timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 POS
reply 2007.07.12. 18:56:55 (488
User profile
11.77 @ 196
 
Re: (482)
reply 2007.07.11. 12:27:45 (485
User profile
13.17 @ 167
Nekem régi forgalmim van, asszem abban nincs is ilyen adat, Meg valahol máshol (talán biztosításnál) beírták, hogy 1 kW. Az pont jó lenne nekem is!  
Re: (482)
reply 2007.07.11. 12:26:35 (483
User profile
13.77 @ 156
Nekunk is bejott a 42kW helyetti kb. 90kW  
Re: (482)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2007.07.11. 10:54:15 (482
User profile
12.88 @ 175
Na ez nekem bejott volna, 85 kW helyett 160 csak eleg valamire.
Persze POSnak megjobban, bar ugye o jelentleg csak virtualracer. Asszem 75 -> 200 kW 
Re: (480)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!