timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.04.09. 19:06:03 (715
User profile
13.40 @ 166
köszi!! Wink
kb így is terveztem, ezt a sebességet. csak nem tudtam hogy mik a szabályok, eddig nem foglalkoztam ilyenekkel, de muszáj kicsit komolyodni. Cool
a többit én is így terveztem... 
Re: (710)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.04.09. 10:46:10 (710
User profile
12.73 @ 178
Nem nyert. Smile

Azon gépjármû amely önerejébõl nem képes sík úton 60km/h -val hajtani, nem veheti igénybe az autópályát! Vagy valami ilyesmi. Big grin Ezért nem vontathatsz pl. autópályán mert a vontatási csúcssebesség pedig csak 40km/h lehet. Mondjuk én emelném a pálya minimumot, csak akkor a tgk forgalom nem tudná követni. A belsõben azért elõírnék egy 110-120-at.

De megkérdem a kollégámat, mert õ most járt B kategória miatt vizsgázni, (A-ja van már pár éve) bár mivel harmadszorra sikerült csak neki, (borítékos sorsjeggyel) nem biztos hogy hiteles amit mond. Big grin Na a válaszai kétségbeejtõek voltak, mert õ 80-al is vontatna és 70-es minimumot mondott, de miután kikereste a kresz szabályokat, maradt a 40 a vontatásra és 60 az autópálya minimumra.

Hori!

Nem feltétlen jó szempont minimális sebességgel bejáratni egy motort, mert ott erõlködni fog. A lényeg, hogy kerülni kell a nagy gázzal történõ gyorsításokat, a túl magas fordulatszámot és az alacsony fordulati magas fokozatban történõ terhelést (pl. emelkedõ 100 alatt ötödikben.) Lehet akár 4000/min is a fordualatszám, esetleg több is, csak ne járjon intenzív gyorsítással. "Fel lehet engedni oda." Nyugodtan haladj 80-100 km/h-ás sebességgel.

Smile


 
Re: (709)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!