timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.09.16. 07:52:44 (18378
User profile
12.80 @ 173
Gecc Marco... az elsõ soraidat megkönnyeztem olyan szép volt! Big grin Mi vagy te filozófus? Big grin Big grin Big grin  
Re: (18376)
reply 2011.09.16. 00:30:21 (18377
User profile
11.85 @ 188
Hagyd a Honda tanácsokat légyszi. 
Re: (18376)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.09.15. 22:56:00 (18376
User profile
14.77 @ 157
ez a legfontosabb,h idot szanj a jo munkara,mert arra ido kell,utana meg biztos fogsz fejleszteni es mindig lesz olyan,h utolag azt mondja az ember,h maskepp kellett volna,ez elkerulhetetlen. De ha nagyon akarja az ember es par dologrol lemond (mar akinek kell) akkor akarmi lesz oromet okoz.

A 2,2 vti motor a preluder-bol nem fasza?gondolom tul nagy a loket,h gyorsan porogjon?vagy?nagyohulyeseget beszelek? Smile olyan 15 eve nekem is tetszett a honda akkor azt vettem volna... Smile azota felnottem... Smile Smile Smile  
Re: (18372)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!