timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2006. március 18. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Sajnos az idei évet fejlesztések nélkül kellett elkezdenem, anyagi okok miatt.
A tavaly hibás szerelés miatt tönkrement hengerperselyeket és dugattyúkat használt gyári alkatrészekre cseréltem, visszaraktam a hengerfejet, meg minden tartozékot és kiváncsian vártam hogy fog menni. Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 12.58 mp 127 km/h    0-100 km/h: 10.52 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.570
12.580
126.898
17.340
171.253
hivatalos
0.625
2.971
11.885
123.499
16.750
167.539
ellenfél hiv.
0.815
2.433
9.557
122.293
14.770
153.600

A versenyre kiérkezés után fúvókát cseréltem a karbiban, és óvatosan akartam kipróbálni, még az utcai gumikkal így lassú rajtot vettem, csak hármasban nyomtam padlót, de sajnos erõbõl eltekerte a kerekeket, így a négyest is nyomtam egy picit, hogy legyen adatom valódi terhelés mellett is.
Sajnos nem volt tökéletes a keverék most sem, szegényebb mint az ideális. A célvonali sebesség és a keréken mért teljesítmény azonban így is elég bíztató volt.


1/8 mile: 9.26 mp 145 km/h    0-100 km/h: 5.79 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.780
9.260
144.697
13.680
179.477
hivatalos
4.067
2.281
8.818
141.384
13.331
174.970
ellenfél hiv.
0.398
2.587
10.442
110.855
16.204
138.196

Dél körül aztán úgy gondoltam ennél nem lesz szárazabb a pálya, így felraktam a slick gumikat és újból sorba álltam. A gumimelegítés hihetetlenül könnyen ment, nagyon nem tapadt. A rajt végülis 5 hónap kihagyás után így elsõre nem mondható rossznak. Kettesben nem tapadt semmit, de hármasban már igen, érzésre is egész jól ment, szinte egészen a leszabályozásig kellett forgatnom negyedikben. Meg is lett az eredménye, 175 km/h célvonali, ez nem éppen rossz. Természetesen a keverék most sem volt jobb.


1/8 mile: 9.03 mp 147 km/h    0-100 km/h: 5.49 mp
3. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.030
146.895
13.570
157.053
hivatalos
0.399
2.196
8.485
144.000
13.105
155.089
ellenfél hiv.
0.454
2.699
10.228
113.475
17.117
88.916

Az ellenfél egy BMW E21(?) volt, nem tudom mekkora motorral. Igazán nem kellett volna ennyire nyomnom, de valamiért mégiscsak tapostam. Amíg lehetett... Negyedikben ugyanis olyan szinten kezdett el a teljesítménybõl veszíteni, hogy muszáj voltam elvenni a gázt. A nap végének ismeretében az az igazság már jóval hamarabb kellett volna visszavenni.
Féltávig azonban nagyon jól ment az autó, a 144 km/h sebességnél a mezõnybõl csak a két drag, valamint egy Subaru Impreza és egy EVO 8 tudott jobbat.
Sõt, még 1/4-en is ez új egyéni csúcs a majd 100 méternyi gurulás ellenére.


1/8 mile: 9.11 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.55 mp
4. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.720
9.110
141.939
13.800
152.442
hivatalos
0.421
2.250
8.598
139.265
13.363
149.922
ellenfél hiv.
0.623
2.329
12.056
65.188
23.740
48.567

Az ellenfél egy turbós Suzuki Swift, ami sajnos csakúgy mint tavaly, most is elreccsentette a váltóját, így könnyedén nyertem. De azért nem erre alapoztam, nem volt ez olyan rossz futam, legalábbis féltávig nem. Sajnos megint elment az erõ négyesben, és az autó hangja is szörnyû. A futam után megvizsgálva az autót megállapítottuk, hogy az olajba víz került, nagy a nyomás a hűtõrendszerben, így a döntõre nem is álltam ki.

Hát így kezdtem az évet, egy második hellyel és új rekordokkal.
Sajnálom, hogy egy hétvégét sem bírt ki a technika.
Valószinüleg a hengerfejjel lehet valami gond, az összerakáskor már voltak erre utaló jelek.
Majd kiderül, amit szétszedem.

Amint tudom, ismét pályára állítom a vasat!


További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
CHEVROLET NOVA drag
CHEVROLETTE CAMARO drag
SUBARU IMPREZA WRX STI
MITSUBISHI EVO 8
CHEVROLET CORVETTE C5
VW KARMAN GHIA nitró
SUBARU IMPREZA WRX STI
OPEL CORSA RWD
BMW E30 352
HONDA CIVIC VTI turbo
RENAULT 5 GT turbo
MERCEDES S600 biturbo
SUZUKI SWIFT turbo
AUDI S2
BMW E30 323
BMW E36 M3
AUDI S4 2.7 biturbo
FIAT BRAVO turbo
FIAT 850 turbo
HONDA CRX
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
RWD
FWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
10.488
10.835
12.228
12.308
12.731
12.752
12.789
12.903
12.994
13.039
13.105
13.303
13.537
13.659
13.666
13.692
13.746
14.012
14.023
14.108
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
CHEVROLET NOVA drag
CHEVROLETTE CAMARO drag
MITSUBISHI EVO 8
SUBARU IMPREZA WRX STI
HONDA CIVIC VTI turbo
CHEVROLET CORVETTE C5
MERCEDES S600 biturbo
RENAULT 5 GT turbo
SUBARU IMPREZA WRX STI
SUZUKI SWIFT turbo
BMW E30 352
?
VW KARMAN GHIA nitró
OPEL CORSA RWD
BMW E30 323
BMW E36 M3
FORD SIERRA COSWORTH
SEAT IBIZA TDI
FIAT BRAVO turbo
FORD FIESTA RS turbo

RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
RWD
  ?
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
FWD
FWD

220.69
210.99
188.48
187.26
182.63
179.66
177.67
174.97
172.66
172.04
170.82
170.01
169.71
166.86
164.20
163.92
163.08
161.62
161.25
159.82

 


(M) Majicright 2006.




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések