Na!
Csak kiugrott a szög a zsákból...
Nézd meg Facebook oldalam nyitó képet legyszives...
Az ott 2012!!!csak!!!ismétlem 1év!!!
És azt mondom az ideji(amin fele annyi kupa lesz)év-sokkal jobb volt!
Nem az volt hogy lementem-dobogó...és szándékosan írom ,nyerés helyett...
1Szoval :nyerni szeretsz!!de ne úgy valtoztassunk hogy ez veszélybe legyen...
Ismerek én is olyat a P6-ba aki összesen 2x nyert idén és-Mnasz összetett Bajnok lett....
Ha jól látom a 09.07-i lachazan:
12.1
13.2
15.1
16.2
Ilyen idõvel kvaliztal az elsõ helyen!!!
4-és tábla eseten pont megkavezhattal a rajtba(amit szoktál is ha jól látom:0,8!!!)
És így is 4 mp a különbség!!!
Döntõbe is min.1mp!!!
Így ertem hogy kényelmes nyerni...
És félsz esetleges 12.-13 közötti 8-as tablatol...
Ahol nem nyernel soha ekkora reakció idõvel!!!
Ha meg fejlesztenel...az is gaz...Neked mert 11-12 között
Meg komolyabbak az autók és sofõrök!!!
Értelek tisztán...
De így nyerni versenyt--vakok között felszemu a király--
De ha jól érzed magad...csináld!
Bar kérdezd meg a 2.3. Helyezettet is...ahhoz hogy megverjenek(vascsõ nélkül) mennyire scifi számukra,penztarcajukra stb stb
Közben a 13-as és 15-os kat ba meg jól is ereznek magukat!!!
És ez lehetne Sajat tapasztalat is...
G1 jön és jó a konfiguráció állandó masodig..
Ha nem jön...inkabb felhívtam Pistabat-megvan a 11-es idõ??-ha nincs nem is mentem el!!!
Elõ példa-2kunmadaras!!!
Azert hogy valakit megint megverjek közel 1 mp vel!!
Nem utazok 400 km-ert!!
Fõleg hogy nincs még a 4-es tábla se meg!!!!
Átellenben 11-12-es katba a szar (11.40-val)
Vert izzadva tudnék felállni a dobogora!!!
De legalább VERSENY lenne 8-as táblával!!!
Uff hosszu lett de igaz...
Bocsi
Szia!
Én farkaskutya legyek ha ertem hogy:
Miert ne fejleszthetnel???
És akkor mi van ha annyit fogsz menni mint én?
Döntõbe bármi lehet...lásd Hungaroring...
2.-ik lettem közel 0.5s kvali után!
És ha Pista nem ugrik be akkor csak 3-4.-ik max...
Nekem is rossz lesz nyugi...
Mire ujjab tizedeket fejlõdik a pók..
Na az nem rövid idõ!
Tamás....
Jó pár éve kezdtem.....Te is TUDOM...
de már akkor is annak örültem hogy tudtam menni egy 15,9-et a lipuval...pedig Sanyi már akkor LOW-011 el alacsony 11 et huzott a hondával...
Én személyesen se hiszem el hogy akár Ti is ,ha beálltok egymás ellen:"
csökkentett töltõnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból:"nem az a cél hogy minnél gyorsabban minnél elöbb beérjél és megverd a másikat...
ez butaság!!!
mindenki aki ugynevezett PROFI az már az idõ ellen megy..attól függetlenül ki áll mellette!!!
másik:
"Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az idõmérõkön"
ha jol sejtem ez pont a nagy V8 vasak kezdték el....
nekem mindig is élmény számba ment,ha ellenetek vagy Petiék ellen odaállhattam...
Osztrák haverotok kezdte el:
hogy szembe jön vissza is...azok ellenére hogy Káldy Peti bent áll a sorba és Káldika tolja a tonna feetti vasat 1-ül...
ez jo pár perc kiesés...pl
ez nem kategória tulajdon képpen hanem idõ alapú besorolás ezért bármelyik idõcsoportban döntõzöl kapod a pontot ha 8-ba jutsz, és ezért pont sár ami gyûlik a neved mellet akár hány kategóriában is szerepeltél év közben. Értékelve ez persze rendezõ függõ az értékelést úgy értsd ingyen belépõ meg kupa meg kaja év végén ami szokott lenni szponzoroktól függõen pedig szponzori felajánlások az elsõ, most csak mondok valamit, 40 a pontállás szerint kap erre meghívást vagy akármit ez mondom rendezõ döntse el hány embert értékel, és hogyan. De persze ezen is lehet változtatni ha ez így nem felel meg, bár szerintem jó ötlet.
A gázelvételrõl meg annyit, hogy ha neked valóban el kell venni a gázt hogy ne menj be a jobb kat idejébe akkor el kell venni különben mintha beurottál volna az lesz, viszont nem fogod elvenni a gázt ha jön melletted valaki akinek sokkal jobb volt a reakciója mint neked de neki nem kell elvenni mert az autója legjobb nettó ideje sem haladja meg a kategória idejét. így neked is nyomni kell csak ugye ott a veszély hogy a te nettó idõd beleesik a másik kategóriába és akkor mintha beugtottál volna akár egy 3. helyet is elbukhatsz... mivel azt fontos tudni hogy ez a reakció idõ nélküli idõd ami nem lehet jobb mint a megengedett abban az idõintervallumban. Csak hogy értsd: Ha van egy erõs autód ami tud (most baromságot mondok a példa kedvéért) kb 10s-et 1/4 mérföldön de futsz egy rossz idõd ami 12-es katba sorol és te a szerint soroltatod a kocsidat mert úgy gondolod hogy hát akkor bent állok a zöldben 2másodpercet aztán úgyis megfogom akkor tévedsz. Nettó idõ számít magyarul a reakcióidõd nincsen benne(egyébként ezt az idõt látod a timeslippen is). És itt van ennek a versenynek a szépsége, hogy ugye a reakcióidõ számít a döntõben. Sokkal nagyobb taktika és próbálgatás hogy te pont kereken közel másodperces idõt fuss, és ezt egy jó reakcióidõvel oldd meg és ésszel persze mert ha a másik reakció idõben jobb akkor sem nyomhatod ész nélkül a pedált hogy megelõzd(hiába erõsebb az autód) mert kieshetsz...
-a kategóriák valóban jól és igazságosan vannak jelenleg beosztva viszon amiatt hogy nincs versenyzõ/pénz ezek a kategóriák üresek vagy nagyon nagy különbséggel vannak sajnos és emiatt kell változtatni és olyan változtatáson gondolkozunk ami nem igényli egyik autó átépítését sem, mert mindenki besorolható egy izgalmas versenybe.
sokan meg fogják kérgedezni akkor most hogy mi? de el kell nekik mondani a teszt futamaikat õk jelölik meg majd a nem megjelölt idejük alapján sorolódnak be a kategóriákba elsõ 8 döntõzik. ha döntõben jobbat fut mint a regidõ akkor kiesik mintha beugrott volna. Az értékelésben pedig mindenki pontokat gyüjt a kategóriák elsõ 8 helyezettje kap pontot a döntõzött idejük helyezésük alapján. kategória válts lehetséges ami azt jelenti teljesen mind1 melyik kategóriában futsz egyik vagy másik versenyen tehát egyik versenyen mehetsz a 13s-es idõkatba és ha fejlesztettél a következõn mehetsz a 12s-esek közt vagy bárhol. Ha döntõzöl kapod a pontot és nem vesznek el hanem gyúlik a neved mellett versenyrõl versenyre. ezt pedig az év végi összesítésben értékelik...
Az idõ alapú verseny pont a dragot szolgálja, de mivel haldokló kategóriák vannak ezért egy idõ alapú kategória rendszer nem hagy lyukas ember nélküli néha csak 2, 1 emberes kategóriáka. a lényege annyi hogy itt akár egy jól tuningolt lada is mehet egy porse ellen ha közel hasonló idõt futnak. viszont aki fejleszteni akar annak is megvan a lehetõsége lefutni a távot minél gyorsabban. A döntõk célja az lenne hogy izgalmasak legyenek mint nézõ mint versenyzõ számára. Senki nem szeret úgy nyerni vagy olyan versenyt látni ahol nincs is verseny mert a különbségek nagyok valamint a versenyzõk sem állnak ki a nagy a különbség. A mostani anyagi helyzetekben nem várhatjuk el hogy minden autósport kedvelõ vagyonokat költsön a kocsijára. Márpedig a mostani legtöbb versenyen csak az tud elérni eredményt akinek mélyebb a zsebe. Ez így rendben is van és dícséretes dolog ha valaki költ mert ez egy technikai sport és ez viszi elõre a sportot, viszont verseny így nincs. Egy jószabályú idõ alapú versennyel mindkettõ kiküszöbölhetõ, mivel nem kötelezõ az autóra költeni csak annyit amennyit a zsebünk hagy, viszont van verseny szoros, nagyon szoros 8-as táblákkal. Aki gyorsabban akar menni annak is meg lenne a lehetõsége mivel tesztfutamot futva megnézi mit is tud az autó maxra járatva majd oda soroltatja az autót ahol futni szeretne az ideje alapján. Így tulajdonképpen csak a reakciók és az emberi tényezõ döntene a döntõkben(meg persze ha valami beszarik). Egy só mint 100. Jó a versenyzõnek mert ha akarja kíméli a zsebét, és izgalmas szoros versenyben gyõzhet, jó a nézõnek mert izgalmas szoros érdekes versenyt néz, és jó a rendezõnek mert remélhetõleg több ember megteheti hogy versenyez valamint kevesebb kategóriát eredményez.
igazatok van!
Én vagyok a hülye,hogy irtam Neveket...
most már a példák jönnek....
diesel pókot 3 éve 12.88-al vettem!!!
utolsó Fertõn megfutotta megint a saját rekordját ami 11,40!!!
aki fejlödni akar az miért ne tudna???
Én is ugy szeretném "nyugdijjazni"az Öreget--hogy 10-es idöt tud...(10.99pl)
Lényeg:
a szoros versenyek a Versenyzöknek jok!!!!Oda nevezel ahová akarsz!!!tesztelni is tudsz stb..
a magas kategoriáka Rendezönek jók!!!behozzák a tömegeket az utcárol--több nézö--több bevétel--több verseny--stb
Sziasztok!
VÉGE a versenyeknek sajnos....
de gondolni kell a "jövöre" is...fejlesztések stb...
van 1 okos gondolat amihez kellene még pár db...
idöalapú kategoriák....
kicsit unalmas volt hogy elöre tudni lehetett (majdnem a sorrendet is)...ki lesz a dobogos ,melyik Kat.-ba...
pl:
ha jön a G1 team es végre stabil és megbizható lenne...
kapnék töle mindig közel 1 mp-t...na jo 0.8-at...
ha nem jön én adok a mögöttem levönek...(bocs Fönök-Pistabá)...
ezért és ez majd minden Kat-ba igaz...
talán jo ötletnek tünik:
6s-7s...ez poén...Csak eljut ide Kohári Úraság 1x....
7s-8s...végre lenne igazi Drag csata: Dragacs vs Erdös Csaba
8s-9s...Kaldy Peti vs Fensterman...pl
9s-10s...láthatnánk Breki vs X1/9 vs Igor a corsával vs Fapuma pl
10s-11s...ide számtalan autot irhatnék...pd Gabi vs G1 team pl
11s-12s...Kiss Gyuri a Hondával vs rengetegen....
12s-13s...itt a 16-os tábla is kevés lenne....
13s-14s...utcai dieselek bármelyik komolyabb autok ellen pl
14s-15s...már megjelennének utcárol is rengetegen...
15s-16s...felsorolni se tudnám...
17s-18s...nézök is elgondolkodnának...
18s-19s...kiürülne a parkolo...(kiba..ott hosszu lenne a sor..de ez legyen a rendezök dolga---mivel a bevétel is az övék... )
pár embernek mondtam már...
felmerült sok kérdés...
pl:
-belecsuszol 1 masik kat-ba:
versenynapon 1 idödet stornozhatod...
-ha 1 nap 3x is -akkor átsorolodsz...(rakj be annyi sulyt-hamár játszani akarsz-amennyi pontosan kell vagy rakj fel utcai gumit..stb)
-döntöbe belecsuszol a masik Kat-ba:
már megint játszottál---igy olyan mint ha beugrottál volna...
-mi van a turbo-nitro-AWD-vel?:
semmi mindenki ott megy amennyit az auto tud...(igy nincs unalmas verseny...évad...stb)
-mi lesz a Pro Katokkal?:
az "idö" eldönti ezt a gondot is...
-mi lesz a pénzdijjal?:
ezt a rendezök döntik el... ötlet:azt a pénzt amit a jelenlegi profi katba szetosztottak---év végén a 11 kat-ba 1-2-3 helyezettek -ha ez nem pénz-akkor pl:1-hely draggumi..2-hely csö...3-bukosisak vagy bármi komolyabb amit a sponzorok ill sponzorpénzekböl ki lehet sajtolni...
-mi van azokkal akik"milliokat öltek már a profi autokba"--ezek már rég nem valaki ellen hanem az idö ellen mennek--ezt tudom magamrol is pl
-ez kinek jo:
Nekünk--érdekesebb lesz és uj ellenfelek jelennek meg a porondon...
Legfontosabb:RENDEZÖKNEK---utolsó 3 kat.tal behozta az utcai versenyzöket...hamár onnan indult valaha...
-kinek éri meg?
RENDEZÖKNEK is meg remelhetöleg nekünk is..ha jol kalkulálunk...
több auto több sponzor...sts.stb...
sorolhatnám még de Töletek várok pro-kontra véleményeket...
lehetöleg értelmeseket szajkarate és fikázás nem érdekel senkit..köszi
Kihangsulyozom!!!!
EZ 1 ÖTLET (több emberé..!)nem VÉGLEGES csak piackutatás...
köszönöm és hajrá..
kavarjuk fel az állovizet...
FarkasFalka
Wolf
nem kérdés volt....hanem Vélemény ill Hozzászolás!!!
Állitolag és ha visszanézed idézlek:
"utólag kialakult helyzet ill viták miatt" közgyülést hivtál össze....sportok házába!
ha teszed a Hülyét és nem érted az a Te dolgod...
de van aki érti a Szervezõk közül...is
Az hogy DRAGOK se ---ezt is Fórumon olvastam nyugi--nem fenyegetés!!!és Sajna nem is Rólam van szó...
De ne nézzük 1mást Hülyének szerintem...az a pár ember aki érintett tudja mirõl beszélek!
Az meg határozottan elszomorít hogy te mit Szervezõ--"a legsiralmasabb dolognak tartod ezt....!?"
de én nem szájkaratézok itt tovább!
bocsi mindenkitöl...
Ui:ezért tart itt a Drag ahol....
na pont ez a baj!hogy szarba se veszitek a pornép a kishal véleményét....
ezért is vesztitek el folyamatosan a versenyzõiteket....
SEBAJ akkor a dragok uán a
DIESEL KISPOK se indul a "VERSENYEITEKEN".....
tut mir leid....
eljött az idö hogy beleszoljak....
Igort akkor emlitsük meg ha konkrétumokat tudunk....
én párszor forditottam neki...közel se olyan "elégedett"mint ahogy gondoljátok...
ráadásul napi faceba vagyunk...
szerintem olyan véleményt is meg kéne meghallgatni-mint pl ÉN is... aki 5 különbözö bajnokságba indult-és nem csak hivatkozni "Nevekre"....és valamennyire átlátom,átlátja a dolgokat....
más:
KKL:
az hogy a "nagyok" elkezdtek háborúzni...-ez akár jót is tehet a sportnak....
de a szabályokat--nem úgy alakitom ahogy nekem a legjobb....pl
Fertõ:
nem vettem volna át a Kat.-okat pláne igy...ha Érted....
Tököl:
nem szabad hagyni újjabb "HÁBORÚT" a Driftbe...DRagot anno tönkretette....
Kunmadár:
kicsit eröltettni kéne az "autókat"is a motorok mellett...ha lehet...
de én Csak 1 hülye senki vagyok aki idõt és pénzt és energiát nem sajnálva mindenhol dobogóra állt összetettbe---minden tiltás vagy nem tiltás ellenére!(tudom ez lerágott csont de tavaly is volt olyan "cimbim" aki ezek miatt nem ment mindenhova...
a legszebb...mindenkinek ötletelek...segitenék(dragslick stb)...de mivel nem tartozok a "KLIKK"be igy falrahánytborso...
bocsi hogy hosszúra sikerült!!!!
Kohari Zoli!
Felmerült 1kerdes így falkan belül!?
Érdemes leporolnunk a vw derbyt és elindítani street1 katba?
Vagy felesleges és nem lesz értékelve az egész kat. Sem?
leirtam nincs "karate"
esetleg kérdezd meg mi történt.....
ki ovott...
mi miért történt...
1átalán nem hözöngök..kérdeztem valamit,megkaptam a választ...mert szerencsetlen Jure lehozta "papa,mama,vadnyugatot" és verseny nélkül kapott 1 kupát és hazacuccolt 400 km-ert fertöröl...
szobajött összes verseny--
itt nem lehet versenyezni--masikon tiltanak,elveszik a pontokat---
Én a sportágat féltem--kb 15 profi ember van,marad--4 versenysorozatra...
nem csodálkozom ha "skodáék" kifelé kacsingatnak(A,CZ stb)...mert itt nincs kiút!!!
A LEGFONTOSABB:
melyik versenyszervezö csinal majd ennyi profira rendezvényt akár jövöre is...????
de én befejeztem...
és bocs a többiektöl,igy is túlragoztuk!!!!!!!
már vártalak....
mindig az szól bele akinek semmi köze hozzá....
szájkaratéba nem megyek bele...
nyerd meg a Kat-od 1 edül a 17es idöddel és légy boldog vele...
illetékesektöl várok valamit....
köszi
"kielégitö"volt...
visszafogjátok ellenörizni,melyikkel hol voltam?vagy ki1ezunk,megbeszéljük valahogy?
öszintén megmondva nem tudom mit mondjak a külföldi "barátaimnak".....
(Jure,Tomas,Miran,usw)
ráadásul ugy tudom,velem 1utt van lisence mindenkinek mindenhova.....
Szia Zoli!
fertön elfelejtettem megkérdezni személyesen---
érdemes OB-ra meg elmennem vagy ugranak a pontjaim év végén?????????
konkrét 1enes választ várnék....
köszi
Farkasfalka
"KEDVES "Péter!
igazán korrekt volt,hogy idõbe jeleztél mindenkinek...
neked nem számit,mas trailerezik pár100 km-ert!!!!
tisztán látszott pár óra és tisztul az idö!!!!!!!!!
engem is k...a érdekelne mi volt az igazi OK????????????
amiért nem lehetett megtartani és jelezni "idõben"
mindenesetre Köszönjük
Farkasfalka
szia Zoli!
ha nem lesz kész a csövezés ...és szét van vágva a hatulja "rendesen"...
cm3 töl függetlenül TEST kat vagy 1átalán nem indulhat a versenyen?
infoooot
köszi
Hi!
van 120 tonna autoalkatreszem es 1 keruleten belul atrakni A-B -be!!!
Negativum - idöre....
Pozitivum - tuning alap legalább a fele....
Johir - végzel (végeztek) idöre--- kapsz 1 aknát és épithetsz egy 13-as autot.....is
van kb 15 alapom.................
Csak kiugrott a szög a zsákból...
Nézd meg Facebook oldalam nyitó képet legyszives...
Az ott 2012!!!csak!!!ismétlem 1év!!!
És azt mondom az ideji(amin fele annyi kupa lesz)év-sokkal jobb volt!
Nem az volt hogy lementem-dobogó...és szándékosan írom ,nyerés helyett...
1Szoval :nyerni szeretsz!!de ne úgy valtoztassunk hogy ez veszélybe legyen...
Ismerek én is olyat a P6-ba aki összesen 2x nyert idén és-Mnasz összetett Bajnok lett....
Ha jól látom a 09.07-i lachazan:
12.1
13.2
15.1
16.2
Ilyen idõvel kvaliztal az elsõ helyen!!!
4-és tábla eseten pont megkavezhattal a rajtba(amit szoktál is ha jól látom:0,8!!!)
És így is 4 mp a különbség!!!
Döntõbe is min.1mp!!!
Így ertem hogy kényelmes nyerni...
És félsz esetleges 12.-13 közötti 8-as tablatol...
Ahol nem nyernel soha ekkora reakció idõvel!!!
Ha meg fejlesztenel...az is gaz...Neked mert 11-12 között
Meg komolyabbak az autók és sofõrök!!!
Értelek tisztán...
De így nyerni versenyt--vakok között felszemu a király--
De ha jól érzed magad...csináld!
Bar kérdezd meg a 2.3. Helyezettet is...ahhoz hogy megverjenek(vascsõ nélkül) mennyire scifi számukra,penztarcajukra stb stb
Közben a 13-as és 15-os kat ba meg jól is ereznek magukat!!!
És ez lehetne Sajat tapasztalat is...
G1 jön és jó a konfiguráció állandó masodig..
Ha nem jön...inkabb felhívtam Pistabat-megvan a 11-es idõ??-ha nincs nem is mentem el!!!
Elõ példa-2kunmadaras!!!
Azert hogy valakit megint megverjek közel 1 mp vel!!
Nem utazok 400 km-ert!!
Fõleg hogy nincs még a 4-es tábla se meg!!!!
Átellenben 11-12-es katba a szar (11.40-val)
Vert izzadva tudnék felállni a dobogora!!!
De legalább VERSENY lenne 8-as táblával!!!
Uff hosszu lett de igaz...
Bocsi