timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 2179 entries
Previous   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Next  

Quick find
reply history 2008.11.05. 10:16:35 (1679
User profile
12.03 @ 195
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ki az a boci? Blush  
Re: tucco (1678)
reply 2008.11.05. 09:45:21 (1678
User profile
12.17 @ 180
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Á SEHOL SE VAGYOK !!!!!!!!!!!!!!!!! Bawling
Gratula !!!!!!!

 
reply history 2008.11.05. 08:46:51 (1677
User profile
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Milyen tengelyek vannak benne?
És ki csinálta? 
Re: fastcar (1675)
reply 2008.11.05. 08:02:26 (1676
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jómegy ez a szar!

go baby go 
reply history 2008.11.04. 20:05:08 (1675
User profile
13.17 @ 167
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szinte mindent! Smile  
Re: cacho (1674)
reply history 2008.11.04. 19:07:08 (1674
User profile
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Na mostmár látom.
Legközelebb méresd le kipakolva is, jópár tizedet spórolhatsz.
Motornak mit ártottatok, hogy erõsebb lett? 
Re: satan (1671)
reply history 2008.11.04. 17:07:03 (1673
User profile
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szeva!
Sajnos még nem látni a hozzászólásodat.
Ha gondolod, írd meg az Amore-n Wink  
Re: satan (1671)
reply history 2008.11.04. 17:02:46 (1672
User profile
12.56 @ 175
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
TRD kuplungot veszel? Ha jól sejtem az nem épp' a legolcsóbb megoldás!

Jól mondod, a hangerfejemnek vége, sõt az egész motoromnak is. Úgy, hogy most nálam is gyûjtögetés van! Smile
Van msn-ed? 
Re: Lizard21 (1669)
reply history 2008.11.04. 16:36:38 (1671
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gyors fejszámolás volt, nem volt lemérve. 1245 a verda + 87 vagyok én. Majdnem tele volt benyával az még kb. 50 kiló, + ül benne némi zene az átlagnál több hangszóróval, erõsítõvel. Így jött ki az 1400.

De igazából az idõ az izgalmas, nem a keréken mért teljesítmény. (Egy másik - kevésbé profi - eszközzel pl. konzekvensen 149LE-t mértünk keréken. Smile
Re: cacho (1574)
reply history 2008.11.04. 15:20:31 (1670
User profile
14.39 @ 154
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
30 cm rollout-tal nézve ez a futamod is 16.44, 2.44-es 60 lábbal Wink  
Re: Lizard21 (1667)
reply history 2008.11.04. 13:21:50 (1669
User profile
15.58 @ 140
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szívesen Smile
Viszont elfogyott a kuplung Sad nem a vontatástól, már nem igazán ment a rajt vasárnap Sad
Nem tudni meddig húzza, mert automatikusan állítja a dzsárisz.
Új már kinézve, most "gyûjtögetõ" életmód van...
Mi lett a hengerfej vége? 
Re: Robi-ka (1668)
reply history 2008.11.04. 13:07:21 (1668
User profile
12.56 @ 175
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Turbót neki! Ne "szívj" sokáig! Smile

Amúgy köszi itt is a vontatást, nagyon nagy segítség volt! Wink  
Re: Lizard21 (1667)
reply history 2008.11.04. 13:03:47 (1667
User profile
15.58 @ 140
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi, tényleg jól megy, bár ugyan az volt a két mérés eredménye, egyik "rajtom" sem volt jó.
Erre talán a legjobb bizonyíték, hogy 25-én Tökölön mentem 16.344 @ 133.82 is.
A váltó, bár igen rövid, nagyon szerethetõ Big grin
A következõ mérése remélem jobb lesz, ha megjön a TRD kuplung és a lendkerék Big grin  
Re: NISSAN (1666)
reply 2008.11.04. 08:27:10 (1666
User profile
15.97 @ 139
Toyota Yaris TS (Lizard21)    10.92 @ 108    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.92 @ 108
1/4 ET:   16.87 @ 134
0-100 km/h:   9.28
80-120 km/h:   6.99
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Big grin
Aranyos az eredménye!Gratulálok,jól meg.Kár hogy van még egy váltásod 100-ig,egész jó így is a 100-as eredményed!A nyáron még engem is megvertél volna! Big grin A célvonali sebességed is nagyon jó! Wink  
reply history 2008.11.03. 19:17:46 (1665
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi! Smile  
Re: buxy (1664)
reply 2008.11.03. 17:30:34 (1664
User profile
15.24 @ 145
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nagyon karaly a mazda! Wink  
reply history 2008.11.03. 14:14:49 (1663
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Olyasmi Smile  
Re: NISSAN (1662)
reply history 2008.11.03. 14:10:17 (1662
User profile
15.97 @ 139
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez tény, én is hallottam,vagy nem is halottam?, Big grin Wink  
Re: VDaNi (1661)
reply history 2008.11.03. 11:03:58 (1661
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi! Ez tényleg 100% széria autó, se chip, se tuning, gyári kipuff, minden gyári.
Ott járt a motorja a méréskor és nem hitték el páran, hogy tényleg megy, olyan halk.
Nagyon szeretem ezt az autót Smile  
Re: zsoltgti (1660)
reply history 2008.11.03. 10:49:16 (1660
User profile
11.80 @ 191
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratulálok, nem rossz!! Wink  
Re: VDaNi (1657)
reply history 2008.11.03. 10:48:41 (1659
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sûrûn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövõre jövõ faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag. Smile

Dani 
Re: NISSAN (1658)
reply history 2008.11.03. 10:00:58 (1658
User profile
15.97 @ 139
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad! Big grin  
Re: VDaNi (1657)
reply history 2008.11.03. 09:40:33 (1657
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Picit hamarabb váltottam, hármasban 140 felé, kettesben 97ig megy amúgy GPS szerint. 
Re: NISSAN (1656)
reply 2008.11.03. 09:32:14 (1656
User profile
15.97 @ 139
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szép rajt!Gratulálok!Jó eredmény! Váltód ilyen rövid vagy hamarabb váltottál? 3.ban a 130! 2. is 90 kb.  
reply history 2008.11.03. 09:22:11 (1655
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Meg a hátsókerék miatt minden kanyar 1 külön élmény nekem és 1 külön rémálom a gumiknak Smile  
Re: voszi (1654)
reply 2008.11.03. 08:55:16 (1654
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon szép kis autó, és még jól is megy! ha a niki tigra tt-je így ment volna, nem ül át az opc-be..... 
reply history 2008.11.02. 09:51:35 (1653
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Milyen fordulaton,volt ez a teljesítmény?Az hogy 1 pillangó...az sr16ve motornak is 76-os a pillangója EEK!  
Re: carlosracing (1651)
reply history 2008.11.02. 09:37:04 (1652
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
...bár eddig a legdurvább nyomatékot szívó benyásból egy Ford Duratectõl láttam, közel az elméleti határ felé, 132,5Nm/literrel. Az még egy 2literes moci volt, és abból is létezik 2,3-as.
A Ford moci még valamivel könnyebb is mint a Honda, de pontosat nem tudok róla.
A Honda teljesítményét viszont nem hozta. Sad  
Re: carlosracing (1651)
reply history 2008.11.02. 09:33:46 (1651
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-bõl szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t! EEK!
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhetõ az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!

Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövõbeli projektjeimet! Big grin Big grin Big grin  
Re: Leon (1647)
reply history 2008.11.02. 09:27:33 (1650
User profile
13.20 @ 166
Jaja, a 17-18% tipikus az FWD hajtásláncra. Kézi váltót meg "értelmes" ford.szám tartományt feltételezve.
Nekem is annyi. Wink  
Re: NISSAN (1646)
reply history 2008.11.02. 08:42:15 (1649
User profile
15.97 @ 139
Ezt a hasonlóságot én is észrevettem a DE és a c20xe motor leömlõnél,mert nekem is az van fent!Mondtam is már mikor az öcsémnek,hogy a DE leömlõt kell majd rászerelni az övére, mert az alapból nagyobb a keresztmetszete mint a gyári c20xe nek! 
Re: voszi (1648)
reply 2008.11.02. 08:21:16 (1648
az SR20DET leömlõje prímán pászítható a C20LET (meg az énféle Z20LET) mocihoz. szonik gépe fénykorában (C20LET, 290WHP):

Click to see full size!

Click to see full size!

az opel moci könnyû leömlõje a turbinaházzal egy jó reklámfogás, de ez sokkal alkalmasabbnak tûnik. 
reply history 2008.11.02. 01:57:51 (1647
User profile
16.10 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különbözõ beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze elsõ sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétõl és csillagok együttállásától függõen elég sokfélét csináltak belõlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belõle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebbõl is voltak húzott verziók)

Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok. Smile  
Re: carlosracing (1641)
reply history 2008.11.01. 22:31:15 (1646
User profile
15.97 @ 139
Kösz!Akkor 17%-al is igazam van! Cool Wink  
Re: ave (1645)
 ave
reply history 2008.11.01. 22:10:31 (1645
User profile
12.88 @ 175
140-145 loero korul fotengelyen, szerintem. 
Re: NISSAN (1644)
reply history 2008.11.01. 22:02:23 (1644
User profile
15.97 @ 139
Ave:szerinted mennyi az annyi? 
Re: NISSAN (1629)
reply history 2008.11.01. 21:07:31 (1643
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi a kimerítõ választ! Wink  
Re: NISSAN (1642)
reply history 2008.11.01. 20:12:55 (1642
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
1991-es kiadás!Gondolkoztam már rajta én is a DE verzión,de azonban ez is tudja azt mint egy alap DE. Ha motort kell cserélnem akkor veszek inkább az ebay-n SR20Ve motort elektronikával.Mûködik a dolog,mert már van egy srác aki ezt végig járta és beépítette  primerába,csak épp nem jár gyorsulásokra! Nem hiszem, hogy innen már  többet is kiakarnék hozni a kocsiból.Max 2-3 tized még benne van,mert a katalizátor is benne van még,könnyített lendítõkerék is a polcon!Az üzemanyag nyomásom is csak 2.3Bár,(2.9Bár-nak kellene lennie)De mindennapos használatban van és 260000km-nél járok!Most is 8.8-at evett!Egyszóvalsajnálommégszétfaragni! Wink
A DE verzióra nem kell sok variálás,hengerfej,tengelyek,kábelköteg,ECU. légtömegmérõ,Minden megvolt hozzá,de inkább eladogattam az alkatrészeket. Wink Különben attól jobban járok ha teszek rá írható gyújtáselektronikát és rászerelem az ikerkarbikat,mert már az is volt rajta,az elektronika nélkül még 2 éve!Csak az volt még akkor a gond, hogy alap gyújtásgörbét kapott,nem volt elektronikám,hozzá.Magam készítettem akkor hozzá szívócsonkot is!
Itt megnézheted! http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52583
 
Re: carlosracing (1641)
reply history 2008.11.01. 19:40:20 (1641
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál... Smile
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyû dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés! Wink  
Re: NISSAN (1637)
reply history 2008.11.01. 15:57:30 (1640
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ép most linkeltem be a kûlfödi gyorsulás topicban.  
Re: hobizoli (1639)
reply history 2008.11.01. 15:52:28 (1639
User profile
14.93 @ 153
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nissan SR16VE 175LE az SR16VE N1 meg 199.2LE 1.6 szivobol, 86mm a furat 68mm a loket, a valtozo vezerlese kulon-kulon fordulatokon allitja at a szivo es a kipufogo tengelyt. 
Re: carlosracing (1636)
reply history 2008.11.01. 15:30:52 (1638
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Potenciál van benne,de nem az én pénztárcámhoz méretezve! Wink
Viszont a szelepezése nagyobb mint a GSI Astrának!
Valamint, 86x86 A löket/furat arány! 
Re: NISSAN (1637)
reply history 2008.11.01. 15:20:19 (1637
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez SR20DI motor,központi injektoros,Ugyan az mint az Sr20DE ,csak befecskendezés más és a vez.. tengelyek!
SR20 széria mind egyforma,DI,DE,DET,.Ugyan azok az alkatrészei szinte ,egyedül a VE kódos az változó vezérlésû (192LE) a (DET 204LE)A Ford RS2000-st már tavaly megvertem.16.7mp a gyári adata!Az Astra az más tészta! Annak az elektronikája szinte gyorsulásra épül!(szerintem).Valamint könnyebb is.Nem is tudnak jobb csippet írni a gyári motorhoz!Ez tény!Kérdezd , Redkillert!
Sunny gti -ben is ez van(SR20DE).A haveromnak ,tavaly 15.1-et ment vele!1150 Kiló körül van.
A japók tudnának mesélni az SR20DE-rõl, ugyan is ez van az S14-S15 ben is persze turbóval! 
Re: carlosracing (1636)
reply history 2008.11.01. 14:56:29 (1636
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akkor ez most fõtengelyen olyan 140LE körül lehet, ugye?
Ezt a motort nehéz olyan 100LE/liter körülire felhozni?
Nem tudom a peremfeltételeket, nekem a 122 is, meg a 140 is elég lájtosnak tûnik.
2 liter 120LE az õsrégi Ford DOHC-m, ami azért 8szelepes...
Gyári Astra GSI 150LE ha jól tudom. Ford RS2000 is 150LE, és ez mind gyári adat.

Vagy ez egy ilyen gyárilag nem eltalált moci?
Mondom, nulla tapasztalatom van a Nissanokból. Wink  
Re: NISSAN (1626)
reply history 2008.11.01. 14:12:38 (1635
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Már bánom a tegnapi napot! Big grin Wink
Valószínû,hogy az volt a korrekt adat,de a jelenlegi,amit most felraktam képcikkelyt annál direkt 114-115 Lónál vágtam el a 2.fokozatot és a 3.ban egyértelmûen több mint egy másodpercig 120 felett van!Sajnos látom meg kell majd mérni megint,normális olajnyomás mellett! 
Re: voszi (1634)
reply history 2008.11.01. 14:04:02 (1634
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nálam harmadikban 116WHP a maxod, ha leveszem a vödör korrekciót. Wink  
Re: voszi (1632)
reply history 2008.11.01. 14:03:34 (1633
User profile
15.29 @ 143
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gyanítom majd zr1 vs nismo vagy victory specification GTR összehasonlítás már kissé másképpen fest majd Big grin Big grin  
Re: Gomb (1615)
reply 2008.11.01. 14:03:21 (1632
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
én úgy látom, hogy harmadikban is egy picit 120WHP alatt maradsz. ahol átcsap ave diagramja a 120-on, az csak az útegyenetlenségébõl adódhat. 
reply history 2008.11.01. 13:55:17 (1631
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Annyit hozzá kell tennem,hogy annyi változás volt a kocsin,hogy a szívótorokból kivan véve a szívónyak fûtés!Gondolom azért nem esik 3.ban a teljesítmény a te mérésedhez képest! 
Re: voszi (1628)
reply history 2008.11.01. 13:48:50 (1630
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az csak a 2.fokozat nem?Nézd meg a 3.at is! 
Re: voszi (1628)

Total 2179 entries
Previous   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!