timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2005. július 17. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Vasárnap jóval több idő volt edzésre, lévén motorok nem indultak.
Emiatt úgy döntöttem több gumit is kipróbálok. Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.26 mp 130 km/h    0-100 km/h: 7.34 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.040
10.260
129.689
15.190
159.792
hivatalos
0.342
2.527
9.667
126.540
14.669
157.640
ellenfél hiv.
0.179
2.191
8.986
123.820
14.083
154.260

Az első próba meglehetősen öreg, megkopott 175/70R13 téli Kléber Krisalp gumikkal. Hát, érdekes volt a tapadás annyi szent. Igaz nem nagyon próbáltam határon tartani a kerekeket, egyszűren letegeztem és ennyit tudott. Azért egy picit próbáltam visszavenni 1.5 mp-nél, de sokat nem sikerült javítani a helyzeten. 90 km/h-ig kettesben is pörögtek a kerekek. Na mindegy. Ezúttal esélyem sem volt a JDM Integrát megfogni.


1/8 mile: 9.51 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.98 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.760
9.510
134.299
14.320
163.848
hivatalos
2.426
2.315
9.042
131.390
13.861
161.620
ellenfél hiv.
0.086
2.314
9.251
124.410
14.412
154.670

Hát az előző konfig nagyon nem működött, így újat próbáltam, a spéci M/T gumikba a szokásosnál jóval nagyobb nyomást pumpáltam. Hát ez sem jött be, bár a 13.8-as idő rossznak azért nem mondható.
Az ellenfél egy szénné könnyített Honda CRX volt.
Üvöltött mint egy oroszlán de egész jó időt ment, sőt a sebessége is egészen figyelemre méltó. Időben jobbat tudtam menni nála, de természetesen a több mint 2 másodperces reakcióidőt nem tudtam behozni.


1/8 mile: 10.12 mp 93 km/h    0-100 km/h: 5.77 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
10.120
93.134
18.510
73.347
hivatalos
0.107
2.231
9.529
92.810
18.012
71.950
ellenfél hiv.
0.127
2.085
8.560
133.580
13.362
164.380

Csökkentettem a nyomást a gumikban és "Fire" ellen álltam rajthoz. A kis 850-es Fiatba egy az enyémnél potensebb 1.4-es Renault motort szereltek, erős is, és a hátsókerékhajtásnak köszönhetően remekül rajtol.
Kicsit jobb lett a rajtom, de még mindíg elégedetlen voltam. Sajnos a hármast nem sikerült kapcsolnom így mivel a tegnapi váltószerelést nem akartam megismételni, inkább nem próbáltam gyorsan újra kapcsolni, inkább hagytam gurulni üresben.


1/8 mile: 9.34 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.70 mp
4. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.340
134.778
14.150
163.896
hivatalos
3.037
2.147
8.799
131.930
13.720
161.340
ellenfél hiv.
-

Átcseréltem a gumikat a tegnap bevállt Yokohamákra, és mentem egy időmérőt ellenfél nélkül. Amint látható javult az időm, de még mindíg nem volt az igazi a tapadás. Erről nincs videó, de nem maradtok le semmiről.


1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.87 mp
5. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.280
136.563
14.040
165.969
hivatalos
2.124
2.173
8.679
133.400
13.553
163.730
ellenfél hiv.
-

Ismét ellenfél nélkül kicsit alakított guminyomással és ezúttal anyósülés nélkül. Kb. 15-18 kg-mal lettem könnyebb és máris meglett az új rekord!
Nem is mentem több időmérőt, ezt az időt már felesleges lett volna tovább javítani.


1/8 mile: 9.61 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.51 mp
6. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.720
9.610
132.494
14.800
139.357
hivatalos
0.285
2.232
9.034
129.440
14.244
140.690
ellenfél hiv.
0.281
2.226
9.210
122.190
14.434
151.180

A piros GSI ellen. Nagyon egyszerre rajtoltunk, 60 lábnál sem volt még igazán különbség a két autó között. Kicsit kiengedtem a végén.


1/8 mile: 9.48 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.80 mp
7. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.480
134.017
14.330
162.703
hivatalos
0.101
2.242
8.933
130.610
13.841
160.540
ellenfél hiv.
0.100
2.159
8.947
125.110
14.000
155.340

Hát az előző futamnál is eléggé együtt rajtoltunk, de ez azért még annál is durvább! 0.001 mp különbséggel lódoltunk neki. Maga a futam inkább biztonsági volt, tudtam, hogy vagyok annyival jobb, hogy nem kell kockáztatnom. Féltávnál még csak 48 centivel vezettem, de innen már jelentős sebességelőnnyel húztam el a JDM (japán, jobbkormányos!) Integrától.
A videón jól láthatóan valami füstöt eregetek féltávtól. Érdekes ezt így visszanézni! Főleg mivel a kipufogó a másik oldalon van...


1/8 mile: 9.66 mp 135 km/h    0-100 km/h: 6.00 mp
8. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.920
9.660
135.338
14.420
166.425
hivatalos
-0.044

beugrás
miatt
nem
mérték
ellenfél hiv.
0.289
2.240
9.236
126.870
14.214
157.380

CCH ellen. Beugrottam. Nem sokkal. Ez van.
A görbe is elég érdekes lett, amikor láttam a pirosat, visszavettem a gázt, kicsit elgondolkodtam, hogy mi legyen, aztán padló...
Biztosan nem segített a rajt elötti hosszú várakozás sem. Az egyes kategrória második helyezettje hagyott el némi olajat és egy kereket a pályán, jó pár perc eltelt, amíg izgultunk a rajtvonalon, hogy most akkor megyünk, vagy nem megyünk?
Hátezvan.
Itt már nincs füst. Hm...

Bár elbuktam egy győzelmet, de az összetettet megnyertem, így nagyon örültem!
Ez a nap az éves pontversenyben persze 10 pont elvesztését jelentette, ez nem jó,
de talán túlélem. Jelenleg 32 pont előnnyel vezetem a kategóriát és még három verseny van.

Mint a verseny után kiderült egy vízcsövem robbant szét az elődöntőben, a füst vízgőz volt.
Szerencsére csak a fűtőkör sérült meg és bár sok víz elfolyt, talán nem okozott nagy bajt.
legalábbis ma még jól szuperált a cső megjavítása után.
De szombaton Kunmadarason biztosan kiderül!

További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
DODGE VIPER
CHEVROLET CORVETTE nitró
CHEVROLET CAMARO nitró
CHEVROLET CAMARO nitró
MAZDA 323 GTR
SUBARU IMPREZA WRX STI
AUDI S2
AUDI RS2
OPEL KADETT turbo
OPEL CALIBRA
OPEL KADETT nitró
OPEL KADETT nitró
FIAT 850 turbo
RENAULT 5 GT turbo
VW GOLF TDI
PEUGEOT 405 T16
BMW E36 M3
OPEL ASTRA turbo
FIAT PUNTO GT
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
AWD
FWD
FWD
RWD
FWD
FWD
AWD
RWD
FWD
FWD
11.019
11.884
11.905
11.916
11.946
12.004
12.085
12.172
12.489
12.802
12.858
12.949
13.106
13.362
13.553
13.648
13.660
13.732
13.737
13.753
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO nitró
CHEVROLET CAMARO nitró
CHEVROLET CORVETTE nitró
AUDI S2
OPEL KADETT nitró
OPEL KADETT turbo
SUBARU IMPREZA WRX STI
MAZDA 323 GTR
AUDI RS2
OPEL KADETT GSI
FIAT PUNTO GT
OPEL CALIBRA turbo
OPEL ASTRA turbo
FIAT 850 turbo
RENAULT 5 GT turbo
BMW E36 M3
CHEVROLET CORVETTE
VW GOLF TDI

AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
FWD
FWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
AWD
FWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD

206.60
193.94
187.99
185.57
183.09
181.82
181.36
181.25
180.90
177.89
177.12
172.35
169.01
167.93
166.19
164.38
163.73
162.90
162.62
161.43

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések