timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 4 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2008.11.19. 16:58:29 (1808
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Bár már tegnap megbeszéltük, de itt is egy grat. Smile  
reply history 2008.11.10. 12:43:07 (1768
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A hengerfej és a fúrás Whistler munka, az összerakás Pintér Lackó. 
Re: Ollah (1751)
reply history 2008.11.07. 12:59:56 (1738
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Fastcar kolléga mindent tud. Smile

Gyak. a blokk maradt eredeti, bár még az sem, mert fel lett fúrva 84mm-re. A tengelyek mellett kapott nagy szelepeket erõsebb szeleprugókkal, kovácsolt 11-es kompresszióviszonyú dugókat, könnyebb fõtengelyt, nagyobb injektorokat. Ami még nem tökéletes az a chip. A növelt kompresszióviszony miatt rengeteget szívtunk/szívunk vele, ennél a mérésnél is túlmelegedett a motor még az odafele úton a pesti dugóban és ilyenkor hajlamos valahol valami átállni vésztáblára a vezérlésben és visszavesz a computer a teljesítménybõl. Kaposújlakon viszont gyönyörûen ment, csak egy 3.2 GTA tudott elverni, ott pl. egymás után kétszer is 149 lovat mértünk keréken. Valszeg ezt a dolgot a verseny computer oldja majd meg véglegesen. 
Re: cacho (1684)
reply history 2008.11.04. 16:36:38 (1671
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gyors fejszámolás volt, nem volt lemérve. 1245 a verda + 87 vagyok én. Majdnem tele volt benyával az még kb. 50 kiló, + ül benne némi zene az átlagnál több hangszóróval, erõsítõvel. Így jött ki az 1400.

De igazából az idõ az izgalmas, nem a keréken mért teljesítmény. (Egy másik - kevésbé profi - eszközzel pl. konzekvensen 149LE-t mértünk keréken. Smile
Re: cacho (1574)

Total 4 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!