timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Tököl 2005. augusztus 6. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Kissé csökkent lelkesedéssel vártam ezt a versenyt, az éjszaka sötétben versenyzés sosem volt a kedvenc foglalatosságom. Az abszolút pontversenyben már szinte teljesen esélytelen vagyok. Részben azért, mert egy versenyt kihagytam, részben azért, mert vannak nálam gyorsabb autók is a kategóriában, nem úgy mint a többiben, így a sok pontot érő sebességrekord megszerzése elérhetetlen egyelőre. A kategoriában ugyan elég biztosnak látszik az elsőségem, de azért nem árt további pontokat gyűjtenem. Szóval versenyeztem, de mindenképpen egy
"minimál" programot céloztam meg erre a napra.
A sok induló miatt így sok idegeskedéstől is megóvtam magam... :)

Videók ezúttal nincsenek, az időmérőkről nem készült, mert nem volt ellenfél, a döntőben meg a sötétben nem volt értelme.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.19 mp 88 km/h    0-100 km/h: - mp
1. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
10.190
88.464
19.290
65.301
hivatalos
3.363
2.405
9.972
88.080
19.535
61.750
ellenfél hiv.

Este 7 óra környékén még fényes nappal próbáltam először a pályát, ellenfél nélkül. Hát a rajt nem valami fényes, nem igazán tudom mi lehetett a baj, de egyáltalán nem akart megtapadni az elején, bárhogy játszottam a gázzal. Ennek ellenére nem lett volna rossz a futam, jól látható, hogy ha kettesben 100 fölé húzom, akkor 5.5 mp körüli eredmény születhetett volna. Hm.
Szóval jó lett volna ez a futam is nekem, ha sikerül a váltás harmadikba. De nem sikerült, rendesen megdaráltam a fogaskerekeket. :(
Azért ha belegondolok elég szép eredmény az, hogy a féltávot gurulva megtéve is 10-en belüli 1/8 mérföldet tudtam futni, ami a kezdetekben (2001-ben) végig padlózva sem sikerült.



1/8 mile: 9.01 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.46 mp
2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.410
9.010
133.250
13.750
166.200
hivatalos
1.137
2.436
9.004
133.430
13.745
166.490
ellenfél hiv.

Egyből újra próbáltam. Persze másodszorra inkább biztonságra mentem a váltásnál. A 0-100 kedvéért kicsit tovább is huzattam az autót. Végülis nem egy vészes futam. Nem különösebben jó, de ezt tudom szinte bármikor. :) Az is igaz, hogy a lehetséges maximális rollout távolságnak csak kb. a felét tudtam realizálni, túlságosan előregurultam a beállásnál.
Küzdhettem volna még egy jobb időért, főleg miután a Lotus 2 századdal megint jobbat ment nálam, de most nem estem bele a csapdájába, tudtam, hogy hamarosan inkább 2 tizeddel fog jobbat menni (ment is), így inkább nézelődtem, beszélgettem, és persze méregettem másoknak.


1/8 mile: 9.55 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.97 mp
3. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.550
132.054
14.420
162.820
hivatalos
0.223
2.469
9.304
129.680
14.164
162.470
ellenfél hiv.
0.292
2.276
9.189
125.320
14.207
157.230

A döntő első körében Quad S2000-jét sikerült elhárítanom egy meglehetősen gyenge futamban.
Mit mondjak, féltávnál még ő vezetett, izgultam, hogy utól tudom-e érni. Végül kb. 1 autóhosszal sikerült előtte célba érkeznem, így mehettem tovább az elődöntőbe.


1/8 mile: 9.41 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.99 mp
4. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.830
9.410
136.898
14.160
166.417
hivatalos
0.454
2.411
8.977
134.550
13.726
165.490
ellenfél hiv.
beugrott

Még egy S2000, ezúttal Gordon roadstere ellen. Úgy tűnik Hondás szokás stage lámpára rajtolni... :) Korábban RT Integrája ugrott be nagyon dúrván, most Gordon indult el jóval korábban a megengedettnél. Amikor felfogtam, hogy ezt a futamot már megnyertem, gondolkozni keztem, hogy most akkor végignyomjam, vagy se, de mivel érzésre jól tapadt az egyes, gondoltam hajrá. Hát... Ez lett ugyan aznap a legjobb eredményem, de azért így visszanézve ez nem egy "húdejó" rajt.


1/8 mile: 9.30 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.64 mp
5. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.300
136.282
14.060
166.372
hivatalos
0.234
2.377
9.006
133.520
13.770
165.190
ellenfél hiv.
0.365
2.084
8.635
131.270
13.475
161.870

Yasec Lotus Elise-je ellen. Hüm-hüm. Már megint új saját rekordot ment, hibára adtam neki reakcióidőben kb 1 tizedet, amire váltottam a kettest már két autó előnye volt, féltávnál 9 méterrel vezetett, ezt a célig ugyan lecsökkentettem 7.5 méterre, de ez édeskevés.
Mondjuk a Lotus mérési diagramját nézve nem csodálkozom a történteken. :)
Annak még örülhetek, hogy a 13.43-as kategória rekordomat nem tudta megjavítani, de attól tartok ez is csak idő kérdése.

Így tehát második lettem. A nap eléjén megmondom őszintén még ezt sem hittem volna.

További információk a http://futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó listákra most egyáltalán nem kerültem fel, jól látható,
hogy rengeteg AWD és RWD autó mellett mindössze két FWD gép fért a listára.
A legjobb idők között a 24. lettem, a harmadik elsőkerékhajtású autóként, míg a
sebesség táblázatban 25. szintén harmadik FWD-ként. Cool.

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Audi S2
Chevy Nova drag
Dodge Viper nitró
Subaru Impreza WRX STI
Chevrolet Camaro
Audi S2
Mercedes S600
Polski Fiat 126P TDI
Audi S2
Audi RS2
Opel Kadett turbo
BMW E30 M5 motor
BMW E30 M5 motor
Opel Calibra turbo
BMW E30 3.5 turbo
BMW E30 4.0 V8
Toyota Supra turbo
Lotus Elise S2
Pontiac Firebird

AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
10.760
10.872
11.021
11.558
12.141
12.287
12.582
12.606
12.618
12.662
12.706
12.755
12.846
12.986
13.007
13.243
13.310
13.352
13.475
13.640
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Audi S2
Dodge Viper nitró
Chevy Nova drag
Opel Kadett turbo
Brabus S600
Subaru Impreza WRX STI
Toyota Supra turbo
BMW E30 M5 motor
Chevrolet Camaro nitró
BMW E30 M5 motor
Bmw E30 3.5 turbo
Audi RS2
Polski Fiat 126P TDI
Audi S2
Audi S2
BMW E30 4.0 V8
Fiat Punto GT
Toyota MR2 turbo
Opel Calibra turbo

AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD

216.94
210.96
207.48
204.29
186.66
186.17
184.32
183.30
183.05
182.74
180.25
179.88
179.32
177.61
176.84
176.22
172.69
171.97
170.27
169.98

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések