Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-)
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van.
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Õ tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb...
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason ... akkor amikor mentem ezeket az idõket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY... a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyû... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyû lendkerékkel... hát erre õszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla felé!
Én bízom benne!!! A 420Lovas M3ra ment rá? Én bízom a sajátomban... a pofám is nagy... szóval megenném! Nem tudom most mit tud... kapott kiscoolert meg minden finomságot! Jót szalad az szent! Minden esetre kíváncsi lennék! Mértél egy zöld RS fókát... ami elméletileg 400+os... nyáron a vácin nem távolodott.. ;-)
Utcán nem tud jobbat, mint 13.0 :P Gurulóból pedig megeszem!!! Mondjuk 200ig.. Mivel az enyémnek 220 a vége! ;-) De 50-60 gurulóból nincs esélye.. vagy akár 20 30 ról :P Szerintem!
Hello guys it's a bit that does not follow you, but next year I will come to do a race in your own, you have a good track! Hello everyone, and aggiornatemi on your dates
Hali!
A gépezeten egy nyitott" kipuff rendszer van.
A motor gyárias, ill. 165/55-õs gumik vannak elõl.
Tudom, gyorsabb váltásokkal tudnék még lefelé faragni az idõkbõl:
Akkor AZAZ!!!! Lehet összekevertem valami "tecsõ" videóval... Finom csomagok vannak ám hozzá! 487az valami power + performance izéke csipp kütyü fos.. amit a gyár rak bele... ha jól sejtem... mert amúgy 457re emlékszem! Nem tudom Mercinél hogy hívják a program optimalizálást.... biztos valami cifra neve van... azért több ezer ojró!
Az a dúrva.hogy kap egy levegõszûrõt, kipuffot, chipet....és máris 560LE... ha pedig árajolják a vezérmûtengelyt.... akkor 606Le t és 700nm is tud ugyanaz a motor... brutális tartalék van benne! Kipuffal 12.2õt tud... ha jól emlékszem!!! Lacházán is volt már!
10.6-most a legjobb Tesla id?,amit találtam.