Szia!
A kategória versenykiírásonként változik.
Fertõszentmikin szeretek kocsikázni, jó a hangulat, sok ismerõsöm el szokott jönni velem.
Ha jól emléxem ott nincs kitétel a gumikra.
Tökölön és KKL-án, ha jól rémlik limit idõvel van a special kategória.
Egyébként meg szeretek minél nagyobb vasak ellen menni, hogy ne mondhassa senki, hogy könnyû nekem az egyedi építés miatt.
Tehát nekem mindegy a kategória. A gépátvételnél majd megmondják.
A gumis beruházást egyébként a Te behatásodra választottam.
Az áttételek módosulását csak hozzávetõlegesen tudtam számolni, mert nem tudom az új váltóm pontos áttételeit.
Az biztos, hogy a kis gumival nagyon rövidek voltak a fokozatok, így már talán érvényesülni fog a 450Nm-es (gyári) nyomaték.
A súlypont változása ellen sajnos nem tudok mit tenni, sõt így is túl van ültetve, emelnem kell rajta kb 30mm-t.
Lehet, hogy hülyén fog kinézni, de ez van.
Vagy majd egyedi futómûvet csinálok 2011-re…
A Barkason nézett volna ki igazán ütõsen...
A merev falat azért választottam, mert nem szeretnék úgy járni, mint Turboá, hogy kitör oldalra, igaz, hogy kicsit más a donor (E21), de akkor is BMW. A célvonal után gázelvételkor a "spéci" (IFA) féltengelyek miatt kicsit ráz a hátulja (a csuklók szögkiegyenlítési hibája miatt).
A kemény keverék mellett az szólt, hogy talán nem kopik olyan gyorsan.
Na majd meglátjuk!
Turboá! Sehol sem találtam meg a váltóm áttételeit, nem tudsz utána nézni?
$
A mérete: 32x14x15, merev oldalfal, D5-ös.
4 futamot ment vele egy Corvette.
Remélem elbírja a motorom (max egy kicsit túlfújom), a 24X12,5X15-el kettes fokozatban rajtoltam (0,5baros gumival), még harmadikban is elforgott.
Szóval bízok a gumiban, csak jókat hallottam róla.
Tényleg, véleményed szerint használhatok munkagéphez gyártott belsõt?
Fszmiki "Start: Szombat: 09.00h" ???
Aug. 29 az vasárnap!
Vagy csak elírás?
Üdv:$