Accessed through the forums, this topic is read only! To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there. However, you can reply to any previous comments even from here!
Nekem volt szerencsém látni és nem utolsósorban hallani a gépet a mérés alkalmával.
Nem tudok más mondani, egy élmény volt. GP2-ben simán megállná a helyét
Kíváncsi leszek, hogy tavaszra mennyit izmosodik. Szerintem van benne potenciál.
Induljunk ki abbol, hogy a TF dragok 300 meterig csuszos kuplunggal mennek, es ok a leggyorsabbak.
Szoval ha a minimalis a csuszas, es kontrollalhato (a TF-ekben az) akkor az hasznos.
De azert eleg sok hatranya van, pl. gyakori kuplung csere.
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futómûvileg nem is volt olyan szar!
Errõl az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyû is!
igen,a kuplung az csuszot sajnos,meg ez a kaszni egy síralom volt futomü ügyileg,de már ez a motor a piros kaszniban(van) lesz látható a jövö szezontol,kicsit erösebben...
Szépen egyenletesen tartja a teljesítményt,és jó az eredményed is, grat.!
Te észrevetted azt, hogy csuszna a kuplung?Nekem is hasonló a G vonalam,de tudtam is hogy nehezebben tapad meg a kuplungom!Azonban jobb igy az eredményünk?A gyorsulásunk?
Ave?Elõnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni,Persze, nem arra a drasztikus csuszásra gondolok!
4 helyen volt elrepedve a csonkom:-) gyári csonkkal érdekes módon szépen muzsikál és nem max 1 bar hanem 1,5 bar-os nyomással mükszik mostmár,alul is szépen húz és tetszik nagyon..
Tavasszal kap egy jó kuplungot és Ave-val akkor leméretem most semmi értelme,mert 2-be végig csúszik amig nyomom neki:-) Amit ki lehet hozni belöle azt kihoztuk sztem( köszi Csongi)..nem merek semmit tippelni mert múltkor is ráfáztam:-) de lényegesebben jobban muzsikál...majd meglátjuk ez mire elég..
Akkor a profilozás az kb. egy árban van. Nekem 112,5-re jön ki tengelyenként, nettóban meg 90-re, de velem kifizetteték az ÁFÁ-t. Igaz, bütyökböl csak 3-szor annyi, nem négyszer, mint tengelyböl.
Uhhh, az nem occsó!
Nekem 1 tengelyem lett profilozva, a Pipernél csinálták, brutto 100 GBP volt az az 1db.
(4 henger kipuff tengely, azaz öszvissz 8 bütyök)
Alfát nem olcsó hergelni. :S Most itt a linkelt oldalon, ha jól emlékszem 1773 + ÁFA az ára a V6 garnitúrának. De az angoloknál, ahol az én tengelyeim is készültek, 1100 font + ÁFA a szett. Nekem csak a profilozás került 450-be ÁFÁStul, plusz az oda-vissza küldés.
Vitya, Voszi, Lizard21, Ricsimae, Zsolti!
Köszi a gratot!
Próbálok szép lassan fejleszteni, sajnos ez a konfig, ami meg lett mérve, még a 14.3-as, azóta sokat fejlõdõtt az autó! A célom kapujában vok, úgy érzem. 13.xx gyári tengellyel!
Egyáltalán nem érzem a nagytengely hiányát, majd akkor fogom értékelni, ha benne lesz!