timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 19 entries
Previous  1  

This is a filtered view
show all posts
 ave
reply 2007.10.19. 10:34:52 (628
User profile
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ok, most nezem, hogy vegulis rossz tomeg adatot irtam be, soforrel egyutt a verda 880 kg, ami jo 15 loero pluszt jelent fotengelyre saccolva, szoval inkabb 155-160 loero.

Tehat a tomeget atirtam, az eddigi kommentekben a 790 kg-mal szamolt meresre kommentalt mindenki. 
 ave
reply history 2007.10.19. 10:25:50 (627
User profile
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jol csinalod, en is abbol szoktam kiindulni, kiveve, ha nagyon rovid fokozatok vannak, es/vagy nagyon eros a verda.

Valoban, gordulesi ellenallas es a CdA  csak saccoltak. 
Re: tschokker (626)
reply history 2007.10.19. 10:13:13 (626
User profile
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egyébként a te méréseredményeidet minden esetben kb 100 km/h környéki adaton szoktam értelmezni, mivel itt a légellenállás és a gördülési ellenállás  még közel azonos a különbözõ cw értékû kasznik és különbözõ gördülési ellenállású gumik esetén. A mérõpados tapasztalataink alapján is nagyobb tempónál a kifutásos veszteségmérések eredménye a gumik különbözõsége miatt jóval nagyobb szórást mutat, persze ez a méréseredménybe kompenzálva van.  
Re: ave (625)
 ave
reply history 2007.10.19. 09:38:57 (625
User profile
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
145 korulre tennem 
Re: szabyk RST (620)
 ave
reply history 2007.10.19. 09:38:11 (624
User profile
12.88 @ 175
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Soforrel egyutt, of coz.
Persze "valos" van irva, de csak azert, mert nem talaltam jobb szot ra.    Ez pl. egy saccolas most, de a felirat csak arra utal, hogy ha atirja az ember, akkor mar nem lesz "valos". 
Re: Bobo54 (621)
reply history 2007.10.19. 09:23:02 (623
User profile
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
szerintem kb 140-145 
Re: szabyk RST (620)
reply 2007.10.19. 08:52:10 (622
User profile
15.97 @ 150
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szerintem "felszállótömeg" - csak így van értelme. 
reply 2007.10.19. 07:56:24 (621
User profile
14.94 @ 148
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave,

A valós tömeg az versenyzõvel, vagy nélküle értendõ? 
reply 2007.10.19. 05:54:12 (620
User profile
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ave,

erre mit mondunk hány le? 

Total 19 entries
Previous  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!