timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2005. június 12. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Próbáltam a múltkori Hungaroringes fiaskó után javítani az üzemanyagellátó rendszeren, de sajnos még mindíg nem tökéletes a dolog mint ez kiderült a versenyen. De nézzük futamról futamra!

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.50 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.18 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.500
131.948
14.470
158.204
hivatalos
0.349
2.246
8.937
129.030
13.918
156.610
ellenfél hiv.
0.508
1.829
7.989
137.930
12.533
174.860

A látványra mentem. :) No meg persze a jó időre is, de a videófelvétel is nagyon érdekelt, hogy húz el egy jóval erősebb autó. Az ellenfél Impeza a nap legjobbját futotta ellenem, elég látványos. Az én rajtom pocsék, megint próbálkoztam nagyobb guminyomással, de hiába. Negyedikben el kellett vennem egy picit, mert nagyon elszegényedett a keverék. Megint! :(
De a videó jól sikerült. :)


1/8 mile: 9.39 mp 133 km/h    0-100 km/h: 6.05 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.390
133.357
14.290
160.778
hivatalos
0.263
2.224
8.857
130.380
13.807
158.590
ellenfél hiv.
0.544
2.240
8.519
141.380
13.083
178.110

A rajt kisértetiesen hasonlít az előző futamra. Pocsék ez is, de most nem kellett elvennem negyedikben, nem volt annyira vészes a probléma. Persze most is gyengébb negyedikben, látszik a görbén.
Az ellenfél egy alapvetően rallyra épített régi, hátsókerékhajtású Ford Escort. Modern 200+ lóerős szívómotor és erre jön rá a nitró. Kikönnyített kasztni, Formula-3000-es fékek. Bár nekem a soför barátja azt mondta, hogy ebben a futamban nitró nélkül ment, de az eredménylistáról egyértelműen kiderül, hogy itt bizony ment az N2O befecskendezés. Lerajtoltam, de már féltáv előtt utolért... Szép! Meg is nyerte a kategóriáját!
Nekem ez az időeredmény már nem lett volna rossz az autó állapotát figyelembe véve, de egy osztrák srác jobbat ment ennél, nekem pedig a pontversenyben minden pontra szükségem van, így nem elégedhettem meg ezzel.


1/8 mile: 9.41 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.12 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.410
133.532
14.370
157.777
hivatalos
2.294
2.238
8.938
130.020
13.976
155.420
ellenfél hiv.
0.100
2.463
9.936
110.940
17.379
75.160

A rajtot továbbra sem tudtam javítani jelentősen. Ráadásul már hármas végén látható, hogy elmegy az autó ereje, így váltás után kifejezetten óvatosan adtam teljes gázt.
Az ellenfél egy Honda CRX volt, kicsit nagy előnyt adtam neki, de sajnos ez nem derült ki, mert miután eltolt egy váltást, féltáv körül már elvette a gázt, ezért a nagy sebességkülönbség az utólérés pillanatában.


1/8 mile: 9.41 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.01 mp
4. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.410
131.873
14.370
159.082
hivatalos
0.244
2.181
8.716
129.790
13.803
156.180
ellenfél hiv.

Ellenfél nélkül próbáltam időt javítani. A nagy ötletem az volt, hogy megpróbálom a hármast kevésbé kihúzatni. Általában 140 km/h körül váltok, most megpróbáltam 130 km/h körül kapcsolni. Biztatónak tünt ez a megoldás, az időeredmény egész jó lett. De ez még mindíg nem volt elég, az oszrák Integra 4 századdal gyorsabb volt!
Erről a futamról nincs videó, bár ellenfél nélkül nem is lenne túl érdekes.


1/8 mile: 9.33 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.97 mp
5. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.580
9.330
132.461
14.350
158.822
hivatalos
0.308
2.089
8.609
129.850
13.754
157.290
ellenfél hiv.

Egy újab "páratlan" futam. A számítógép szerint ez egy nagyon jól sikerült futam. Kétségtelen tény, hogy ez volt az addigi legjobb rajt, de hogy ennyire jó lett volna, az furcsa. Megtartottam az előző futamból a hamarabb kapcsolt negyedik fokozat ötletét, megspékelve azzal, hogy finoman adtam ár az erőt. Mivel összejött az áhított idő, úgy gondoltam ez a megoldás jól működik.


1/8 mile: 9.65 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.50 mp
6. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.790
9.650
131.813
14.740
141.396
hivatalos
0.442
2.315
9.103
128.000
14.303
139.330
ellenfél hiv.
0.305
2.313
9.576
116.460
14.975
145.450

Az ellenfél egy 1.8-as Civic volt, papírforma szerint nem lehetett akadály, de az előző versenyeken már elbuktam párszor hasonló ellenfelek ellen, most próbáltam jobban odafigyelni. Kicsit bealudtam, de azért sikerült nyernem.


1/8 mile: 9.49 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.21 mp
7. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.490
131.826
14.480
149.159
hivatalos
0.389
2.212
8.965
128.800
14.134
147.770
ellenfél hiv.
0.378
2.345
9.337
121.980
14.514
152.700

Gordon Honda S2000-je ellen. A látványos videó kedvéért még a tetőt is lenyitotta a futamunkra, de sajnos rosszul állítottam be a kamerát, és hamar kiúszik a képből a Honda. ;)
Na jó, nem leszek szemét, lesz ez még így se!
Hajrá Gordon! :)


1/8 mile: 9.40 mp 130 km/h    0-100 km/h: 6.05 mp
8. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.400
130.079
14.380
159.609

hivatalos
0.233
2.243
8.938
127.100
13.986
156.440
ellenfél hiv.
0.242
2.285
8.985
128.510
13.960
157.980

És a nagy döntő, CCH ellen. Féltávig tulajdonképpen minden jól ment, ott azonban zavaromban túl hamar elváltottam a hármast. Ezt már kétszer kipróbáltam és nem ártott nagyon az időnek, de most az időmérők alatt bevállt 130 km/h (és az optimális 140) helyett már 125 körül felváltottam. A videón jól látható, hogy addig tulajdonképpen egész jól álltam, bár nagyon szoros volt. Így is nagyon szoros lett, nem is tudtam ki nyert, míg vissza nem értem a rajtvonalhoz, ahol kiderült, hogy 0.017 mp választott el a győzelemtől. No nem én lennék én, ha ki nem számoltam volna, mi lett volna, ha 120 km/h-tól úgy megyek mint mondjuk a negyedik futamban. Vagyis ha a két mérés adatait összekombinálom. Ez jött ki: diagram. Bár nem igazán látható, de 2 századot javult a 0 rolloutos 1/4 mérföldes idő, ez pont elég lett volna. Hát szóval, ezt a futamot szépen elb***tam. De lett róla egy szuper videó, ennek legalább örülök. CCH-nak pedig gratula, nagyon jól csinálta, a legjobb időeredményt ebben a futamban autózta.

Második lettem. Mit mondjak, eltoltam megint. Nehéz ez, egyszer nem sikerül, onnantól
mindíg benne van az emberben, hogy most is el fogja rontani és ez kihat az eredményre.
A versenynek igazából örülök, jó, hogy van igazán komoly ellenfel.
Már nem csak technikailag, hanem fejben is jól kell teljesíteni.

További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
DODGE VIPER
VW KARMANN GHIA
SUBARU IMPREZA
MAZDA 323
CHEVROLET CAMARO
FORD ESCORT
SUBARU IMPREZA
OPEL KADETT
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
CHEVROLET CORVETTE
AUDI 90 QUATTRO
OPEL CALIBRA
BMW 316I
FORD VAN-35
OPEL KADETT
BMW 320I
SUBARU IMPREZA
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
AWD
10.926
11.701
11.721
11.888
12.022
12.183
12.194
12.244
12.533
12.557
12.665
12.729
12.732
12.931
12.945
13.032
13.085
13.201
13.329
13.478
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO nitro
SUBARU IMPREZA
VW KARMANN GHIA nitro
OPEL KADETT turbo
CHEVROLET CAMARO nitro
FORD ESCORT nitro
MAZDA 323 GT-R
OPEL KADETT nitro
AUDI RS2
CHEVROLET CORVETTE
SUBARU IMPREZA
BMW 316I
SUBARU IMPREZA
BMW 320I
AUDI 90 QUATTRO
OPEL CALIBRA
BMW M3
TOYOTA SUPRA

AWD
RWD
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
AWD
FWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD

210.07
201.82
189.72
185.09
183.91
182.39
181.47
180.79
180.11
179.89
176.47
175.93
174.86
172.46
170.72
170.21
167.44
167.44
164.57
163.82

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések