timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Off topic



 

Total 50 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.12.03. 11:15:14 (1436
User profile
11.64 @ 221
hát  akkor mennyiért nem sajnos? Smile  
Re: hori (1435)
reply 2011.01.11. 08:34:34 (1262
User profile
11.64 @ 221
reply 2011.01.07. 18:55:36 (1260
User profile
11.64 @ 221
reply 2010.12.21. 19:16:03 (1259
User profile
11.64 @ 221
reply history 2010.12.19. 13:03:54 (1253
User profile
11.64 @ 221
Re: radics1 (1252)
reply history 2010.12.19. 11:20:04 (1251
User profile
11.64 @ 221
Re: ave (1250)
reply history 2010.12.07. 08:07:25 (1243
User profile
11.64 @ 221
A homokfúvás után esztergán felsimítom a gyûrûfészket vízpapírral.
Ezek után beillesztem az új gyûrût. A gyûrûhézag határoz, de nálad teljesen gyári volt. Se sérülés, se ovalitás, se zárvány, nem volt a fészek tömítõ sávjában. Bevezetõjében igen, de az nem határoz, mert nem ott fut.
Nem tudom mit nézhettem be, de nyilván így lehet, ha most pedig tünet mentes.
Gyula turbó ad garanciát ilyesmi összeállításra?
 
Re: Robi-ka (1237)
reply history 2010.12.06. 21:12:37 (1235
User profile
11.64 @ 221
Ránézésre, a középrész cserés.
hmm.
El kell fogadjam, ha most meg jó. Szerettem volna érteni, hogy pontosan miért, mi volt a konkrét ok.
Sajnálom. Sullen  
Re: Robi-ka (1212)
reply 2010.12.06. 09:14:28 (1209
User profile
11.64 @ 221
Azt mondja  180km/h-t karcintott evvel a fanyelû lélekvesztõvel.
EEK! Cartman
Click to see full size!Click to see full size! 
reply history 2010.12.06. 09:07:15 (1208
User profile
11.64 @ 221
jaja, és a   házi barkács jethajtómûves szánkó? Big grin

Mi volt a baja végül, mert még ott tartok, hogy csak füstölt. Sad
Re: Robi-ka (1207)
reply 2010.12.05. 20:00:14 (1206
User profile
11.64 @ 221
reply 2010.10.07. 19:51:18 (1022
User profile
11.64 @ 221
Annyira tetszik, hogy nektek is hallanotok kell.
http://www.youtube.com/watch?v=vKb572Yo2aM&NR=1&feature=fvwp 
reply 2010.05.22. 10:18:23 (761
User profile
11.64 @ 221
Szakosztályunk tagjai a "kis" kategóriát nyerték a soltvadkertiek a Bács throphyn.
http://www.youtube.com/watch?v=wu5tZREDAvw&feature=player_embedded#! 
reply 2010.04.27. 08:32:14 (730
User profile
11.64 @ 221
reply 2010.03.19. 10:14:07 (704
User profile
11.64 @ 221
reply 2010.03.18. 08:42:11 (703
User profile
11.64 @ 221
Milyen jól meg van csinálva, az ifa a legjobb:
http://www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0&feature=player_embedded 
reply 2010.02.23. 09:35:12 (688
User profile
11.64 @ 221
Lacházán van erotikus mûsor is? Nem is tudtam... Big grin
Click to see full size! 
reply 2010.02.14. 11:40:04 (678
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size! 
reply history 2010.02.08. 13:13:06 (671
User profile
11.64 @ 221
a poweren Ákos bedobta Sport Gézát.
Még eddig nem láttam,  de letaglózott 9 részben:
http://www.youtube.com/watch?v=NcNlsnVT-Cc&feature=related
 
Re: Turboá (670)
reply history 2010.02.08. 13:10:08 (670
User profile
11.64 @ 221
Nekem tetszik.
Bocs ha félre érthetõ voltam.
Smile  
Re: Bandi (669)
reply 2010.02.07. 15:51:01 (668
User profile
11.64 @ 221
reply 2010.02.03. 11:29:35 (661
User profile
11.64 @ 221
Most kaptam egy kedves ismerõsömtõl az eredeti címmel ezt a filmet, amit gyermek koromban láttam, és kerestem már régóta.
Adták ezt az m1-en is szinkronnal, "Nõ a volánnál" címmel.
Tök jó , hogy meglett , örülök, és ezért megosztom veletek is, habár jó lehet, csak én vesztettem szem elõl.
Részlet:
http://www.youtube.com/watch?v=oXYnoczyow0 
reply history 2010.01.28. 10:17:03 (650
User profile
11.64 @ 221
E30, szeretem. Big grin  
Re: NISSAN (639)
reply 2010.01.09. 11:28:05 (630
User profile
11.64 @ 221
paraszt:
Click to see full size!
Click to see full size! 
reply 2010.01.05. 14:34:48 (596
User profile
11.64 @ 221
vissza a mederbe:
pont a húgyos jóska" megy a humorcsatornán:
http://www.mellesleg.fm/ 
reply history 2010.01.05. 14:32:49 (595
User profile
11.64 @ 221
Igen,örülök ha így látod.
Egy kisebb összefogás eredménye,mely személyes tapasztalatok alapján íródott,spontán, "társadalmi, munkában.
De az is igaz, hogy azért is hoztuk létre a GYIK-ot, hogy ne zaklassanak ugyan azokkal a kérdésekkel napi rendszerességgel bennünket.

Ollah
30 850 95 61
 
Re: NISSAN (594)
reply 2010.01.05. 11:09:32 (588
User profile
11.64 @ 221
"hidegben kotyorászó"- hideg indítási- bemelegedési fázis-ban billegõ, ebbõl a billegésbõl késõbb egyre nagyobb kopás, végül melegen is kotyogás.

Ez elfúrásból" is adódhat, de olyan is elõ fordult már, hogy rendel a paraszt egy gyári használt alap furathoz, és csak 2-3 századdal kisebbet küld, amihez már hónolni kellene pl álltalában még 5századot.Ez elmarad, melegen meghúzza a támasztó felületet, sok esetben nem is a szoknyát, hanem a gyûrûk feletti fejmagasság szakaszát, mert alul kúpolt a dugattyú, és-vagy egyszerûen szûk maradt a furat. De nem szorul meg csak kihordódik egy sávban a dugattyú anyaga, majd viszonylag rövid idõ elteltével elkezd fokozatosan kotyorogni.
Szinte minden reggel , elsõ indításkor egyre jobban lehet hallani. Na ezek nem érik meg a 2000km-et sem.
Szerintem egy jó dugattyút úgy lehet csinálni, mind házilag, mind manufakturálisan (kis-közepes  külföldi cégekre gondolok), hogy a szoknyát nem illesztjük 3-4századnál nagyobbra, de jóval jobban kúposítunk a nagyobb hõterhelés miatt. A szoknya nem tágul akkorát, mint a koponya.
Nagyon sok " túlillesztésel találkozunk külföldi fórumokon is, nem egyedi az eseted.
úgyhogy csak  fenntartással.....

esetleg egy rovat ilyesmikrõl a powerrõl több szakmai mellett speer bácsi írása a dugattyúkról :

http://www.bmwpower.hu/forum/viewforum.php?f=11
 
reply 2010.01.05. 10:48:34 (587
User profile
11.64 @ 221
hi!

elsõ ránézésre ez 735i e23 légmennyiség mérõ bosch cikkszám.
Régebben csináltam olyat viszonylag rendszeresen, hogy egy nagyobb házba átpakoltam a kisebb potméterét komplett. A bosch-nál passzolnak a különbözõ házméretek ellenére is a jeladó lapok rögzítési pontjainak a távolsága.

dugattyú.
Hát nem lesz közkedvelt amit most mondok.
De ez az igaz.
Nem használunk kovácsolt dugattyúkat. Egyszerûen a gyárit alakítjuk át.
Legalább is eddig így volt. Volt egy idõszak amikor azt gondoltuk, hogy nincs tovább szükséges egy ilyen szett, mert rendszeres problémáink voltak a gyáriakkal.
Késõbb rájöttünk, hogy hibát követtünk el. Ezután már nem fordult elõ vele semmi gond.
A laza illesztést követelõ kovi szetteknél elõfordulnak a hidegben kotyorászó jelenségek, amik késõbb komoly kopásokhoz is vezethetnek. Itt nagyon fontos kiemelni, az illesztés fontosságát ,és a bemelegítés szakszerûségét. De ennek ellenére is elõfordulnak visszaköszönõ esetek. Azon kívül jártunk már úgy is ,hogy egy jó nevû szett átmérésekor pontatlanságot fedeztünk fel, súly, méret.

5-600le-ig egy 3000ccm-es 6 hengeres motorba szerintem nem szent írás egy kovi szett.

Mostanában építettünk be Je-t, és rendelés alatt van CP- de saját autókba gyária szívó dugattyúk vannak.
itt egy fotó Lezsi 560le-s kocsijából , revízióra kivett dugattyúkról kb 5-8 e km után:





Click to see full size! 
reply history 2010.01.04. 15:25:03 (583
User profile
11.64 @ 221
bmwracing@t-online.hu 
Re: Ollah (582)
reply history 2009.12.23. 18:05:17 (577
User profile
11.64 @ 221
Re: Turboá (576)
reply 2009.12.23. 17:51:32 (576
User profile
11.64 @ 221
reply 2009.12.04. 14:52:14 (524
User profile
11.64 @ 221
ez meg egy kis hazai több részben:
http://www.indavideo.hu/video/Piszman_Bela_Eletmuvesz_1resz 
reply 2009.12.04. 14:46:13 (523
User profile
11.64 @ 221
reply history 2009.11.27. 11:20:02 (502
User profile
11.64 @ 221
A tiéd azért jobb,mert az én fotóm nem saját. Smile

mûfüvön szereltek? atomzsír a parketta". 
Re: slowlow (501)
reply 2009.11.26. 14:14:55 (499
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size! 
reply 2009.11.13. 16:25:25 (434
User profile
11.64 @ 221
16?
 
reply history 2009.11.05. 16:09:26 (403
User profile
11.64 @ 221
jó. Smile  
Re: ave (398)
reply 2009.10.25. 11:23:57 (372
User profile
11.64 @ 221
reply history 2009.10.24. 19:51:15 (368
User profile
11.64 @ 221
igen, kár.

ozoli, ez borzalmas.

de akad még borzalmasabb remekmûgyûjtemény, íme:
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=16636 
Re: Rusher_Tompi (360)
reply 2009.10.24. 14:28:38 (358
User profile
11.64 @ 221
reply 2009.10.20. 19:05:32 (320
User profile
11.64 @ 221
reply 2009.10.18. 19:09:43 (267
User profile
11.64 @ 221
reply 2009.10.10. 13:48:30 (180
User profile
11.64 @ 221
minõségi szerelés olasz modellekhez:
alfában kimondottan otthon van
Click to see full size! 
reply 2009.10.10. 13:31:11 (179
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size! 
reply 2009.10.10. 13:26:56 (178
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size!Click to see full size! 
reply history 2009.10.10. 13:17:45 (177
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size! 
Re: turbo 530ti (170)
reply 2009.10.09. 19:01:28 (164
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size!Click to see full size! Big grin  
reply 2009.10.08. 18:47:14 (162
User profile
11.64 @ 221
Click to see full size! 

Total 50 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!