Ez szerintem talán a szakik hozzáállása miatt lett ilyen. Mert sokszor annyira el vannak havazva azok akik hozzáértõk, hogy az igazi újításokra és "plusz" ötletekre már inkább nemet mondanak, vagy direkt csillagászati összeget. Nem akarom elhinni, hogy nincs meg a technológia és a hozzáértés ebben az országban, csak a lustaság és a negatív hozzáállás miatt nem jutunk el egyrõl a kettõre. Vagy csak egyszerûen túl nagy energiát kellene befektetniük ezeknek az embereknek egy egy új alkatrész megtervezésére és legyártására, amit ma magyarországon senki sem tudna megfizetni. Válasz lehetne erre az elkészült alkatrész sorozatgyártása ami így mindkét félnek kielégítõ lehetne. Például miért nincs 8v tdi-hez még sorozatgyártott csõleömlõ? Már több embernek van magyarországon,de mindõjük rengeteget szopott vagy fizetett érte. Komplett kiteket árulnak már a nagy pocsoján túl... 6-8százezer forintokért. Nem hiszem, hogy nem lehetne ráállítani 3-4 szakit akik ezt csinálnák sorozatban és ne lehetne kitenként 300ezer profit......
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínûsége, hogy át lesz baszva...
szerinted egyetemi támogatással nem lehetne nagy dolgokat elérni? értem ezt úgy hogy a mûszaki egyetemen rengeteg tanár, tehetséges diák van. csináltak már injektoros ladát is magyarországon,mért ne lehetne vmi nagyot alkotni?! Persze abban egyet értünk hogy brutálisan sok lé kellene hozzá.
Semmi gáz, gondoltam tudsz egy nemméregdrága utat a hazavezetésen kívül is... Nehéz ám a dolgozók sorsa... Fõleg akinek még nem vezették be a négy napos munkahetet!
Ezt értem, hogy miért választják a gyári kasztnit, de ahogy elnézem, minden merevítõ elemet eltávolítottak amit csak tudtak. A csövezés már készen van?
A kadett pedig hubaz+... az ilyen esetek a legidegesítõbbek.
Miért hagyják meg az eredeti elejét? Azt hinné az ember, hogy ilyen erõhöz már csak a csõváz lehet jó... A képek egyébként jól jönnek az ilyen sötét téli estéken.
ahogy egyre öregszem egyre kevésbé vagyok szenilis... DDD Csak egy másodpercet tévedtem.
Deadsnake
Azt ne feledd, hogy én pontos 0-300-akat írtam(gugli a barátom), míg elõtte 0-200 mérföldrõl volt szó.
Tényleg kíváncsi lennék mi most a top! 0-300 "utcai szerû" konfigban, mondjuk nem ragacson mérve.
Ha tuningszökevényeket is idevesszük, akkor lehet, hogy a vájper is szorulna. Emléxem egy ezer éves japó vidire ahol 0-300akat csinálnak. Több megy 15öt, a legjobb talán 14 közepe. A veyron 16,7, a venom "14 körül".Akkor a venom nem is annyira szar. De ha meg azt vesszük, hogy már pár éves az a japó vidi, akkor kitudja mi most az aktuális...
a gugli a barátod! De szeretnék egy ilyen bácsinál dolgozni... A fehér 128-as restaurálásánál vmi 4hengeres motorról van kép keresztbe 4-1 leömlõvel, elsõkerékhajtással. Gyönyörû dolgokat mûvel.
Már kérdezni is akartam, hogy mit csinálnak minden futam után(elõtt?) a funny car-okkal? Amit Dezsõ is említ, hogy a futam elõtt jól dolgoznak e vagy nem.
Kicsit utánanéztem ezeknek a setupoknak...Csak valszeg elég felületesen.Mitõl jók ezek, ha ennyire hátra rakják a turbót? Persze az olcsóságon és a (viszonylag) nagy nyomatékon és a hatalmas turbólyukon kívül...
Re: hungryta.com (136)
Total 27 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínûsége, hogy át lesz baszva...