1/4-es ET-je és sebessége is fals szerintem.
De a videón azért jól látszik mi a dörgés...


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
2. futam, vagyis...

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
-
ellenfél hiv.
-

Ez egy különleges futam. Ritkán tudok ilyet, hogy már elindulni sem tudok. Gumimelegítés közben sikerült a váltót kiakasztani, úgy, hogy egyetlen fokozatom sem volt, csak a hátramenet. Király! Idén még emiatt nem szívtam, most is az én hibám volt, a hátrafelé guruló autót akartam sebességbe tenni.
Ha az előző időmérő sikerült volna, nem lett volna semmi gond, így viszont pánik ezerrel, nagyon úgy festett, hogy elbukom az éves bajnokságot, ha nem sikerül megcsinálni a helyszínen.
Némi bénázás után, melynek során sikerült vagy 2 liter váltóolajat elfolyatnom végülis sikerült megreparálni a váltót. Nagyon sokan segítettek, ezt ezúton is nagyon köszönöm mindenkinek.
Én már megmondtam egyszer, hogy szarból nem lehet várat építeni. Vagy mégis? :)


1/8 mile: 9.12 mp 138 km/h    0-100 km/h: 5.46 mp
2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.120
137.587
13.810
168.340
hivatalos
0.281
2.431
8.944
132.600
13.770
163.360
ellenfél hiv.
0.394
2.168
12.637
65.890
27.304
39.290

Nos sikerült egy teljes 1/4-et futnom, nem is gyengét és még le is mérték! :) Mi kell még?
Kicsit játszottam a guminyomással és meg is kezeltük egy kis ragaccsal a gumit. Hát, kicsit többet vártam, ennél jobbat rajtolnak a versenytársak!
Itt sikerült beállítanom a magyarországi rekordomat, csak nagyobb sebességgel. Nem is rossz.
Az Promaroban a nitró visszalőtt és a motor még járni sem akart nagyon, alig tudott végigcsorogni.


1/8 mile: 9.02 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.33 mp
3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.540
9.020
137.386
13.730
167.898
hivatalos
0.224
2.335
8.863
131.270
13.753
160.620
ellenfél hiv.
0.287
2.324
9.522
114.560
14.861
149.690

A bajnokság bebiztosítása után már tényleg csak egy remek idő elérése volt a célom. Tovább játszottam a guminyomással és lám, sikerült kicsit jobb tapadást összehozni és 2 századot faragni az ET-ből. A sebesség ugyan visszaesett némileg, de hát ez akkor is új rekord nekem. Talán a Hungaroring simább aszfaltján még jobban fog működni ez a konfig, még van rá két versenyem, hogy megtudjam.


1/8 mile: 9.55 mp 130 km/h    0-100 km/h: 5.86 mp
4. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.80
9.550
130.032
14.850
139.551
hivatalos
0.204
2.556
9.424
123.290
15.057
129.030
ellenfél hiv.
0.211
2.600
9.867
118.570
15.204
148.530

A döntő első körében a Citroen Visa került ellenfélnek.
Hát ez elég vicces futam lett, lásd a videót. :)


1/8 mile: 9.32 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.63 mp
5. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.770
9.320
137.073
14.040
167.144
hivatalos
0.164
2.554
9.164
130.610
14.081
186.170
ellenfél hiv.
0.266
2.298
9.124
123.020
14.291
153.110

A következő körben egy 1.8-as turbómotorral szerelt szöcske nézett ki nekem, aki valami csoda folytán az A3-ba került besorolásra. Az annyira speciál, amennyire csak lehet. Végülis azt az Opel Kadett GSI-t kaptam ellenfélnek, akit a szöcske az előző körben kiütött.
Nem sikerült éppen jól a rajtom, mondhatni kifejezetten sz**ul sikerült, de féltáv után csak sikerült megelőznöm.
Illetve a jobb reakcióidő miatt már féltávnál is vezettem, de épp csak hogy.


1/8 mile: 9.50 mp 106 km/h    0-100 km/h: 5.57 mp
6. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.500
105.653
16.910
90.710
hivatalos
0.118
2.447
9.378
101.870
17.255
82.880
ellenfél hiv.
-0.071
Beugrás
Beugrás
Beugrás
Beugrás
Beugrás

És a döntőre stílusosan a nagy ellenfél, az Integra motoros Honda Civic Coupe került mellém, aki a döntőbe kerülésért a múltkori nyertes RX-7-est búcsúztatta.
Nagyon ment a Civic egész nap, így szoros csata igérkezett. Aztán 0.07 mp-vel hamarabb indult, mint kellett volna így simán nyertem. De azért úgy gondoltam, csak végigtolom, a menedzserem szerint ez fontos ilyenkor is! :)
Sajnos a technika nem akarta, hogy tuti legyen a győzelmem, már kettesben is rendetlenkedett a gyújtás, hármasban pedig annyira leesett a teljesítmény, hogy inkább elvettem a gázt. A verseny utáni diagnosztika eredménye egy elfogyott középső elektróda és egy elégett rotor a gyujtáselosztóban.
A videón azért látszik, hogy a kettes végén már sikerült némi távolságot hozni a Civicen. Akármi is lehetett volna, a legjobb ideje 0.1 mp-vel volt csak rosszabb az enyémnél, a reakcióidőben pedig volt több mint 0.1 mp-vel vert volna, ha nem ugrik be.
Ami különösen érdekes az a Honda 2.258-as 60 lábja szemben az én eddigi legjobb 0.65 g-s 2.335-ös produkciómmal.
Ez átszámolva a 60 lábas vonalon 1.6 méter különbséget jelent, ami nagyon nem kevés!
Szóval van mit fejlesztenem.

Szerencsés módon ugyan, de csak első lettem! :) Van ilyen is!

bővebb infó: www.gyorsulas.com

 

Most, hogy jól ment a járgány, ismét simán top20-as vagyok,
ráadásul a vert mezőny sem gyenge! (NSX, RX-7, 911 turbo, stb...)

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
VW KARMANN GHIA
GMC SYCLONE
CHEVROLET CORVETTE
SUBARU IMPREZA 2.2
AUDI RS2
NISSAN SUNNY GTI-R
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA 2.5
OPEL KADETT TURBO
OPEL CALIBRA TURBO
AUDI RSR
SUBARU IMPREZA
MAZDA RX 7 TURBO (sárga)
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA CIVIC COUPE
HONDA NSX
MITSUBISHI STARION
FIAT BRAVO HGT TURBO
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
FWD
RWD
RWD
FWD
12.073
12.115
12.215
12.315
12.591
12.638
12.719
12.749
12.973
12.978
13.235
13.268
13.356
13.556
13.640
13.753
13.864
13.951
13.966
14.138
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
VW KARMANN GHIA
OPEL KADETT TURBO
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA 2.2
SUBARU IMPREZA 2.5
NISSAN SUNNY GTI-R
SUBARU IMPREZA
MAZDA RX7 TURBO (piros)
MITSUBISHI STARION
AUDI RSR
OPEL CALIBRA
SUBARU IMPREZA
RENAULT 5GT TURBO
HONDA NSX
FIAT BRAVO TURBO
VW GOLF TDI
PORSCHE 944 NITRO
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
RWD
FWD
FWD
RWD
198.21
186.05
185.69
185.33
176.69
175.50
171.84
171.22
170.72
170.52
169.61
168.62
167.73
166.86
165.80
163.36
163.17
162.99
162.62
161.71


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések