timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.01.21. 12:37:22 (12931
User profile
9.67 @ 241
figyiiiii
ha legközelebb okoskocc legalább a számokkal léci tisztába tenni magad legalább a számokkal
jó?
lécike

köszi

btw
a vti fõtengelye 14,5KG
azt meg hogy mennyi különbség van a vti/itr lendkereke között keresd meg vagy mérd meg.


az pedig  hogy mért nem szeded le a lendkereket és raksz hejette egy lemezordó tetõböl készült
karikát az meg érthetetlen számomra. 
Re: (12926)
reply 2009.01.21. 11:57:55 (12927
User profile
9.78 @ 238
mekkora a különbség??
a fõtengelye nem nehezebb véletlen???

csak kérdem..mert én komplett forgórész tömegben gondolkozom.....
 
Re: (12926)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2009.01.21. 11:50:35 (12926
User profile
12.56 @ 175
10kg és 8e körül van a tiltás valóban.
Érdekességként megemlíteném, h az integrában könnyebb a lendkerék, és többet is forog gyárilag... 
Re: (12915)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!