timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 35 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2008.07.04. 17:11:21 (1284
User profile
10.92 @ 200
"As the investigation continues into the tragic accident that took the life of driver Scott Kalitta, NHRA announced today that beginning at the Mopar Mile High Nationals in Denver, Colorado, both the Top Fuel and Funny Car classes will race to 1,000 feet instead of the traditional 1,320 feet or one-quarter mile."

Hoppa. Allitolag csak atmeneti... 
reply history 2008.02.17. 22:38:18 (1155
User profile
10.92 @ 200
$24k az alap gep... 
Re: ESI (1152)
reply 2007.11.20. 13:35:23 (1000
User profile
10.92 @ 200
Kori amennyire emlekszem, ugy biztos nem szolta le a dizeleket, mint ahogy Ti most itt a BarkaSS-al teszitek. Mondjuk ha meg is megtette azzal nem ertek egyet... De.

Egyreszrol a legjobb idejet nitro nelkul mente. A motor tenyleg gyari, egy leomlotol es a kipuftol eltekintve. A jarmu minimalis modositasokkal szerintem kepes a 11-es idore, ami azert annyira nem rossz. Loero/literben persze nem jo, de hogy 11-eket tudna ugy, hogy evekig hozza sem kell nyulni az is biztos.

Mareszrol en lattam a munkat ami mogotte van, nem volt semmi es raadasul nagyon-nagyon one man show... Szoval szemely szerint nekem nem esik jol, hogy leszoljatok...  
reply history 2007.11.20. 10:21:19 (976
User profile
10.92 @ 200
Kire gondolsz? 
Re: Saybor (975)
reply history 2007.11.17. 15:25:44 (950
User profile
10.92 @ 200
Individual Throttle Body = hengerenkenti pillango 
Re: hori (949)
reply history 2007.11.10. 22:41:35 (916
User profile
10.92 @ 200
En hiszek Neked. Ezt mar nem tudom... 
Re: NISSAN (915)
reply history 2007.11.10. 21:37:23 (914
User profile
10.92 @ 200
Ez a jarmu, ha tenyleg 31x loero kereken, akkor 5-6 masodperc korul ugorja meg saccra a 140-200 mutatvanyt... 
Re: NISSAN (913)
reply history 2007.10.30. 22:50:14 (846
User profile
10.92 @ 200
Haaaat... En pedig minimalizalni probalom a weight transfer-t... Dolgozzon az elso hajtas is... 
Re: ave (845)
reply history 2007.10.30. 22:43:36 (844
User profile
10.92 @ 200
>Aztan meg a minel jobb rajthoz az kell, hogy indulaskor hatradoljon mint egy kejfeljancsi.

Osszkereknel azert nem ezt gondoljuk ugye? 
Re: ave (843)
reply history 2007.09.29. 22:02:15 (758
User profile
10.92 @ 200
Khmm... Inkabb Chevy Vega nem?  
Re: ave (747)
reply history 2007.09.03. 14:00:21 (671
User profile
10.92 @ 200
Az nem volt specifikalva. Ahhoz nem ertek... De vegul is ezek is tudnak tolatni...  
Re: ave (669)
reply history 2007.09.03. 08:26:19 (668
User profile
10.92 @ 200
9-10 liter V8... Tipikusan... 
Re: ESI (667)
reply history 2007.09.02. 16:42:51 (662
User profile
10.92 @ 200
Szep auto...  
Re: ave (659)
reply history 2007.08.15. 15:35:17 (641
User profile
10.92 @ 200
Nalam 100+ loerot teved szerintem...  
Re: tschokker (634)
reply history 2007.08.13. 20:34:00 (628
User profile
10.92 @ 200
Ain't gonna happen... Egyebkent biztos, hogy 2.0?  
Re: ave (627)
reply 2007.07.14. 18:22:52 (541
User profile
10.92 @ 200
A KOE cikk nagyon jo, tetszik!

A biztonsagi temahoz meg kisvartatva hozza szolnek, csak nem internet kavezobol...
 
reply history 2007.07.11. 19:03:05 (486
User profile
10.92 @ 200
Vicces. A Sy "B" kategoria lenne... 
Re: normanrls (481)
reply 2007.07.01. 23:21:06 (376
User profile
10.92 @ 200
Na. Vegre tudtam beszelni Sanyaval. Remelem nem banja, hogy riportolok. 11.3@214. Top qualifier, tipikusan turbos Hondak az ellenfelek, az elso negy helyen ilyen autok, otodik qualifier a szloven all motor Civic 12.0-val. Jellemzoen 2.0 turbok. Elodonto nagyon szorosra sikerult, 9 ezred. 227-es celvonalikat tolt az a Civic. Donto simabb, 2 tized koruli elony. A vegso 16-os tablara nem allt ki, ami szerintem is egy jo dontes.

RWD-ben a tetejehez 8.2@280 kellett, Ford Thunderbird. AWD-ben 9.0@260, itt a lengyel Ty nyert. A mar emlitett sved Sy 9.3, de eldobta a motorjat. Sanya kommentjere regalva megjegyeznem, hogy az a jarmu valoban V6, de a koltsegvetese a harom leggyorsabb magyar jarmu szumma koltsegvetesevel ossze merheto... Csak a fotengely 700eFt. FYI. 
reply history 2007.07.01. 17:59:37 (356
User profile
10.92 @ 200
Nem, egyenlore nem. Meg program van, most jon a 16-os tablaval a raadas show... 
Re: Ati46 (353)
reply history 2007.07.01. 17:32:23 (347
User profile
10.92 @ 200
Annyit irt, hogy kemeny volt, majd mesel... 
Re: Falco (346)
reply 2007.07.01. 17:26:50 (346
User profile
10.92 @ 200
Sanya nyert!  
reply 2007.07.01. 16:49:19 (342
User profile
10.92 @ 200
Kis statusz report KoE-rol. Sanyaek dontoznek, mar a legjobb 4-ben van, top qualifier volt... 
reply history 2007.06.26. 21:52:29 (318
User profile
10.92 @ 200
Re: kombi (317)
reply history 2007.06.13. 19:35:34 (308
User profile
10.92 @ 200
Tudtommal Sanyaval megy nehany pom-pom lany...  
Re: MazleeDSM (307)
reply history 2007.05.22. 21:02:45 (269
User profile
10.92 @ 200
Wow de gyorsan jott a palya vege. Kar, hogy nem hosszabb egy kicsit a video... 
Re: ave (267)
reply history 2007.05.16. 21:52:54 (260
User profile
10.92 @ 200
Emlekeim szerint 1MFt korul... 
Re: Sanyi00 (255)
reply 2007.04.23. 21:16:21 (246
User profile
10.92 @ 200
Hihetetlen torteneteket lehet talalni. 1965...

http://www.oldsclub.org/JWO/TheHairyHurstOlds/hairy_hurst_olds.htm

 
reply history 2007.02.09. 17:20:38 (151
User profile
10.92 @ 200
Olvasok mas forumokat is... Nem, nem teherautosak...

 
Re: Rafi (150)
reply 2007.02.09. 10:37:48 (146
User profile
10.92 @ 200
Na ilyet sem lattam meg...

Click to see full size!

http://www.youtube.com/watch?v=K5Wa2Q3PckY 
reply history 2007.01.01. 18:14:34 (46
User profile
10.92 @ 200
Teljes kipuffancs kell dobbal egyetemben. De kell pl bukokeret 11.49-tol, teljes cso 9.99-tol. Akumulator helyzete szinten nem mindegy. Nem lehet az utasterben, ha csak nem igy volt eredetileg megalmodva a jarmuben. A nem gyari cuccoknak bizonyos szabvanyoknak meg kell felelniuk, mint ahogy a ruhazatnak is. Gumca nem lehet teljes slick. 'E'-s vagy DOT legal kell. De csak ugy szemezgetek... 
Re: CRXPali (45)
reply history 2007.01.01. 18:06:47 (44
User profile
10.92 @ 200
Ja meg vmi. A szabalyokat erdemes elolvasni. Pl, rogton az elso helyen megbuknal. "Silencer is mandatory"....  Kacsint  
Re: CRXPali (41)
reply history 2007.01.01. 18:05:19 (43
User profile
10.92 @ 200
Igen, a 2006-os eredmenyek alapjan FWD-ben vagyunk a legkozelebb Europa elmezonyehez, egesz konkretan Sanya akar nyerhette is volna az esemenyt tavaly de Pos is dobogos lehetett volna az idoket figyelembe veve.

RWD-ben mar kemenyebb a helyzet, 8-ak kellenek a dobogo kornyekere, meg AWD-ben egy Syclone nyert az elmult ket evben, kozepes 9-ekkel, de ez a jarmu is ment mar kezelt palyan 8.9-et... 
Re: CRXPali (41)
reply history 2007.01.01. 18:02:27 (42
User profile
10.92 @ 200
Re: Falco (40)
reply 2007.01.01. 17:59:48 (40
User profile
10.92 @ 200
KOE. Ezuttal talan kulturabb korulmenyek kozott es kozelebb is...

http://www.streetracingmania.com/2007/koedrag/ 
reply history 2006.12.28. 15:22:21 (21
User profile
10.92 @ 200
VHT TrackBite 
Re: hori (20)

Total 35 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!