timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 188 entries
Previous  1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.09.27. 18:30:48 (54207
User profile
12.87 @ 164
Tavaly szlovákokhoz jártam át 1.6 kategóriát "szivatni" és ott meséltek hasonló sztorikat. Jó idõt mentél? mûanyag ablakod van? ja, akkor elvesszük a kupádat, vagy még az elején mész a speciálba. Nálam szerencsére már nem szívóztak... 
Re: Audi quattro (54203)
reply history 2009.09.13. 14:30:42 (53137
User profile
12.87 @ 164
"Gépátvétel 60 perc kivéve a kiváltságosak."

ugyan már ki volt kiváltságos???

probléma inkább azzal a 2 szlovén hondás arccal volt, akik elfelejtették bevallani mit is rejt a motortér valójában. bereggeltek 1.4 meg 1.5 szívóval, persze az egyik egy 1.4 T, a másik pedig egy komoly 1.6 motor volt.
végül igazunk lett.

tymczak 1.3gti suzukija 13.21-et ment 170es célvonalival...ellenem 
Re: ozoli (53085)
reply 2009.09.06. 18:05:48 (52539
User profile
12.87 @ 164
P5-ben milyen idõk voltak és ki nyert?  
reply history 2009.06.28. 23:33:44 (47150
User profile
12.87 @ 164
idén is lesz Hubice sprint? 
Re: kombi (47139)
reply history 2009.06.28. 16:25:17 (47128
User profile
12.87 @ 164
a Skodák is a flexet választják Smile csak nálunk 60 lóerõ volt a kiindulási alap... 
Re: Pelyvi (47121)
reply history 2009.06.20. 13:38:56 (46261
User profile
12.87 @ 164
viccesek a kategóriák:
Street FWD (between 12 - 15 sec)

finoman szólva is elég nagy különbség van egy 12 és egy 15s-es autó esetén...
egy 15s-es autó maximum abban bízhat, hogy a többi nevezõ autója elfossa magát a döntõkig :-) 
Re: Charlie (46137)
reply history 2009.06.01. 19:53:40 (44798
User profile
12.87 @ 164
tökölön átlagban -0.6-0.7s taszárhoz képest, ahol persze szokás szerint telibe szél + emelkedõ.
tisztelet a sok küzdelemért. 
Re: ave (44796)
reply history 2009.05.19. 22:56:58 (44193
User profile
12.87 @ 164
Ács Andris bmw-je se ment jobbat 
Re: bulijoe (44158)
reply history 2009.05.19. 22:51:03 (44192
User profile
12.87 @ 164
mértük múltkor az autómat és versenykészen 650 alatt kéne lennie. Wolf meg aszondja, hogy a 720kg-os vw derbynél nehezebb, legalábbis a hátsóm Smile szóval a suzukira valami 620kg-ot mondott a tulaj, talán 590-et,de ez nem biztos. az viszont igen, hogy rövidebb a skodámnál és több benne a mûanyag is.
én a suzukira 160 lóerõt tippelnék, mert van ilyen pályaautó (érdekességképp, a német sorg vw polo 1.3 16v 204 lóerõt tud 10000 felett . amúgy 8db injektort használ.
én a sajátomra óvatos 140-145lóerõt kockáztatnék meg, de lehet, hogy még annyi sincs...
ha lesz mérésed, szerintem 2 ohv motoros skoda jelentkezni fog Smile  
Re: ave (44169)
reply history 2009.05.17. 20:17:13 (44054
User profile
12.87 @ 164
mentem a kumho-val is 1x, de nem lett jobb a rajt. középdöntõben 2.11 volt a legjobb rajtom dunloppal, de a döntõben a 13.22-t futó (állítólag tavaly 204, idén 230lóerõs!! 1.3gti) suzuki ellen csak 2.26-ot húztam, mert hamar bepadlóztam. jövõre ha még egyáltalán versenyzek, m/t dragot kell szerválnom... 
Re: zsoltgti (44039)
reply history 2009.05.13. 15:33:27 (43890
User profile
12.87 @ 164
általában hidegen hagynak ezek az ellenségeskedések, nem tudom a jelenlegi konkrétumokat, de most komolyan, ez a fertõs szervezõ emberke kerek-perec elcseszte a rendezvényét (sajnos ott voltam). erre ahelyett, hogy levonná a megfelelõ konzekvenciákat (vállaltunk valamit, nem jött össze, ok, nézzük mit b@sztunk el, stb.) és kijavítaná a hibákat, szarik bele az egészbe és még neki áll feljebb. pfff...  
Re: ave (43839)
reply history 2009.05.04. 23:39:10 (43521
User profile
12.87 @ 164
rég versenyeztem ilyen jót, mint murska sobotán. a rendezvény a döntõk végéig teltházzal ment, mindenki kíváncsi volt a leggyorsabbakra, nem úgy mint itt magyarba...
a díjazás nagyon korrekt volt (mind2 helyen), valamint jólesett a sok elismerõ gesztus a nézõktõl. 
Re: normanrls (43483)
reply history 2009.04.28. 21:35:56 (43312
User profile
12.87 @ 164
utcai talicskám, kell valamivel közlekedni. 1.3 nagytengely,okos nyígós váltó, sokat fojtó széria karburátor, és sok sok rozsda Smile
fertõre nem hiszem h megyek még1x, valahogy nem jött be ez a sok fityfasz motoros kategória, 2x jutottam sorra a 7 óra alatt. rossz befektetés volt. 
Re: hori (43310)
reply history 2009.04.27. 21:39:58 (43295
User profile
12.87 @ 164
én sem voltam valami villám a rozsdás zöld utcai skodatalicskámmal, de azért csak futottam a széria karburátorral egy 16.97-et ilyen brutális szembeszélben :-)  
Re: hori (43244)
reply history 2009.03.05. 23:00:57 (41070
User profile
12.87 @ 164
mé, a 14.00s alatt bukó kell jobb??? :-) 
Re: bodoba (41067)
reply history 2009.03.02. 17:43:02 (41002
User profile
12.87 @ 164
szlovákia keleti (ukrajnához közeli) régiójában, elsõsorban a - bõrük színét illetõen erõsen kihívásokkal küszködõ népek használnak jobbkormányos autókat (ford, bmw, vw). mihalovce-hez közeli településen volt, hogy minden harmadik háznál láttam angol rendszámot Smile  
Re: lipi88 (40990)
reply history 2008.10.18. 20:55:35 (33143
User profile
12.87 @ 164
én abban a hitben néztem ki akkor, hogy lesz valami normális pálya, vagy útszakasz. így kénytelen voltam ilyen körülmények között a "favorit" lenni :-)

ma végre teszteltem a hüvelytörésbõl kigyógyított talicskámat (csepel kertváros nagy örömére), jól megy, de a váltóm már utolsó versenyes (csoda lesz, ha kibírja a döntõkig), tehát rekordot dönteni biztos nem fogok. 
Re: szilvi5 (33121)
reply history 2008.10.09. 20:09:50 (31804
User profile
12.87 @ 164
a kék skoda s100 ezek alapján 106 Le??? 
Re: FM2000 (31802)
reply history 2008.10.09. 20:01:28 (31802
User profile
12.87 @ 164
én akárhogy számolgatok vele, Ave mérésében az aszfaltra vitt power jelenik meg, 112 Le. padon 130-132. 
Re: NISSAN (31799)
reply history 2008.09.27. 21:59:57 (30443
User profile
12.87 @ 164
ahhoz is gratuláljunk neki, hogy ha nem szól közbe a technika ördöge, õ nyeri az éves összetettet A1-ben ill. fertõn is 1400-ban. az utolsó versenyt nyernem kéne, neki pedig 4.-nek lennie, hogy kb. döntetlen legyen.
érdekes, hogy tavaly év végére is 2 tized volt köztünk a különbség, meg a mai csúcsával idén is Smile pezsgõt az egészségére! Smile  
Re: szilvi5 (30433)
reply history 2008.09.27. 21:29:22 (30428
User profile
12.87 @ 164
Ave, ma mentem egy utcai géppel 10.23@107.4 -et.
ez kb milyen 0-100nak felel meg? 9 alja? 8 teteje? 
Re: ave (30427)
reply 2008.09.22. 12:39:00 (29872
User profile
12.87 @ 164
Trencsénben is volt a Skoda 1000MB, 12.7@173
kategóriák szerinti idõeredmények: http://www.zrychlenie.sk/v%FDsledky/2008/v%FDsledky_kat.pdf 
reply history 2008.09.21. 18:38:12 (29676
User profile
12.87 @ 164
csak 1.5, így az 1550ig-ben lettem volna. ha lesznek eredmények, majd linkeljétek! köszi 
Re: pista200sx (29666)
reply history 2008.09.21. 17:42:27 (29662
User profile
12.87 @ 164
Trencsénben mi volt az 1600as kategória legjobb ideje? 
Re: laro (29642)
reply history 2008.08.16. 20:25:54 (27140
User profile
12.87 @ 164
végül kiderült, h mi okozta nálad a 3hengerezést? 
Re: hobizoli (27123)
reply history 2008.06.17. 20:21:17 (25381
User profile
12.87 @ 164
te Boti, hogy a fenébe megy egy sima 1.5 honda nem kipakolva 14.8@153-at ??? 
Re: boti (25380)
reply history 2008.06.16. 20:42:43 (25296
User profile
12.87 @ 164
hajnali 5kor elindultam egyedül,s a googlemap-ról nyomtatott térkép segítségével f10 körül megérkeztem. szétkaptam a szekeret, mentem 2 tesztet, majd 2 "éleset", ebbõl az elsõnél nem zártam vissza a középsõ leszorítókat, és felpúposodott a mocitetõ: 14.19. a második futamban úgy lökték be a skodát (->kormos benzines gyertya), így lett 14.09, amivel 3000ccm-ig csak egy r5 gt turbo vert meg 13.97-tel Smile ))  http://www.kk-sporttiming.com/vysl.php?&lang=en&view=900
szlovák fórumon "a magyar pofon"-nak neveztek Smile
485km-t kocsikáztam, átlagfogyi 7.3l/100km
költséges kaland volt, de megérte 
Re: ave (25264)
reply 2008.06.16. 11:36:20 (25248
User profile
12.87 @ 164
szombaton kigurultam Trencin-be (szlovákia) a Tuning Speed Show-ra:  http://www.kk-sporttiming.com/vysl/2008/080614//do_1600.pdf
rengeteg autó és hatalmas nézõközönség volt jelen 
reply history 2008.06.15. 11:30:16 (25089
User profile
12.87 @ 164
milyen idõt megy az kawa motoros SMART ? video alapján nem 1 csigabiga Smile  
Re: hobizoli (25050)
reply history 2008.05.31. 20:54:59 (24357
User profile
12.87 @ 164
legjobb esetben is kb 700kg volt, ne felejtsük el , volt benne csõ is. megemeltem az üvegszalas orrészét, az az eredeti felálláshoz képest saccra orrészbõl -10-15kg. a 6os mûanyag szélvédõ csak kg 3kilóval könnyebb az üveghez képest, mert elég vastag.

Ave!
megvan a döntõs futamom a szamara ellen? 
Re: Rafi (24355)
reply history 2008.05.20. 13:31:07 (24024
User profile
12.87 @ 164
Peti, meglett a vízfogyasztás oka? 
Re: szilvi5 (24018)
reply history 2008.04.29. 17:34:45 (23110
User profile
12.87 @ 164
hát oda sincs sok értelme kimennem Smile tudod, 2000ccm alatti szívó...
taszár, majd 1 hónap pihi 
Re: hori (23098)
reply history 2008.04.29. 00:09:31 (23086
User profile
12.87 @ 164
az én autóm igényesen van megépítve??? Smile
mondjuk odafele kapuváron igazoltattak a rendõrök és nekik is tetszett Smile kérdezték is: gyorsulásra megy? aha... 
Re: hori (23036)
reply history 2008.04.28. 20:16:35 (23032
User profile
12.87 @ 164
hi!
mivel maradt a régi kategória besorolás (gyakorlatilag honda vti kategória), nem erõltetem, hogy 400km.t autózzak - jó esetben is egy 6. 7. 8. helyért. (a tavalyi eredmények alapján úgy tûnt, lesz esélyem...)  80-90e pénz marad a zsebemben, illetve több mint 2000km nem kerül bele a motorba, amivel egy olajcserét is megspórolok. ezen túlmenõen 5 hétvégém szabad lesz. 
Re: hori (22991)
reply history 2008.04.27. 21:10:50 (22942
User profile
12.87 @ 164
fertõn jó sok osztrák volt, az 1600os kategória gyakorlatilag honda kat. volt, de a Raptor azért csak befért az 5. helyre 14.3-mal. én a 14.6-tal nem voltam az elsõ 8-ban. az elsõ helyen kvalifikált honda 12.6s volt úgy, hogy fertõ szarul tapad. 
Re: hori (22939)
reply history 2008.04.22. 20:58:07 (22589
User profile
12.87 @ 164
az az 1.6os trabant tudtommal csak 1.3 
Re: De4dSn4ke (22586)
reply history 2008.04.18. 21:31:55 (22198
User profile
12.87 @ 164
az elmúlt heti fogyókúra után utcán: 710, versenyen 685kg (a forgalmiban 900kg, katalógus alapján pedig 840 :-D) 
Re: Kaméleon (22184)
reply history 2008.04.18. 19:03:29 (22179
User profile
12.87 @ 164
Peti, a raptor is pont ugyanezeket az adatokat produkálta még 2005-ben, nemde? 
Re: szilvi5 (22173)
reply 2008.04.18. 12:14:26 (22161
User profile
12.87 @ 164
Ave!
mérettem a csonkában még olajcsere elõtt: favorit motor 1.5  8szelep, 157Nm@4400 127LE@6700
17% veszteséggel jön ki a mért 108 keréken, ami szerintem reális. 
reply history 2008.04.15. 18:59:58 (21920
User profile
12.87 @ 164
fordítva, nem?? a bal pályán volt jobb sebesség a célvonalon 
Re: Gomb (21917)
reply history 2008.04.14. 18:26:32 (21834
User profile
12.87 @ 164
mért seb.értékeim úgy, hogy 201m ideje konstans 9.07s volt:
Bal pálya: 121.82/152.54; 122.44/151.57
Jobb pálya: 125.00/149.68; 124.35/147.84 (ez utóbbi már túl sok elõgyuszival)
S100:
Bal pálya: 117.07/148.45
Jobb pálya: 120.20/146.63 
Re: szabyk RST (21805)
reply history 2008.04.14. 16:42:27 (21804
User profile
12.87 @ 164
Otthon vannak a cetlik, este többet tudok mondani. Viszont emlékszem olyan mérésre, ahol 201-402m-ig 31km/h volt a sebességnövekmény (bal pálya), de elõfordult 23km/h is (jobb pálya), ennek ellenére az idõeredmények (60láb,201/402m) minden esetben reálisak voltak. 
Re: ave (21800)
reply history 2008.04.14. 16:17:59 (21799
User profile
12.87 @ 164
Ave, 12.én szinte minden futamomat ugyanúgy nyomtam le, mégis, a bal pályán 201m-nél 121, míg a jobb pályán 125km/h sebességeim voltak úgy, hogy a 60láb idõre 2századot szórtam... érdekes. 
Re: ave (21776)
reply 2008.04.10. 23:32:08 (21482
User profile
12.87 @ 164
Srácok!
találtam egy kérdést, amire sehol nem lelem a választ: Sportorvosi 8, 9, v 10mp-nél gyorsabb jármû esetén kell?  egy skodatulajnak aztán fontos ezt tudni :-D 
reply history 2008.04.09. 20:36:54 (21376
User profile
12.87 @ 164
Én most csináltattam nála 4.5"ból 7.5"-t, de amellett, hogy üt és így semmire nem használható, még sokba is került. Gyakorlatilag kidobtam az ablakon 14e pézzet Sad Tavaly fele ennyibe került és most is ezekkel a 6" felnikkel megyek majd. 
Re: Kaméleon (21372)
reply history 2008.04.02. 11:32:55 (20863
User profile
12.87 @ 164
nem egy fehér autó volt piros kék csíkozással? pécsi az illetõ (de nem Ildikó ;-)) 
Re: tschokker (20851)
reply history 2008.03.26. 20:59:11 (20431
User profile
12.87 @ 164
nézõként kimentem volna, de sajnos az új kutya érkezése miatt nem érek rá, talán legközelebb. de a szlovák "gombát" nem hagyom ki a nyáron Smile  
Re: kombi (20429)
reply history 2008.03.26. 18:50:42 (20426
User profile
12.87 @ 164
immáron közel a 2 literhez? 
Re: kombi (20407)
reply history 2008.01.30. 11:41:49 (18260
User profile
12.87 @ 164
egy kérdés:
A1 kat. 1550ccm alatti szívóban is kötelezõ a 14.00s alatti idõ? hiszen stabilan talán csak 1 autó tudott ilyet a kategóriánkban...
15.00s-ot reálisabbnak tartanám a legkisebb kategóriában. 
Re: MGYSZ (18253)
reply history 2007.10.31. 17:05:57 (13086
User profile
12.87 @ 164
én is sajnálnám a Hringet, annak ellenére, hogy az egészet egy fosnak tartom. magának a helyszínnek és a nézõk idõnkénti üdvrivalgásának van egy jó hangulata, adrenalinosabb kiállni valaki ellen, ezért 1x 1x szívesen kinéznék. ugyanakkor hol érdekel, hogy közel van? most azért tologassam ott 4-5órát az autómat, hogy egész este mindössze 1x vagy 2x mehessek (no VIP card) és addig se lássam a futamokat? én személy szerint skip-pelem. 
Re: Fapuma8 (12998)

Total 188 entries
Previous  1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!