Bodoba:
Számolgattam egy kicsit és kb ott tartok mint te 2 éve.
Kerestem hasonló idõt, mint amit most tudok "elméletileg", sajnos téged találtalak!
Ha vissza fejlesztel,lebutítod a verdádat a szintemre, akkor szorosan mennénk egymás mellett, Kb...
Ha szerencsém van és jól matekoltam, akkor 10 métert tudtam megint magamra verni!
Remélem hamarosan ave is mérni fog megint!
Mesélhetnél róla, hogy akkor milyen konfiggal mented ezt az idõt? http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0467&car2=0588&skala=50&tav=1p4&mp=16&kmhstart=0&order=1p4et&scope=all
Rendben, az nekem is sokkal jobb, még van mit csinálni,h jobb legyen az idõ,kap új ECU-t 70es kéményt WG-t meg nagyobb nyomást.
Gondolom márc 21 Lacházán ott leszel?
Ezt csak most lattam.
Csak az kerul fel, amit en merek.
Versenyeken mindig szoktam meregetni, plusz versenyen kivul is van 1-2 havonta lehetoseg merni. De csak tavasztol.
Az alap diagramból 2. fokozatából indultam ki, nincs nagy teljesítmény vesztés 1-2-3 ló kb vagy még az sem.Az elsõ szakasza elfog tûnni a 110LE-vonal alatt mert kb az 700 fordulat 1mp, valamint az 1 fokozat is lecsíp 0.5 mp-t kb
Egyebkent nagyjabol jo. Persze feltetelezed, hogy ha 7000 helyett 7700-ig forgatod a motor ebben az uj tartomanyban is ugyanugy szol, ez pedig nem valoszinu.
Tényleg, ezt ott nem is figyeltem 110-nek kellene lennie,itt a 2. fokozat idõtartamát próbáltam tartani, de rájöttem, hogy ott rontottam el, mert nem 40km/h húz 2.ban hanem a 10% miatt 44km/h és ehhez több idõ kell. A G vonalak azért hasonlóan alakulnának, nem? Vagy váltások után magasabb G értéknek kellene lennie? Mert a fordulat emelés miatt, a teljesítmény csúcs közelében van a váltás?!
A valtasok utani rantasok egy picit magasabbak (ha a zold vonalat nezem), de egyebkent jonak tunik.
A masodik valtasnal 100 km/h helyett kb. 105-nel van a valtas, ez nincs 10%.
De ezt igy en sem latom jol, fedik egymast a vonalak nagyon.
...bár eddig a legdurvább nyomatékot szívó benyásból egy Ford Duratectõl láttam, közel az elméleti határ felé, 132,5Nm/literrel. Az még egy 2literes moci volt, és abból is létezik 2,3-as.
A Ford moci még valamivel könnyebb is mint a Honda, de pontosat nem tudok róla.
A Honda teljesítményét viszont nem hozta.
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-bõl szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t!
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhetõ az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!
Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövõbeli projektjeimet!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különbözõ beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze elsõ sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétõl és csillagok együttállásától függõen elég sokfélét csináltak belõlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belõle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebbõl is voltak húzott verziók)
Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok.
1991-es kiadás!Gondolkoztam már rajta én is a DE verzión,de azonban ez is tudja azt mint egy alap DE. Ha motort kell cserélnem akkor veszek inkább az ebay-n SR20Ve motort elektronikával.Mûködik a dolog,mert már van egy srác aki ezt végig járta és beépítette primerába,csak épp nem jár gyorsulásokra! Nem hiszem, hogy innen már többet is kiakarnék hozni a kocsiból.Max 2-3 tized még benne van,mert a katalizátor is benne van még,könnyített lendítõkerék is a polcon!Az üzemanyag nyomásom is csak 2.3Bár,(2.9Bár-nak kellene lennie)De mindennapos használatban van és 260000km-nél járok!Most is 8.8-at evett!Egyszóvalsajnálommégszétfaragni!
A DE verzióra nem kell sok variálás,hengerfej,tengelyek,kábelköteg,ECU. légtömegmérõ,Minden megvolt hozzá,de inkább eladogattam az alkatrészeket. Különben attól jobban járok ha teszek rá írható gyújtáselektronikát és rászerelem az ikerkarbikat,mert már az is volt rajta,az elektronika nélkül még 2 éve!Csak az volt még akkor a gond, hogy alap gyújtásgörbét kapott,nem volt elektronikám,hozzá.Magam készítettem akkor hozzá szívócsonkot is!
Itt megnézheted! http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52583
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál...
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyû dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés!
Nissan SR16VE 175LE az SR16VE N1 meg 199.2LE 1.6 szivobol, 86mm a furat 68mm a loket, a valtozo vezerlese kulon-kulon fordulatokon allitja at a szivo es a kipufogo tengelyt.
Ez SR20DI motor,központi injektoros,Ugyan az mint az Sr20DE ,csak befecskendezés más és a vez.. tengelyek!
SR20 széria mind egyforma,DI,DE,DET,.Ugyan azok az alkatrészei szinte ,egyedül a VE kódos az változó vezérlésû (192LE) a (DET 204LE)A Ford RS2000-st már tavaly megvertem.16.7mp a gyári adata!Az Astra az más tészta! Annak az elektronikája szinte gyorsulásra épül!(szerintem).Valamint könnyebb is.Nem is tudnak jobb csippet írni a gyári motorhoz!Ez tény!Kérdezd , Redkillert!
Sunny gti -ben is ez van(SR20DE).A haveromnak ,tavaly 15.1-et ment vele!1150 Kiló körül van.
A japók tudnának mesélni az SR20DE-rõl, ugyan is ez van az S14-S15 ben is persze turbóval!
Akkor ez most fõtengelyen olyan 140LE körül lehet, ugye?
Ezt a motort nehéz olyan 100LE/liter körülire felhozni?
Nem tudom a peremfeltételeket, nekem a 122 is, meg a 140 is elég lájtosnak tûnik.
2 liter 120LE az õsrégi Ford DOHC-m, ami azért 8szelepes...
Gyári Astra GSI 150LE ha jól tudom. Ford RS2000 is 150LE, és ez mind gyári adat.
Vagy ez egy ilyen gyárilag nem eltalált moci?
Mondom, nulla tapasztalatom van a Nissanokból.
Már bánom a tegnapi napot!
Valószínû,hogy az volt a korrekt adat,de a jelenlegi,amit most felraktam képcikkelyt annál direkt 114-115 Lónál vágtam el a 2.fokozatot és a 3.ban egyértelmûen több mint egy másodpercig 120 felett van!Sajnos látom meg kell majd mérni megint,normális olajnyomás mellett!
Annyit hozzá kell tennem,hogy annyi változás volt a kocsin,hogy a szívótorokból kivan véve a szívónyak fûtés!Gondolom azért nem esik 3.ban a teljesítmény a te mérésedhez képest!
néhány helyen összevetettem ave és az én diagramom. a gyorsulások gyakorlatilag tökéletesen azonosaknak adódnak. a kocsi tömege májsztróval feltöltve 1310kg nálam is. az én diagramomon a kerékteljesítmény 100km/h-nál 105WHP, ave-nak valamivel 110WHP feletti. esik a teljesítmény nála is, nálam is, de nála olyan 115WHP-ról, nálam meg 109WHP-ról.
nálam is pont az ave görbéje jön ki, de csak akkor, ha a légköri és a tengerszint feletti magasság korrekciót leveszem. úgy 114WHP a max teljesítmény. lehet rosszul adtam meg a légköri adatokat, de a log alapján, meg az idõkép.hu alapján éppen jó volt.
Azt nem tudom mennyit jelentett,de így a grafikont figyelve 2.ban 0.3sec volt a teljesítmény csökkenés 3.ban meg 0.6sec volt!Ez így már sok szerintem! Föleg hogy kb 8 lovat levett talajon!Fõtengelyen kb 10 lóval lehet számolni!
NISSAN: mesélj privátban pls, mi volt az olajnyomás gondod, mert nekem is pont ez van, hogy erõs sodrós jobbosban felvillan 1-2 secre az olajnyomi lámpa. ( Szerencsére ez eddig 2x történt meg, szóval remélem semmi gondot nem okozott, de most nem járok vele, mert orvosolni kéne gyorsan. )
Tudom észrevettem én is csak ott talán nem annyira jelentõs.De az olajnyomás hiánya miatt kiverte a tõkébõl az olajat,szerintem ez látszik rajta!Váltások utáni lendület kinyomta az olajat a csõ elõl!Ez annyira észrevehetõ volt,hogy amikor jobbra kanyarodtam lassan,akkor is kigyulladt az olajnyomás lámpa! Sajnos ez a manõver nem használt neki,de szerencsére megúsztam kisebb szereléssel!
A sebességeid szvsz csak a rosszabb rajtod miatt voltak nagyobbak picit. Amit ave mérésénél látsz gödröt 3-ban, azt én látom 2-ben is.
Szerintem szép, tiszta futam ez
1/8: 10.730@113.6km/h
1/4: 16.340@142.6km/h
60láb: 2.91s azt hiszem
Most jobb 60 láb volt,sajnos akkor beváltottam a 4.et is,most erre figyeltem!A G is 0.5-el jobb most!A Voszié volt az elsõ mérés,hogy kész lett,és csak 175/65r14 téli mérettel van az is és ez is mérve!
Grat.hozzá,szép volt a kocsi!Néztem a leírást róla! Tudom hogy nehezebb,volt! De iszonyú egyformán ment,az enyémmel! Írtam az elején,hogy gondok is voltak vele,mert tud jobbat is! 1 héttel elõtte mérettem voszival és 0-100ra volt 8.5s és a 80-120 is 5.7s volt!
Különben mi lett vele?
Ahogy láttam, 2 mûszer van, az egyik a GPS-szel korrigált, azt csak késõbb olvassa ki, a másik mûszert pedig ott egybõl kiolvassa, ami nem korrigál.
Viszont ez nem 100% pontos, de azonnali eredmény.