Oke, de a feltoltottek kozott ha nem specifikalunk hajtast a Cherry es az MG is lassunak szamit, szeirntem.
Csak ennyi a logikai bukfenc. Bar teny, hogy az elozmenyek nem egyertelmuen kothetoek ESI kerdesehez.
Hat, a szetflexelt, durvan plexizet autokat szerintem az USC-rol eltanacsolnak. Az A032R asszem jatszik, igy gondolom a 48 is.
Csovezes nelkul ilyen extrem autokkal nehez lenne kulfoldon menni, szerintem. Versenytol fugg.
Az biztos, hogy nyilt teszt napon biztos mehetnel vele.
Nem tudom, nehez dontes. Fel orasnal nem kene hosszabbat csinalni semmikepp, de ebbe nem biztos, hogy belefer minden.
Majd kialakul. Csak a dontos resz legalabb 10-15 perc az eredmenyhirdetessel meg tobb.
Es ez a 3 napbol csak egy felet tesz ki.
Dehogynem keszul, de hat a vid lenne vagy 4-5 GB, ezt nem tudom (pontosabb nem akarom) ezen a szerveren szervirozni.
Torrent az egy opcio, de azt se nagyon akarom ill. esetleg kiirt DVD-n lehet megveheto lesz.
Na, szep dolog, hogy megmutattad nekik. Mit mentel/Mik/Kik voltak ellenfelek/legjobb idok?
>a timeslip sokkal olcsobb "rendezoi" szemmel
Ha jol emlekszem van mezei dijcsomag is nagyvilagba, amivel ezer SMS mehet ingyen, es ez sima lakossagi.
Lehet veluk uzletileg is szerzodni, pl. kapnak molinohelyeket, meg bemondjak 10x, hogy S-Mobile, vagy Gfon.
160 karakterbe belefert minden? pl. ellenfel idejet is megkaptad?
Palyat meg akkor epitik, amennyire emlekszem.
Mivel olcsobb csak estere kivenni a palyat, amikor ugye show-n kivul mast mar nem lehet csinalni a versenypalyan.
De azt is alairom, hogy lehet vannak olyan pontok, amiket nehez hova tenni.
pl. muszerfal? 4pontos ov, cso es sisak mellett nem latom be miert is kellene. Talan nem biztonsagi oka van?
Azt tok elfelejted, hogy ezek a cuccok a te erdekedben vannak az autoban, nem jatekbol.
Aze 10mp-s auto nem olyan kispalya, mint egy 16 legzsakos dizel Audi.
Nem nagyon kellene forditva csinalni, hogy eloszor legyen egy komoly baleset es serules es utana irjuk elo ezeket.
Amit a traktor huz maga utan, az negy dragslick, levagott oldalfallal.
Odapreseli a palyahoz, igy keni oda a gumit az aszfaltra.
Elotte fujnak a palyara nemi ragacsot, az segit a meg gyorsabb 'gum-transferben'.
Egyebkent sajnos nagyon keves volt amit feltettek, osszesen talan 6-7 orat forditottak erre. (Napokig tart rendesen megcsinalni) Az aszfalt nagy szemu kavicsos volt, amiben sok az ur, es azokat egyaltalan nem sikerult kitolteni, de ahol volt rajta gumi az sem ragad igazan.