timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.01.04. 18:23:46 (47
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tûnik elsõ ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig. 
Re: (43)
reply 2007.01.04. 15:37:59 (44
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: (43)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2007.01.04. 15:31:38 (43
User profile
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az nem leesés.   Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak.   Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.

Nem nagyon tudom jobban korulirni. 
Re: (39)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!