timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.01.10. 07:01:03 (18744
User profile
14.77 @ 157
EGT mar hal' Istennek sok autoban van,nekem is van mar, itt aa AFR lenne a legfontosabb,amit viszont meg mindig nem mer senki...sajnos.. 
Re: (18736)
reply 2012.01.09. 20:09:06 (18738
User profile
12.80 @ 173
Sok füst nem is kell a 12es idõhöz..csak megfelelõ konfig!!! Smile

http://www.youtube.com/watch?v=X5hsnBSdcso 
Re: (18736)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.01.09. 19:53:42 (18736
User profile
12.80 @ 173
Nekem van EGT az autómban és minden rendes dízeles betette már... nekem nem lépi túl a 850fokot soha!!!  1200tól indul 2000nél lök..és szól 5500ig a motor!!! Smile és 3900-5500közt megvan a legnagyobb töltõnyomás!!! 
Re: (18734)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!