timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.11.03. 17:25:59 (667
User profile
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tudnál nekem ezekrõl a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvõk nagyon primitivek  volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is elõszeretettel használják õket! 
Re: (666)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.11.01. 09:34:25 (666
User profile
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvõ karbikra mindig van vevõ tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerûbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérõ esetén csak gumicsõ és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsõhossz is hangolható egyszerûen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belõlem éppen.  
Re: (665)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!