timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.04.01. 18:05:13 (17814
User profile
18.20 @ 120
bõven (6 bar+),  hegeszteni is tudom de ez elérhetõbb..

dobj egy skiccet a fõ méretekkel ill . azokat emeld ki ami fontos hogy pont akkor legyen pl. 15-ös csöcsöm nics de 16-igen.. peremmel, perem nélkül, dupla peremmel....

koller.krisztian@gmail.com 
Re: (17813)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.04.01. 18:00:49 (17813
User profile
15.25 @ 146
Nem tudom, nem értek ennyire hozzá.
1 bar vákuumnak kell ellenállnia, ez a lényeg. 
Re: (17811)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!