timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.09.15. 11:48:30 (18352
User profile
13.05 @ 186
"elsõ gyorsulás után a belseje volt csak kipakolva, úgy volt 965kg. utoljára 875kg lett mérve. abból jön le -18kg tetõablak és a könnyû motorháztetõ.
840-850kg az autó kb plusz én 85kg."

Horit idézve, tévhit az, hogy a 4gen civic annyira könnyû! Ha Daninak nincs kipakolva (fullos), akkor õ is 900, de inkább fölötte van, még akkor is ha az övé nem Ivt.  
Re: (18349)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.09.15. 11:24:15 (18349
User profile
14.77 @ 157
Stem mivel a súly kevés olyan 13.3 körül... 
Re: (18348)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!