Hat, ha az elso kereken nincs suly, akkor hol van?
Az egyik videon latszik is, hogy az egvilagon semmivel nem rajtol jobban az osszkerekes, mint egy jo RWD, jo korulmenyek kozott.
Termeszetesen rossz palyan lehet celravezetobb egy peres felnis kerekszett, kemenyebb rugozassal, de alapvetoen ha lehet hatratenni tobb sulyt, akkor azt hatra kell tenni. (ezt dinamikusan athelyezesre ertem)
A Techart nem billegett semmit, neki nem is kell a farmotor miatt, de egyebkent szerinted azt dragra terveztek?
Na persze 660 WHP. Akkor miert csak 1.4 barral megy?
Egyebkent 600 WHP 2 baron, akkor nagyjabol 480 WHP 1.4 baron. (oke, ez nem igaz teljesen, valoszinuleg meg tobb is, mivel a kompresszor hatasfoka gondolom 1.4 korul magasabb, mint 2 baron.)
Sanyinak 400 is eleg volt ugyanehhez.
Ha Sanyi 150 kg-val nehezebb lenne, akkor se kellene tobb mint 450 WHP.
Ez a turboval van felgyorsitva, nem filmtrukk! Ez teljesen valos ideju, stopperold le, ha gondolod.
6.7 az nagyon komoly ido, gyorsnak kell lenni hozza.
http://www.jrponline.com/gallery/splitfire.asp