timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.10.20. 10:31:19 (18554
User profile
14.77 @ 157
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövõre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezõsködöm,h majd ebben is jól képben legyek.... Big grin  
Re: (18552)
reply 2011.10.20. 10:27:12 (18553
User profile
12.80 @ 173
Miért nem vagy rajta azon a Hringes listán amit linkeltél? :O EEK!  
Re: (18552)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.10.20. 10:24:46 (18552
User profile
15.58 @ 140
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón. 
Re: (18551)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!