timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.11.28. 13:48:24 (18691
User profile
10.06 @ 229
Helló !

Nem tudom milyen a tárcsa, ez már hûtött, de ugyanez a méret. Így már bír pl. Frt-t, régen azért a kör vége felé már nem nagyon kellett fékezni :-)
Euroringen egy felvezetõ, 3 gyors után megint kell egy hûtõ kör, a motor miatt is, de a fék miatt jobban. Megvannak már a picit nagyobbak, de az nem megy fel, csak kis átalakítással, azon még dolgozni kell.

Robi 
Re: (18688)
reply 2011.11.28. 11:55:13 (18689
User profile
14.77 @ 157
Girling60? 
Re: (18688)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2011.11.28. 10:42:50 (18688
User profile
12.49 @ 176
276-os tárcsa, 2 dugós nyereg, ami a 20V szívó gyárija. Milyen betét van neki?

Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis idõközökkel nem bírja már, csak ha meghûtöm rendesen. 
Re: (18687)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!