timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 66 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.06.03. 11:15:41 (73079
Nagyon örültünk a tegnapi versenyen hogy nem bömbölt a zene õrült hangerõvel. Köszönjük. 
Re: orgyi (73076)
reply history 2010.05.04. 23:01:40 (62084
zsíír Smile  
Re: Crybaby (62051)
reply 2010.04.01. 01:23:51 (61176
Aki azt hiszi hogy akármennyi pénzbõl messzi földrõl vett szuper tuning gépekkel szórni lehet a rekord idõket az nagyon nagyot téved.  Ez már többször bebizonyosodott, kár is emlegetni. Inkább a hazai viszonylag kevés anyagi keretbõl de soksok munkával és feláldozással megszületett de mégis nemzetközi szintû rekorder gépeket és a pilótáik által befektetet rengeteg munkát kellene többre értékelni. Szerintem... 
reply history 2009.11.20. 22:00:48 (58192
A legnagyobb célvonalija 198 volt.  Amúgy meg tök mindegy. WHP-t lehet összehasonlítani csak. Vagy ha mindig ugyanott méred az autót akkor kijönnek a változások majd. De ez a pad elég pontos, ne találja ki senki hogy 100 LE-ket téved le vagy fel egyaránt.   
Re: Jugo (58187)
reply 2009.11.20. 18:50:58 (58127
Nincs valami eredmény lista az összes autó mérésérõl esetleg? Vagy nem publikus?  Ja és grat a V6-hoz, durva! 
reply history 2009.11.19. 22:12:35 (58064
Helyesen 507LE 700 Nm. 1JZ-GTE 2.5-ös stock moci, turbo, vems, 1,7 bar boost. 
Re: Crybaby (58060)
reply history 2009.11.19. 01:25:43 (58020
Adhoc jelleggel jött a dolog. 
Re: Crybaby (57993)
reply history 2009.08.20. 08:13:07 (51031
Ennek a mocinak a 6000-es fordulat is über-über nagy RPM.  
Re: Spoon (51027)
reply history 2009.05.26. 00:50:05 (44428
Mivel Ti élmenõk vagytok, ezért mindig címplapon lesztek. Mindenki a bajnokot szeretné legyõzni....ennyi...  
Re: civiccoupe (44396)
reply history 2009.05.02. 22:31:53 (43430
Ja, ok. Azaz hogy nem ok. A lehetõ legszerencsétlenebb dolog ez.         Csak csodálkoztam volna ha fordítva van. 
Re: Crybaby (43429)
reply history 2009.05.02. 21:50:06 (43426
Akkor most végülis a dugók szakadtak össze és attól ment szét, vagy a vízcsõ volt elõször és attól esett szét? 
Re: Crybaby (43422)
reply history 2009.05.01. 20:03:13 (43382
Évente 10-12 motorból bárki tud ilyen eredményt összehozni. Ezt Te nemtudod, már ne haragudj? De hol van itt a szaktudás? Csak mindössze évi 30-40 millát kell beleölni abba a 10-12 mociba és lám-lám máris bárki KOE bajnok lehet, avagy esetleg a világ legerõsebb fiestája. Totál egyértelmû hogy versenyenként 4-5 moci megy a kukába. Ez más versenyágakban is így van, semmi nem számít semmit , csak az hogy 1 km legyen egy motor, mindig az ilyen csapatok nyernek. Ezt mindenki tudja. Az összes többi beleölt energia meg csak úgy magától jön. Hát nem is értem miért kell ezen kiakadni......... 
Re: szabyk RST (43361)
reply history 2009.02.18. 23:12:27 (40428
OK. Rajta vagyok a témán. 
Re: oioio-1 (40425)
reply history 2009.02.18. 21:25:21 (40424
Fizikailag 100% a max.  A 95-97% általában már gyakorlatilag végig nyitott injektort jelent, mert ekkor már már nincs ideje bezárni az injektornak egy pillanatra sem, nem elég gyors hozzá. 100 felé pedig nem lehet menni, nem lehet egy 100 szeletes tortából 105 szeletet megenni. Ezt csak az ECU-k szokták kiirni logolni. Az üzemanyagmennyiség kiszámításának módja miatt lehetségesek ilyen értékek az adatokban. De gyakorlatilag 100%-ot jelent ez is, az injektort végig nyitva tartja ekkor az ECU.   
Re: oioio-1 (40421)
reply history 2009.02.09. 21:20:10 (39627
Ha ilyesmi dash-t akar venni valaki akkor az AIM-et ajánlom. Ismerek sok típust a gyakorlatban is. Ár/érték arányban egyértelmûen az AIM a nyerõ. 
Re: carlosracing (39625)
reply history 2008.11.15. 19:57:59 (35614
Na és mi baj a progival?       Amúgy amikor még jobban ment a gép akkor jóval nagyobb turbó volt rajta, az jobban illett hozzá. A mostani csak bébi-turbó. 
Re: Demó (35577)
reply history 2008.08.21. 01:39:14 (27398
Meg egyszer, volt egy haverom akinek  a barátja olvasta hogy valamai túrós technikával lehet gyors kocsit építeni. Na, nekem se kellett több, égen földön minden túrót felvásároltam....         Komolyra fordítva szót, szerintem ez nem tartozik ide, ha valaki fikázi akar akkor hívjon fel és tegye meg, ugyanezen a számon irigykedni is lehetet, : 06 70 250 3364 . De ha nem így van akkor végre örüljünk hogy van idehaza egy gyors BMW, és nem csak  a szöveg megy, és ebben tök mindegy hogy ki rakta rá az utlosó LE-ket.... 
Re: KulinPapa (27397)
reply history 2008.08.21. 01:30:31 (27397
Ja, bocsesz. ugye én amúgy sem tudom mifán teremnek a LE-õk. Egyszer egy könyvben olvastam hogy egy autónak 4 kereke van. Na mindegy. Inkább hazamegyek lendkerekes autókkal játszani. Az ugye inkább a nekem való sport, de a...  
Re: Breki (27385)
reply history 2008.08.20. 09:38:22 (27354
A legutolsó progizás óta nem tudok az autóról. Ha valaki belenyúlt azóta akakor belenyúlt, a tulaj szíve joga. De errõl nem tudtam. Legalább szólhatott volna valaki hogy ne égessem itt magam akkor. Igaz Te épp ezt tetted.
Nyomon követni meg igyekszik az ember, de egy idõ mulva szinte lehetetlen.  
Re: pnanassy (27344)
reply history 2008.08.20. 00:39:29 (27336
Vagy nemtom, már nem értek semmit. Most akkor átprogramozta valaki a gépet? Vagy hogy is van ez? 
Re: KulinPapa (27335)
reply history 2008.08.20. 00:37:18 (27335
Kb 2 hónapja progiztam, úgy tudtam azóta nincs változás. Ha azóta Te nyomattad arról nem tudtam.   
Re: pnanassy (27310)
reply history 2008.08.19. 16:21:33 (27289
Van még benne egy pici tartalék nyomásilag. De azért már nem olyan sok. Majd a tulajt kérdezzétek inkább. 
Re: Fapuma8 (27287)
reply history 2008.08.19. 16:09:53 (27286
igen 
Re: ave (27285)
reply history 2008.08.19. 15:49:17 (27284
A Gizmo car -os Bmw-t ismerem, én progiztam. 2,7-es moci. GT35R turbo, nem írom milyen nyomáson mert megint nekem estek. VEMS. ALS, Launch. Hajtással zûrök vannak néha, törnek a dolgok, a moci kímélése miatt miatt meg a nyomás sem lett maxra tekerve. De elég könnyû a kocsi és így is elég jól megy.  
Re: Falco (27270)
reply history 2008.08.10. 23:30:42 (26822
Én mindig "hallgatózok" nagyokat. Szóval majd megpróbálunk odafigyelni. No meg inkább alacsony irányból közelíteni a gyujtást. Kiváncsi vagyok mire jutunk. Bár egyenlõre az AEM hülyeségei miatt funkcionálisan kell mûködésre bírni az egész rendszert.  
Re: tommyt (26812)
reply 2008.08.10. 23:12:04 (26809
Meg mindenkinek gratula, szép eredméynek születtek, ahogy látom! 
reply history 2008.08.10. 23:11:11 (26807
Zsííííír. Végre jó hírek viper ügyileg. Az AEM meg a nitró házasságát meg majd rendbeszedjük valahogy. Majd jól rájuk szólunk hogy MÚÚKODJ!! Smile Mindenesetre gratula! Kár hogy nem tudtam ott lenni, nagy derbi lehetett...  
Re: oioio-1 (26787)
reply history 2008.06.26. 02:29:22 (25764
komoly gép 
Re: ave (25762)
reply history 2008.06.15. 11:21:37 (25087
Értem 
Re: Jeff (25085)
reply history 2008.06.15. 11:00:55 (25084
A fekete celica ment egy futamot a ferrarival. 
Re: Jeff (25079)
reply history 2008.06.14. 23:23:00 (25046
Ja meg azthiszem most rajtprogrammal ment. De lehet hogy nem mindegyik futamban. 
Re: ave (25042)
reply history 2008.06.14. 23:21:18 (25045
A múlt versenyen sok gondja volt a váltásokkal és a rajttal is. Most mindkettõben nagyságrendekkel javult. Hátra vékony kerekett rakott fel. Az autó elejét leeresztette. És megcsinálta a levegõbevezetést a kocsi elején. Ennyi változásról tudok. 
Re: ave (25042)
reply history 2008.06.14. 23:18:27 (25043
Nemtom énsem. Holnap megyek Marcellhoz. Akkor többet tudok majd mondani. 
Re: Crybaby (25039)
reply history 2008.06.14. 23:13:27 (25038
Valóban nem látott a múlt verseny óta laptopot a kocsi.  
Re: Crybaby (25036)
reply history 2008.06.14. 23:10:35 (25037
Majd le kell logolni az ECU-t is hogy mi történik. Lehet hogy elmelegszik a levegõd és elveszi a gyujtást a computer, de azis lehet hogy valami más van. Vagy pedig kizárt dolog mert nemtudom. Szóval a lényeg az hogy megvizsgáljuk majd még a gépet. 
Re: Lymphater (25029)
reply history 2008.06.07. 17:57:10 (24868
Egyáltalán mi az a VEMS? Nem tudja valaki?   Smile
Re: szabyk RST (24853)
reply history 2008.06.07. 17:50:36 (24867
Majd meglátjuk 
Re: ave (24789)
reply history 2008.06.02. 12:48:29 (24613
Minden igyekezetünk ellenére sem tudott menni egy normálisat a celica. Persze az utolsó utáni pillanatban készült el most is minden. Programozás is csak tessék-lássék szinten, és ráadásul állandóan lenyomta az egyik turbócsövet a gép. Szóval inkább csak erölködés volt. Egy fél futamot tudott menni úgy ahogy a járgány,de ott is kb a táv 2/3-ánál megint lenyomta a turbócsövet. Így lett valami 11 teteje ha jól emlékszem. Még rá kell szánni néhány napot arra a gépre hogy összeálljon. 
Re: Sychter (24601)
reply history 2008.06.01. 11:47:38 (24429
Át kellett építeni a gépet egy "picit". A többit láthattátok. Igazából mostmár van egy stabil alap, innen kell gyorsulni. 
Re: Rafi (24395)
reply history 2008.05.31. 23:32:42 (24376
A részleteket majd Laci elmondja, valamikor tegnap hajnalban lemondtunk arról hogy elkészülhet a versenyre Sad (    A tengely probléma úgynézki hogy meg lett oldva. Elméletileg indítani és hangolni kellene.  
Re: oioio-1 (24375)
reply history 2008.05.31. 23:13:34 (24374
A protechnik-es idõk már elmúltak az autó életében.  
Re: Rafi (24355)
reply 2008.04.21. 01:14:28 (22312
Skacok, tiszta állatok vagytok Wink  
reply 2008.04.13. 22:45:10 (21657
Királyok vagytok skacok! 
reply 2008.03.24. 00:47:40 (20070
Na már bánom hogy felhoztam a témát. Nem az akart lenni az egész lényege hogy micsoda ûrhajóról van szó meg ilyesmi, a lényeg az szerintem hogy van egy bömös ami legalább ezen a futamon valamelyest megközelítette a nagyokat, ezzel egy kis színfolt lehetett talán.Ennyi. Wink  
reply history 2008.03.24. 00:40:02 (20065
BMW történelemben nem vagyok otthon, ez tény. Drag szabályzatban sem vagyok otthon, még azt sem tudom milyen kategóriák vannak, nemhogy hol mi a követelmény. Ha csalt a nevezésnél akkor csalt, ha nem nem, nekem ez is mindegy. Az ideje ettõl függetlenül ugyanannyi. Se jobb, se rosszabb. 
Re: audi (20059)
reply history 2008.03.23. 22:23:07 (20044
Értem. Papíron nemtudom micsoda. 
Re: fastcar (20043)
reply 2008.03.23. 22:13:24 (20042
Most olvasom csak az eredményeket. Mindenkinek hatalmas gratula! Szép idõk születtek. A szürke IX-rõl csak annyit hogy itt készült Nyíregyházán. Azt nemtudom hogy eredetileg turbós volt-e, de majd megkérdezem. Mindenesetre napi használatú autó, csak a fogyasztás miatt vitték tréleren. Nem hiszem hogy szándékosan nevezték volna rossz kategóriába a gépet, de persze bármi elõfordulhat, nem voltam ott ugye.  Érdekességképpen még annyit mondanék a kocsiról hogy "mindössze" 1,4 bar-os nyomáson megy. Véletlenül pont ott voltam a programozáskor Smile
reply history 2008.02.14. 09:24:12 (18779
Lehet be kellene szerelni egy besz@rásjelzõt, 300 felett villogni kezdene hogy most kell megijedni
Re: civiccoupe (18777)
reply history 2008.02.14. 00:17:58 (18769
Simán körbeforgatja az órát, csak amit én láttam, és az mág csak nem is végsebesség teszt volt.   
Re: boti (18763)
reply history 2007.12.08. 20:21:31 (17101
Azért nem mindig van így, mert a CAM jel felfutó és lefutó élét is tudja figyelni az ECU. És a CAM-en széles jel szokott lenni általában. 
Re: ave (17095)

Total 66 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!