timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 8 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.06.14. 08:10:42 (381
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Elõlrõl megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sõt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??  
Re: Rafi (373)
reply history 2007.06.12. 12:26:12 (338
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Csatlakozom én is a drakulációkhoz

Ha csak RWD autókra szûkítem a listát itt a timeslip-en, és nem vesszük figyelembe azt az 1-2 drag-ot, akkor 1/8-on és 1/4-en is......  
Re: SRobi (336)
reply history 2007.05.10. 10:27:20 (230
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem arra gondoltam, hogy ha "rátekersz" akkor megszünteted a lag-et...
Hanem ilyen WG nyitvamaradást okozhat az, hogy ha nem egy db szabályzás van csak a rendszerben. Pl. ha az elektromos szabáyzás mellé kerül egy mechanikus szabályzó ami nincs megspékelve egy elkerülõ ággal vagy egy plusz bleed résszel, akkor elõ szokott fordulni, hogy bent marad a levegõ a BC és a WG között, mert nincs ami elengedje a felesleget. Így nyitva marad vmennyire a WG.
Nem tudom érthetõen írtam-e le, vagy hogy egyátalán lehet itt ilyesmirõl szó  
Re: Gubo77 (229)
reply 2007.05.10. 08:33:21 (228
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hogy van a boost vezérelve? Mivel? 
reply history 2007.04.24. 08:24:22 (176
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Drakulálok! közel 500 ló keréken az már a nagyon fincsi kategória  
Re: SRobi (165)
reply 2007.01.10. 09:02:25 (55
Mazda RX-7 turbo (2nd gen)    10.26 @ 118    (2004.04.28.)
0 rollout
1/8 ET:   10.26 @ 118
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   8.08
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hahh, bízom benne hogy idén kerül emellé az "ûridõ" mellé egy valamivel jobb is  Széles vigyor   Széles vigyor   Széles vigyor  
reply history 2007.01.04. 10:51:33 (36
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Teljesítmény mérésére pad való  Kacsint
G-mérõnél bõven elég akár 3.-ban alulról redline-ig pörgetni. 
Re: Atommanó (35)
reply history 2007.01.04. 08:58:07 (34
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha G-mérõvel kifejezetten a HP-ra vagy kiváncsi, nem kell rajtolni meg egyebek. 4-ben szépen nagyon alacsony fordulatról eltolod neki, hadd pörögjön föl, így nem szól bele ez sem.

Most persze csak belekotyogok, visszaolvasás nélkül  Mosolyog  
Re: Atommanó (33)

Total 8 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!