ugyanaz a motor, váltó, az Vectra kb 150-200 kiló minuszban lehet.
Ha jól tudom a motorral volt valami gubanc, késöbb tuningolták és kiderült, valami nem stimmelt a blockkal...aztán lehet tévedek...de tényleg annak idején nevetség tárgya volt ez a mérés.
Ha megnézitek a 100LE-s Vitóval jobb idõt mentem, úgy hogy befulladtam állandóan a rajtnál.
félig OFF:
c20ne ? Ez van az én Omegámban is De ott manuális váltóval és hátsókerékhajtással.
Lomha dög, 3000rpm fölött nem megy. Viszont az alacsony nyomatékcsúcs és az állati hosszú áttételek miatt (5.ben 3000rpm -> 125km/h) egész kényelmesen autózható.
Szerintem ez az autó nem volt tökéletes mûszaki állapotban. A gyári érték 0-100 km/h: 12, ezt sikerult nekem is mérnem mikor kipróbáltam, igaz az nem hivatalos merés volt, de a 13.47 akkor is soknak tûnik.
Total 7 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0085&car2=0074&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
ugyanaz a motor, váltó, az Vectra kb 150-200 kiló minuszban lehet.
Ha jól tudom a motorral volt valami gubanc, késöbb tuningolták és kiderült, valami nem stimmelt a blockkal...aztán lehet tévedek...de tényleg annak idején nevetség tárgya volt ez a mérés.
Ha megnézitek a 100LE-s Vitóval jobb idõt mentem, úgy hogy befulladtam állandóan a rajtnál.