timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - The English topic



 

Total 3 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.09.28. 08:20:02 (262
User profile
10.97 @ 200
Hi,

we saw your car on your topic somewhere,looks nice!

Lets see what it can,on saturday at KKL. Big grin  
Re: Nitroflexi (261)
reply history 2010.09.21. 14:36:34 (260
User profile
10.97 @ 200
Well,i dont think between 40 and 41mm there will be a big difference,but stock 1.6 and 41mm made around 50% in air flow (with the port only slightly modified at the valve guide).

What are your hp goals? 
Re: lamner (259)
reply history 2010.09.06. 21:33:46 (258
User profile
10.97 @ 200
Stock 8v ports flow very well,there is just need for bigger valves.

Eg. 41mm inlet valve is a must! I have flow figures from an 1.6 8v head,using only bigger valves, flow up to 40-50% more. 
Re: lamner (256)

Total 3 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!