timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Off topic



 

Total 34 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.01.01. 11:52:58 (1457
User profile
16.32 @ 136
Ez nagyon nagy Smile
Mintha magamat látnám a civiccel Smile
 
Re: hori (1456)
reply history 2011.12.07. 21:09:15 (1439
User profile
16.32 @ 136
Egy régebbi hirdetést találtam igaz az tip-top állapotú gép 7500 dollár.
Azt nem mondtad múltkor hogy milyen állapotú, de gondold meg, ne pazarold el azt a verdát, ritkaság Wink Nyilván nem ér 7500dodót, de azért 100-nál biztosan többet. 
Re: hori (1437)
reply history 2011.11.12. 13:50:00 (1409
User profile
16.32 @ 136
A Berner tuti leszedi, de valószínûleg a sima is, ne sajnáld róla, hagyd egy picit hadd oldja aztán puha ronggyal vagy törlõpapírral eltávolíthatod. 
Re: dani1121 (1408)
reply history 2011.11.12. 13:48:50 (1408
User profile
16.32 @ 136
Jégoldó leszedi Wink  
Re: hori (1407)
reply history 2011.08.31. 15:07:43 (1354
User profile
16.32 @ 136
Smile  
Re: GMalma (1350)
reply 2011.08.16. 21:21:23 (1349
User profile
16.32 @ 136
http://www.youtube.com/watch?v=btViXvIDsi0&feature=player_embedded
Az elejére ezt a bevezetõt, aki kitalálta a filmes témákkal...nagy állat lehetett, Star Wars... terminator 2. Big grin  
reply 2011.04.05. 11:50:04 (1292
User profile
16.32 @ 136
Köszönöm a válaszokat. Van egy korábbi példányom, hasonló rádióból(azonos márka) azzal rendben van a frenkvencia. 
reply 2011.04.05. 10:41:12 (1289
User profile
16.32 @ 136
Segítséget szeretnék kérni, ebay-es amcsi csomag ügyben. Szemezek egy autórádióval amit nem találtam sehol csak amcsiban.
Típus: Boss Audio 638ua
Az érdekelne hogy mekkora értéktõl vámköteles egy csomag? mennyi lehet a szállítási költség kb. Usá-ból jönne a holmi, vagy ha esetleg valaki tud magyar márkaképviseletet, elérhetõséget hozzájuk az mégjobb lenne. 
reply history 2010.12.07. 20:07:52 (1244
User profile
16.32 @ 136
Én is szeretnék egy ilyet, mert jó lenne tudni , hogy ha külföldrõl behozok autót, akkor kb.mibe fog fájni. 
Re: Ákoska (1233)
reply history 2010.11.10. 13:30:50 (1180
User profile
16.32 @ 136
Na igen, azért nem is olyan rossz dolog az a két kerék Wink  
Re: GodRat (1178)
reply history 2010.11.10. 10:09:24 (1177
User profile
16.32 @ 136
Az más, nem kapcsoltam, ott azért van erõ bõven 100 paripa felett... 
Re: kircipeti (1172)
reply history 2010.11.09. 22:45:41 (1170
User profile
16.32 @ 136
Ez igen.. de hogy jött ki? Nyilván idõsebb vagy mint én, a kocsi tegyük fel hogy egyidõsek, kw-ban az ezres az kevesebb nem látom a logikát... 
Re: GodRat (1168)
reply history 2010.11.09. 11:53:55 (1164
User profile
16.32 @ 136
Detto.. 
Re: zsolap406 (1163)
reply history 2010.11.04. 10:07:53 (1158
User profile
16.32 @ 136
Lizard akar váltani , én maradok a mostaninál.
Köszönjük az infót. 
Re: Bkori (1155)
reply history 2010.11.03. 12:13:03 (1150
User profile
16.32 @ 136
Így ahogy Lizard mondja. 
Re: hori (1148)
reply history 2010.11.02. 18:14:33 (1137
User profile
16.32 @ 136
netrisk.hu 
Re: hori (1136)
reply history 2010.11.01. 14:56:05 (1130
User profile
16.32 @ 136
Szerencsére én annak idején segédmotorra szerzõdtem csak a MÁV-val, abban az évben bukott minden, talán 2008 lehetett. Simán sikkasztások miatt buktak meg, amúgy nem lett volna gond velük Big grin  
Re: radics1 (1128)
reply history 2010.11.01. 13:42:38 (1127
User profile
16.32 @ 136
Meg nem bukod el az eddig befizetett összeget, én hülyét is kapnék, ha ugyanúgy A0 lennék jövõre is, amikor nem is okoztam kárt. 
Re: dani1121 (1126)
reply history 2010.11.01. 13:40:48 (1126
User profile
16.32 @ 136
Arra gondol, hogyha becsõdöl a biztosító (legalja biztosító= ami rendszerint becsõdöl lásd, MÁV, meg idén is valamelyik), Nem érdemes ezeknél kötni, mert tényleg lehet bukni vele. Inkább 1-2ezer forinttal fizess többet de olyan biztosítód van akkor, ami nem lesz fizetésképtelen amikor szükség lenne rá hogy fizessen.
 
Re: Lizard21 (1124)
reply history 2010.11.01. 12:57:59 (1123
User profile
16.32 @ 136
Nem vagyok híve annak hogy a számlámról vonják le, jobb szeretem csekken befizetni, mondjuk végülsi tökmind1 lenne mert kapom az sms-t minden pénzmozgásról. Valahogy a csekket jobban szeretem, régi vágású gyerek vagyok Big grin  
Re: radics1 (1122)
reply history 2010.11.01. 12:49:29 (1121
User profile
16.32 @ 136
Jajjj,... E-kedvezmény...nem olvastam el rendesen... 
Re: dani1121 (1120)
reply history 2010.11.01. 12:41:24 (1120
User profile
16.32 @ 136
Nem vagyok képbe nagyon ezekrõl a biztosítós dolgokról, de az miért jó egy biztosítónak hogy 8820 a negyedév, és a listában felette ott van hogy újrakötés, és az meg olcsóbb majdnem egy ezressel megintcsak?
Az újrakötés után végülis marad minden ugyanaz? csak olcsóbb lesz a díjam? 
Re: NISSAN (1115)
reply history 2010.11.01. 11:49:32 (1114
User profile
16.32 @ 136
Nekem eddig az éves (kezdõként) 55920ft volt. 35280ft lett, (swift 1.3 50kw 1996/12)
37% megtakarítás, évi 20ezer forint, azért ez sem mindegy, no de sebaj elmegy benzinre, amennyit megyek (munkábajárós).
Mindenesetre végre valami pozitív dolog Smile  
Re: NISSAN (1109)
reply history 2010.10.05. 09:14:58 (1001
User profile
16.32 @ 136
Zsír Wink  
Re: zsolap406 (1000)
reply history 2010.10.04. 22:35:22 (999
User profile
16.32 @ 136
A mindenit, hát akkor ilyen embereknek osztom én az észt? amikor már ennyi díjat besöpörtetek? Smile
Én 2006 óta simsonozom, akkor széria volt 2007-ben lett széria 70-es aztán 2008-tól nicns megállás, a lépcsõket végigjártam. Azóta csak fejlõdik a motor, néha vissazfelé Smile
Volt membrános hengerem is, én hülye eladtam, a valaha volt legerõsebb hengerem volt.
8-9 lovas volt 20.17-et ment 95-tel 1/4-en. Aztán azóta másik henger van és lehet 12-13 lovas henger is, akkor is csak 20 tetejét tudta mindegyik, az meg már szánalmas.
Ha összeáll jövõre a géped akkor valamelyik versenyen összefuthatnánk meccselni egyet majd Wink  
Re: dumbi (997)
reply history 2010.10.04. 21:47:00 (996
User profile
16.32 @ 136
Az az igazság hogy amik tényleg rendben vannak azok 600ezer forintért mennek  sõt még nem ez a plafon. Ezek rendszerint 20 év körüliek mert 89-94 közöttieket árulnak. Visszatekert órával szétrohadva csak kikozmetikázva, ehhez van szemem mert fater karosszériás.
Szóval egy összegányolt 20 éves autóért szerintem sok több mint fél millió forint.
A mostani ugyanaz a kasztni mint egy gti, ugyaúgy háromajtós csak nem spoilerezett.
Nincs rohadás rajta, a fent említett összegnek kevesebb mint a feléért vettem 96-os évjárat 1.3 8v.
tehát alapvetõen jobban megérte ha a hétköznapi használatot nézem, van benne 155ezer km, én beleraktam kb 2ezret eddig, utóbbi egy hónapba 1000-et. Eljárok 90-100-as tempóval 5,2-5,5 literes fogyasztással városban akár 6,5-7 is lehet Big grin
Tehát közútra nekem elég ez. Viszont ha ezt hajszolnám (gondolkodok rajta hogy ebbe kéne gti motort rakni, ami még mindig olcsóbb lenne mint egy eleve gti-t venni) akkor mindig ott lenne a zabszem a seggemben.... hogy na mikor adja meg magát a kocsi a váltó vagy bármi más alkatrész, nem eshet ki a kocsi a hétköznapokból a munka miatt. Ha meg a versenygépben elszáll valami, akkor betolom a garázsba aztán amikor pénzem van meg kedvem akkor megcsinálom újra. Ami a legfontosabb hogy tudok dolgozni menni mert a gti szarik be nem az utcai melóbajárós.  
Re: radics1 (995)
reply history 2010.10.04. 21:32:47 (994
User profile
16.32 @ 136
Én sajnos soha nem voltam. Idén terveztem de nem tudtam szabadságot kivenni, egyszer megnézném, csak úgy.. a hangulat miatt is.
Aztán kocsira áttérve, mobile.de-n nézegettem swifteket. találtam egy szerintem elég korrodált mk2-es gti swiftet. 400euro. 142ezer km, alapnak jó lenne, kikönnyítve, egy nyitott rendszerrel, chippel, ha elérné a 110 lovat, akkor jó is lenne. 750-800 kiló üresen, azon még lehet könnyíteni is. Egész jó kis alap lenne. 
Re: radics1 (993)
reply history 2010.10.04. 21:26:34 (992
User profile
16.32 @ 136
Ez komoly?
Mi a fene ex simsonosok összejönnek a timeslipen? Big grin
Mostanra inkább hobbi lett már csak a motorozás, de valahogy amikor eladom vagy leteszem akkor elkezd hiányozni a 2t Smile melyik évben nyerted a helyezéseket? 
Re: radics1 (989)
reply history 2010.10.04. 21:17:24 (988
User profile
16.32 @ 136
Ok!

Most fos az msn-en , annyira lassú hogy bejelentkezni se tudok, de holnap visszaigazolok.
Aztán akkor tudunk dumálni Wink
 
Re: dumbi (987)
reply history 2010.10.04. 20:33:18 (986
User profile
16.32 @ 136
Örülök hogy nem csak engem érdekel ez a téma.
Gondoloma  simson.hu-t nem kell ecsetelnem, régebben amikor belekezdtem ebbe az egészbe, akkor még a régebbi szakik írkáltak a fórumon, tök érdekes volt a 70-80-as évek versenyeirõl olvasgatni, olyan emberektõl akik tényleg kint voltak a kupás versenyeken és valójában õk is versenyeztek.
Ha gondolod nézd meg a képtáramat.
kep.tar.hu/dani1121
itt láthatod a hengert belülrõl a rezót ami van hozzá, a motort is festés után, viszont agyári ütött vert kipufogó belerondít az összképbe Smile
Azóta fent vana rezó, és szó mi szó, alul is egész jó 2500-tól már lehet használni.
Most készülökfaragni a vezérlésen még picit. talán az a 13,6 ló nekem is kijön belõle.
Gyári tirisztoros gyújtás lesz 12000-ig bírnia kell. A megszakítóst meg polcra rakom, elmegy nyugdíjba Big grin Eddig 10800-at tudtam kicsikarni tõle, tehát a lóerõcsúcsot el sem érte a motor mert lekorlátozta a gyújtás. Babetta cdijével próbálkoztam de nem vált be nekem.
Péntekre talán megjön a CDI aztán nekilátok a faragásnak még tél elõtt, tesztelgetek is, lesz talán videó is. Nyugodtan akarom letenni a motort télre, hogy tavassazl már csak apróságok maradnak verseny elõtti utolsó hetekre.
Amúgy seráfütty hogy nincs autód, nekem is csak most lett idén július 1-én, pél évig güriztem mire összerakosgattam a pénzt, azért is fáj a szívem hogy gti swiftre nem építem ezt át, maradjon ez meg utcainak, aztán ha összejön akkor kinézek a "sógorokhoz" 400-500euróért valami szakadtabb példányt veszek. Most németeknél van egy 400euróért, csak hát messze van...és csak 142ezer km.

Amúgy motorra visszatérve:
s51 1984
70/4 felömlõ
p20 karburátor 80-as fuvival de szerintem kéri a nagyobbat.
MZA-s német 5 sebességes váltó 24/32-es végáttétellel.
ugye jön a cdi gyújtás
70-es fõtengely bele
Ha gondolod és van kedved msn-en folytathatjuk az eszmecserét Smile
vagy ha csak kérdésed van akkor is.
dani1121@freemail.hu ez a mailem is meg az msn-em is. 
Re: dumbi (984)
reply history 2010.10.04. 20:22:57 (985
User profile
16.32 @ 136
Akkor egymásra találtunk Vele Big grin  
Re: zsolap406 (983)
reply 2010.10.04. 19:37:37 (982
User profile
16.32 @ 136
Dumbi:

Szoci kategóriába építek egy simson-t jelenleg a gyári 3,7 le-höz képest 12 le körül járok, még tavaszig 14-re felfejlesztjük , minden adott hozzá, héten még jön egy cdi gyújtás hozzá,igazából ilyen bevásárlós kismotor ez, robogó helyett nekem, amivel kilehet menni versenyre, meg is nézik azért mert nem szokványos. A végsebessége ha kész lesz a gyári 60-65-höz képest 105 körül várható, arra pont elég hogy a széria közeli mz-ket megfogjam vele Smile
Igazából 22 éves vagyok szóval még megtehetem hogy "bohóckodok" kicsit. Gyorsaságira nem akarok ülni mert annyira nem tartom magam jó motorosnak, ez viszont egy 17-es idõre jó lesz (ugye ez nem kapirgál rajtnál mint az autók tehát ilyen sebesség mellé kb ez a reális idõ).
Végülis vagyunk páran akik kis ccm-es 2t-k tuningjában végzünk szárnypróbálgatásokat,egymással jókat tudunk meccselni,mégha külsõre unalmasnak is tûnik Smile
Szimuláció szerint 11000-es fordulaton adja a motor a 12 lovat szóval ez is méhecske kategória Smile
Viszont jó a szoci gépeket szorongatni relatíve kis költségvetéssel és 70ccm-el.
Energiát levezetni jó dolog, mellesleg két verseny között ha nem fejlesztek akkor nem is kell szitne költeni rá. Nagyon megbízható még kihegyezve is. Emellett meg tudom tervezgetni az autót is.Szó ami szó, lehetne ezt a motort húzni hogy 15-ös idõt is menne talán 14 tetejét is, 2x lóerõvel, csak arra annyit költenék már hogy még egy ilyen kaliberû swiftet vehetnék belõle mint amim van.
Egy swift gti-t akarok ausztriából behozni totál kikönnyíteni ez lenne a célom 2011-be ha sikerül, ha nem akkor 2012-ben már biztosan. Kint olcsók ezek az autók, alapból könnyûek, amit tovább tudok fokozni egy jó kipufogórendszerrel meg egy chippel ami a gti-sek körében elterjedt, esetleg hengerfej síkolással 110 lóig lehet húzni gyári cuccokkal, kell egy jó tapadós gumi és bele lehet szaladni vele 14 sec-be, kis kategóriába 1400ccm-ig ütõképes lehet. 
reply history 2009.10.06. 09:39:02 (23
User profile
16.32 @ 136
Nem mondtam h nagy vagyok Big grin
Mindeki annyi idõs amennyinek érzi magát Smile
Tudod vannak akik lélekben sose nõnek fel Big grin Big grin
 
Re: RT_ (21)
reply 2009.10.06. 09:14:36 (20
User profile
16.32 @ 136
Cool Smile
Ideje volt . végre.
Remélem az összes "híresség " hsz.-e ide fog jutni.
Vígre ekkis homokozó kisovisoknak is Big grin  

Total 34 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!