timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hungaroring



 

Total 280 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  Next  

This is a filtered view
show all posts
 ESI
reply history 2008.02.02. 23:43:37 (877
User profile
14.84 @ 149
Sztem én ott nem leszek. MAjd lefotózom az enyémet oszt kitárgyaljuk jó-e helyette. 
Re: G A B (874)
 ESI
reply history 2008.02.02. 23:41:13 (876
User profile
14.84 @ 149
Töszöm. 
Re: Sirk (871)
 ESI
reply history 2008.02.01. 13:54:12 (869
User profile
14.84 @ 149
De a "doboz" drága. BTW ezek az injektorok csereszabatosak menet meg mittomén szempontjából? 
Re: DrT (868)
 ESI
reply history 2008.02.01. 12:15:09 (866
User profile
14.84 @ 149
Ha alacsony imp. akkor IGEN! vti kukc frímél. 
Re: G A B (865)
 ESI
reply history 2008.01.30. 22:07:28 (860
User profile
14.84 @ 149
Hûha, keményen nyomjátok

Bár feladtam a hirdetésbe, de hátha nem olvassátok. Hol érdemes 550 körüli low imp. injektorok után keresgélnem? Használt, de tökéletes elõnyben. 
Re: Falco (857)
 ESI
reply history 2008.01.28. 08:54:01 (854
User profile
14.84 @ 149
Motorgumival jó ez. Van vmi idõs faszi aki épített egy autót aminek bedõlnek a kerekei. Vmi carving vagy mi  a neve és ~F1 szintû oldalgyorsulásokat tud vele elérni. 
Re: ave (853)
 ESI
reply history 2008.01.26. 13:03:17 (852
User profile
14.84 @ 149
Sztem meg szabvány-sztori lehet. Egyik mond feketét, másik fehéret, aztán az igazság vhol a kettõ közt van  
Re: ave (851)
 ESI
reply 2008.01.25. 23:48:53 (850
User profile
14.84 @ 149
 ESI
reply history 2008.01.21. 08:30:16 (846
User profile
14.84 @ 149
Autó vásárláson már kicsit túl vagyok. De azért köszi
 
Re: carlosracing (844)
 ESI
reply 2008.01.17. 10:06:07 (832
User profile
14.84 @ 149
Nekem is jó volt, köcce! 24 alá meg sehogy sem sikerült bejutnom  
 ESI
reply history 2008.01.15. 21:39:35 (817
User profile
14.84 @ 149
Én csak 9 után tudok, de igyekszem odaérni. 
Re: Falco (814)
 ESI
reply history 2008.01.10. 15:29:59 (807
User profile
14.84 @ 149
Jujj  
Re: Sirk (805)
 ESI
reply history 2008.01.09. 15:28:31 (800
User profile
14.84 @ 149
Emberek, jövõ hét szerda (01.16) Timeslip.hu gokart!

- Falco
- Viktor
- ESI (9 után) 
Re: hungryta.com (798)
 ESI
reply history 2007.12.24. 20:25:00 (779
User profile
14.84 @ 149
Itt is Boldog Karit!

Sajna én nem. A derekammal van vmi, ülni sem egyszerû. Nem hiszem hogy addig rendbejön. 
Re: Falco (778)
 ESI
reply history 2007.12.11. 21:37:14 (753
User profile
14.84 @ 149
Jól emlékszem, hogy abban is akkor fékdugó van mint az említett Prelude-ben? 
Re: civiccoupe (752)
 ESI
reply history 2007.12.11. 19:08:06 (750
User profile
14.84 @ 149
A civicem 4x100 volt. A legegyszerûbb ilyen felnit keríteni sztem. 
Re: carlosracing (749)
 ESI
reply history 2007.12.11. 15:04:23 (748
User profile
14.84 @ 149
Amennyiben uaz a 94es 4 ajtós féke akkor Prelude 2,2 VTEC fék (96-ig volt tán a szép formájú nem kockalámpás?).
Nekem bírta a napi 80 kört. Minimálisat le kell csiholni a tartóból (1-2mm  rémlik) hogy jó legyen, tárcsára elfordítva rádolgozni a 4x100-at és gyí.

Lehet CCH tud jobbat... 
Re: Dawz (747)
 ESI
reply history 2007.12.11. 08:20:06 (741
User profile
14.84 @ 149
Ennek nem látom értelmét. Vagy maradok 4x100, Cch biztos tud egy rakat felnit, ami szóba jöhet, vagy 5 x120, mert olyan felnim van. Utóbbit is meg lehet csinálni, részben a compact alkatrészeibõl. 
Re: 345i (739)
 ESI
reply history 2007.12.10. 19:33:20 (734
User profile
14.84 @ 149
És az E30 könnyeben lesz 5x100 mint 5x120? 
Re: 345i (732)
 ESI
reply history 2007.12.10. 19:32:25 (733
User profile
14.84 @ 149
Még az RK vétele elõtt olvastam. De a szokásos nóta, 10bõl 9 dícséri amije van, önigazolás. 
Re: carlosracing (727)
 ESI
reply history 2007.12.10. 07:30:36 (724
User profile
14.84 @ 149
Azt hallottam azok szeretnek deformálódni. 
Re: carlosracing (722)
 ESI
reply history 2007.12.09. 19:37:16 (721
User profile
14.84 @ 149
Köcce! Felnik megvannak
Vhogy 4x100 asítani kéne õket
Bár talán egyszerûbb az E30at 5x120asítani  
Re: carlosracing (719)
 ESI
reply history 2007.12.09. 07:52:04 (716
User profile
14.84 @ 149
Oké. Remélhetõleg idén nincs több autócsere

Ez az átírás-eredtvizsga kombó kész anyagi csõd  
Re: Falco (714)
 ESI
reply history 2007.12.08. 19:33:10 (713
User profile
14.84 @ 149
Hoppá! Ez má konzisztencia!!! Grat! 
Re: Falco (699)
 ESI
reply history 2007.12.08. 19:30:30 (711
User profile
14.84 @ 149
Csaó!

Nehéz és drága. Így meg belefér egy generál. Talán lesz olyan erõs és könnyebb lesz. Nomeg élményben állítólag ez jobb.
Verseny? Bazi messze vagyok még attól. Tulképp mindent újra kell építeni: moci, fék, futómû. Ami frankó (kasztni) azt meg szét kell barmolni  
Re: Roberto (697)
 ESI
reply history 2007.12.06. 20:58:03 (694
User profile
14.84 @ 149
Itt van már. Az akksija hervadt. 
Re: Attila1987 (692)
 ESI
reply history 2007.12.06. 20:41:22 (691
User profile
14.84 @ 149
Uaz a blokk. 20IS 2.0, M3 2.3  vagy 2.5

Érdekes még, hogy a többi IS-nek aztán semmi köze az S14-es blokkhoz.

Nincs több képem egyenlõre, ezt is loptam  
Re: hori (689)
 ESI
reply history 2007.12.06. 20:36:29 (690
User profile
14.84 @ 149
Ja és minden E30M3 homológ tudtommal. A spec kiadások is:

evo2 2.3 220Le ~505db
evo3 2.5 238Le ~600db

Ezekbe még van egy rakat különleges alkatrész, könnyebb kardán, könnyebb hátsó üveg, más veztengelyek, foklókerekek, lendkerék meg számtalan apróság.

ja és belülrõl full E30 mindkettõ, kivéve talán az opcionális M huzatot.

Mindent egybevéve, én úgy gondolom, hogy az M3 a kis súlya és a jó motorja miatt lett olyan sikeres. Ezekkel pedig nem lesz gond remélhetõleg  
Re: ESI (688)
 ESI
reply history 2007.12.06. 19:51:35 (688
User profile
14.84 @ 149
Jobb lesz

Kívülrõl sokminden más: szélesített kerékjáratok (hátul 10 collig), mûanyag kiegészítõ, hogy laposabb legyen a hátsó szélvédõ, mûa csomifedél szárnnyal. Más lökösök, más index, ködlámpa/fékhûtõkürtõ () stb. Ami stimmel az a gépháztetõ és a 2 ajtós ajtaja.
Emiatt drága, exluzív könnyíteni. Az enyém ráadásul egyben is volt, nem lett volna szívem nekiesni akárhogy álló elemekkel.

Sok apróság más az M3-mon de alapjában az is egy E30. Futómûre pl 90%ban uaz, a féke nagyobb (280 vs 260), de ha cseréled oly mind1. Ilyen kis hülyeségek vannak, hogy az M3ban excentrikus az egyik szilent, de ezt simán be tudod tenni az E30ba is. E30 kormmû 4et fordul, M3 3.6-ot, de a mindkettõbe jó E46 meg ~3-at. Stabilizátorok vastagabbak az M3-ban, de a H&R annál is vastagabb és mindkettõbe jó szintén.

Szóval ha piszkálod, uazokat kell megvenned majdnem és miért egy drágább alapba pakoljam, ami így sérülésmentesen ér sokat, de ha hibázok vele vhol akkor drasztikusan csökken az értéke?

Ezért a miért  
Re: ave (677)
 ESI
reply history 2007.12.06. 12:55:50 (676
User profile
14.84 @ 149

5 év után megengedtem ezt a luxust magamnak  
Re: hungryta.com (675)
 ESI
reply history 2007.12.06. 11:18:23 (671
User profile
14.84 @ 149
Az jópofa. Meglátjuk. 
Re: Zolti (670)
 ESI
reply history 2007.12.06. 11:02:23 (668
User profile
14.84 @ 149
Megkedvel_t_em... 
Re: ESI (667)
 ESI
reply history 2007.12.06. 11:01:34 (667
User profile
14.84 @ 149
Kszm. Nem jobbak és nehezebbek. Az itthoni legjobb M20 200 ló fölött muzsikált vmivel.
Ehhez viszont kapható minden, hogy jóval több legyen annál.

Max egy E36 M3 motor lenne elõrelépés, de olyat gyárilag nem szereltek ebbe a kasztniba, és súlyelosztásilag sem jön ki olyan jól a 6hengerrel az autó, mint ezzel a 4-el.
M10 turbó lett volna még alternatíva, de vhogy nem akarom.

Megkedvelem ezt a blokkot na  
Re: Zolti (666)
 ESI
reply history 2007.12.06. 10:13:57 (665
User profile
14.84 @ 149
Szép és gyors javulás, gratula. 
Re: civiccoupe (661)
 ESI
reply history 2007.12.06. 01:35:36 (658
User profile
14.84 @ 149
Igen. köszi  
Re: ave (657)
 ESI
reply history 2007.12.06. 01:19:59 (656
User profile
14.84 @ 149
Full széria. 87-es fõtengelyem van hozzá meg egy db 276os Shrick-em. Ja meg van itt egy MAF kit.

Egy 9ezret sikító 2.5-nek örülnék, de nemtom elég-e rá keret.

Igazából elég tanácstalan vagyok, hogy mit hol. Ez ügyben majd kérdezõsködnék is.
Egy darabig azt hittem elég lesz 2.0-ként, de már most látom, hogy nem. Viszont akkor ez komplett rebuild + hengerfejet meg kell nyitni, mert gyárilag is nagyobb volt az erõsebbeken. 284/276 bevált kombó, de a 292/284 is.

Utcára még éppenhogy használható track-car lenne a cél. 
Re: Falco (655)
 ESI
reply history 2007.12.06. 01:03:08 (654
User profile
14.84 @ 149
M3 elment ennek a helyére. Nagyon jó helyre került, ponyva alá, garázs mélyére.

Ezt meg egy daily drivert beleszámítottam és talán elegendõ projektpénzt is kaptam, hogy gyorsabb autóm legyen. 
Re: Falco (651)
 ESI
reply history 2007.12.06. 00:50:39 (650
User profile
14.84 @ 149
Fordítva
 
Re: ESI (649)
 ESI
reply history 2007.12.06. 00:50:04 (649
User profile
14.84 @ 149
Könnyebb és erõsebb kell legyen, mint az M3 volt.

/ Félelmetesen forgós. 72/93 a furat löket / 
Re: Falco (647)
 ESI
reply history 2007.12.06. 00:48:32 (648
User profile
14.84 @ 149
Remélem a következõre már tényleg el tudok menni...

De 11-re már otthon volt Sanya? Nem volt mirõl dumcsizni? Vagy nem volt hol? 
Re: ESI (646)
 ESI
reply 2007.12.06. 00:46:19 (646
User profile
14.84 @ 149
Most kerültem haza

Viszont kicsi lett a garázs

 
 ESI
reply 2007.12.05. 18:55:34 (621
User profile
14.84 @ 149
Valszeg nagyon sokat fogok késni
Ha éjfélig oda tudok, akkor odamegyek. Gokarttal ne várjatok rám. 
 ESI
reply history 2007.11.30. 20:25:34 (613
User profile
14.84 @ 149
Remek. Hoz vki oldalbordaszerûséget? Ha igen, akkor talán én is  
Re: Falco (612)
 ESI
reply history 2007.11.30. 14:07:28 (610
User profile
14.84 @ 149
Sztem csak menjünk oda. Max beszélgetünk egyet.

Azért fura hogy nincs bérlet.

68-70? Kanyarban lehet ideális, de egyenesben sztem (kivételesn) minél kisebb annál jobb. 
Re: Falco (609)
 ESI
reply history 2007.11.30. 10:00:30 (607
User profile
14.84 @ 149
95 Hû!

Én 2-3 db 10-es bérletre gondoltam, vagy olyan nincs?

Ryta!

Rakjál ki hashajtós sütit. Akkor nem kell csizma. 
Re: sasfióka (605)
 ESI
reply history 2007.11.30. 01:03:59 (601
User profile
14.84 @ 149
Nem. csak irányelv. De nem rossz ötlet ha le lehet foglalni. 
Re: ave (600)
 ESI
reply 2007.11.29. 23:44:07 (599
User profile
14.84 @ 149
Update:

Dec 5. szerda, 21:00-ás kezdettel:

1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. Falco  
6. Zolti
7. a hetedik Viktor  
8. utas a halál
9. Bkori (18ig dógozok)
10. Leon (ha már van bowlingpálya is  )   
 ESI
reply history 2007.11.29. 23:38:30 (598
User profile
14.84 @ 149
Elvetettem. Szarul néznék ki 55 kilósan és macerásnak is tûnik  
Re: civiccoupe (593)
 ESI
reply history 2007.11.29. 21:07:11 (592
User profile
14.84 @ 149
Najó. Épp azon gondolkodom hogy tudnék lefogyni 40 kilót jövõ hét szerdáig  
Re: civiccoupe (591)

Total 280 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!