timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Tököl 2005. július 2. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.2 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.78 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.200
136.418
13.960
166.648
hivatalos
0.249
2.430
8.957
134.330
13.703
165.900
ellenfél hiv.
0.610
2.410
9.215
129.090
14.094
161.440

Amolyan bemelegítő, "lássuk mit tud az ellenfél" futam.
Átlagos rajt, átlagos idő, a szokásosnál jobb célvonali sebesség. A nagy hátszélnek köszönhetően a sebességek egész nap jobbak voltak a korábban megszokottaknál. Cool.


1/8 mile: 9.08 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.46 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.500
9.080
135.285
13.880
164.779
hivatalos
0.554
2.281
8.816
133.370
13.599
164.270
ellenfél hiv.
0.423
2.190
9.105
123.960
14.209
154.720

Ezúttal a híres Honda gyalázó Race Machine ellen.
Hát, nem tudtam mit vállalok be, a Skoda hangja olyan szinten zavaró, hogy kész csoda, hogy a váltási pontot nem rontottam el. De nem, sőt egy egész jó időt futottam, persze ez még elég messze van a múltkori kunmadarasi időtől, de ezzel már ki voltam békülve, a tökli pálya ugyanis nem tapad annyira. A Skoda a jó rajtom ellenére nagyon elhúzott, végülis nem csoda, de erőből azért sikerült értelmet varázsolni a hátra fordított kamerának is.


1/8 mile: 9.2 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.58 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.200
135.672
13.980
165.650
hivatalos
0.466
2.382
8.928
133.67
13.702
164.710
ellenfél hiv.
0.861
2.712
10.243
116.680
15.621
147.240

Amikor meglálttam, hogy a versenyen indult egy középmotoros Renault Clio V6 is, egyből tudtam, hogy nekem ezzel mennem kell egyet! Amióta megjelentek az első sajtófotók róla mindig is a kedvenc autóm volt, sajnos számomra még jó ideig elérhetetlen kategória. Sajnos amire sorra kerültünk eléggé nekikezdett az eső és a Clio rajtjának ez nagyon betett, úgy tűnik. Tulajdonképpen ezt a futamot nagyon eltoltam, a Clio alig látszik a videón. :(


1/8 mile: 9.39 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.97 mp
4. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.390
134.786
14.210
163.914
hivatalos
0.277
2.404
9.032
133.320
13.821
164.860
ellenfél hiv.
0.481
2.081
8.458
134.910
13.109
170.320

Ismét egy csata a fekete szörny Chevy Corvette és a kis piros izé között. Hát már a 60 lábas időkből látszik, hogy kicsit más a két autó. :) Ráadásul gyorsabb is több mint 5 km/h-val, azért ez nem kevés. Hm.
Talán fejleszteni kéne?

BKorinak köszönhetően erről a futamról van külső nézet is, bár a belsőn jobban látszik, hogy mi történik. :)


1/8 mile: 9.5 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.23 mp
5. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.760
9.500
133.618
14.970
124.039
hivatalos
0.398
2.482
9.182
131.700
14.648
127.220
ellenfél hiv.
0.366
2.464
10.264
115.020
15.725
139.270

Az ellenfél a Fertőszentmiklóson megismert Kadett GSI volt, ezúttal is a döntő első körében került ellenfélnek.
Egy elég visszafogott rajt és 220 méter után gurulás.


1/8 mile: 9.39 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.06 mp
6. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.390
134.037
14.340
151.266
hivatalos
0.225
2.449
9.119
131.880
14.064
152.250
ellenfél hiv.
0.344
2.414
9.304
125.440
14.307
158.740

Gordon ezúttal nem fogott igazán jó rajtot, így féltávnál már kényelmesen vezettem, az utolsó 40 méter már gurulás. Egy kicsit befulladt 2 másodpercnél, de szerencsére nem lett gond belőle.


1/8 mile: 9.36 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.0 mp
7. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.360
134.129
14.190
163.845
hivatalos
0.264
2.444
9.090
132.160
13.903
163.930
ellenfél hiv.
0.285
2.346
9.095
128.860
14.021
158.460

Kicsit jobban kaptam el a rajtot, de CCH jobban tapadt, így féltávnál alig 1 méter volt a távolság a két autó között, szerencsére a célig ez 6 méterre nőtt a javamra.
Nem egy igazán jól sikerült futam, de ez is elég volt. A Hungaroringen, 1/8 mérföldön ajaj lett volna azt hiszem!

Ismét sikerült nyernem. Az autó jól muzsikál, nincs különösebb gond, ennek örülök
leginkább. Sajnos ezúttal nem sikerült rekordot javítanom, mondjuk erre számítottam is.
Így sajnos egyre csökken az esélyem egy jó összettet eredmény elérésére. Jelenleg 6. vagyok,
de ha mostantól nem sikerül mindíg rekordot javítani, akkor nem is kerülök nagyon előrébb.
Na mindegy, ahhoz képest, hogy egy versenyt kihagytam, nem olyan rossz eredmény ez.
No és persze nekem vannak kemény ellenfeleim is, nem úgy, mint 1-2 másik kategoriában.

Na mindegy, ez kit érdekel, nemigaz? :)

Egész jó a vert mezőny idők tekintetében, komoly vasak lassabbak az R5-nél,
ráadásul hátsó- és összkerékhajtásúak. Persze nehezebbek is, különben hogy a fenébe
lennék gyorsabb, nemigaz? Mondjuk vannak érdekes adatok,
az MR2 pl. jobban rajtol (jobb 60 láb), gyorsabb a célvonalon,
de mégis én érek előbb a célba. Érdekes, nemde? :)

További információk a http://futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Audi S2
Dodge Viper nitro
Chevrolet Camaro nitro
Audi Coupe Quattro
Subaru Impreza WRX STI
Audi S2
Brabus S600
Opel Kadett turbo
Polski Fiat 126P TDI
Opel Calibra turbo
BMW E30 M5 motor
Chevrolet Corvette C4
Renault 5 GT turbo
Trabant bimoto nitro
Pontiac Firebird Formula
Toyota MR2 turbo
Peugeot 405 T16
BMW E39 M5
Honda Civic Coupe
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
FWD
10.994
11.169
11.496
11.659
11.994
12.263
12.334
12.415
12.750
12.906
12.939
13.086
13.109
13.599
13.687
13.709
13.751
13.775
13.917
13.949
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Dodge Viper nitro
Audi S2
chevrolet camaro
Audi Coupe Quattro
Brabus S600
Opel Kadett turbo
Audi S2
Subaru Impreza WRX STI
BMW E30 M5 motor
vip(polski)
? (#444) hibás mérés
Opel Calibra turbo
Chevrolet Corvette C4
Toyota MR2
Pontiac Firebird Formula
BMW E39 M5
? (#3128)
Renault 5 GT turbo
? (#323)

AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
FWD
AWD

AWD
RWD
RWD
   ?
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
   ?
FWD
   ?

216.79
209.21
207.66
195.87
190.05
189.42
187.07
180.86
179.74
179.28
176.32
175.13
171.66
170.53
169.79
169.16
168.63
166.83
165.90
165.54

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések