timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.02. 01:57:51 (1647
User profile
16.10 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különbözõ beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze elsõ sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétõl és csillagok együttállásától függõen elég sokfélét csináltak belõlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belõle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebbõl is voltak húzott verziók)

Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok. Smile  
Re: (1641)
reply 2008.11.01. 20:12:55 (1642
User profile
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
1991-es kiadás!Gondolkoztam már rajta én is a DE verzión,de azonban ez is tudja azt mint egy alap DE. Ha motort kell cserélnem akkor veszek inkább az ebay-n SR20Ve motort elektronikával.Mûködik a dolog,mert már van egy srác aki ezt végig járta és beépítette  primerába,csak épp nem jár gyorsulásokra! Nem hiszem, hogy innen már  többet is kiakarnék hozni a kocsiból.Max 2-3 tized még benne van,mert a katalizátor is benne van még,könnyített lendítõkerék is a polcon!Az üzemanyag nyomásom is csak 2.3Bár,(2.9Bár-nak kellene lennie)De mindennapos használatban van és 260000km-nél járok!Most is 8.8-at evett!Egyszóvalsajnálommégszétfaragni! Wink
A DE verzióra nem kell sok variálás,hengerfej,tengelyek,kábelköteg,ECU. légtömegmérõ,Minden megvolt hozzá,de inkább eladogattam az alkatrészeket. Wink Különben attól jobban járok ha teszek rá írható gyújtáselektronikát és rászerelem az ikerkarbikat,mert már az is volt rajta,az elektronika nélkül még 2 éve!Csak az volt még akkor a gond, hogy alap gyújtásgörbét kapott,nem volt elektronikám,hozzá.Magam készítettem akkor hozzá szívócsonkot is!
Itt megnézheted! http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52583
 
Re: (1641)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.11.01. 19:40:20 (1641
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál... Smile
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyû dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés! Wink  
Re: (1637)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!